Etelä-Pohjanmaalaisia punttimimmejä

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Harmi kun olen taalla maailman toisella puolellea, enka paase epn tyttojen miittiin! Niin kun en muihinkaan miitteihin:itku: Otetaan joskus uusiksi kun tuun takas taalta joskus ens vuoden puolella. Taalla bangkokissa on kuumaa ja kosteaa mutta niin hienoa. Matkuistamien on niin HAUSKAA!

Ookei.. laskin pikaseen että seuraavat mimmit on tulossa: Blonette, Maki, Salitytsy, Miia-Maria, Cassyput ja minä. Ainakin Makilla, mulla, Salitytsyllä ja Cassyputilla on jäsenyys. Mullla on nyt luvan kanssa 4 ilmaislippua, eli ne jotka haluu mukaan, niin ilmottakaa itsenne ;) !!

Siiten lisämeininkiä tohon miittiin: ensin treenit, sitten salin isossa kahviossa HR Fitneksen tarjoamat palautusjuomat (järkätty jo) kaikille sekä muuta mukavaa esittelyä ja maistiaisia :kuola: . JOS on kiinnostusta, voidaan suhasta vaikka HRP.n kaupalle ja halukkaat voi sitten ostaa oikeesti huippuHYVÄÄ heraa ja muuta tarpeellista alennuksella. (sen alen suuruus on vielä auki)

Siinä vaiheessa onkin varmaan jo nälkä, joten voidaan mennä vaikka Amarilloon syömään. Miltäs kuullostaa? Ideoita?

Ookei.. laskin pikaseen että seuraavat mimmit on tulossa: Blonette, Maki, Salitytsy, Miia-Maria, Cassyput ja minä. Ainakin Makilla, mulla, Salitytsyllä ja Cassyputilla on jäsenyys. Mullla on nyt luvan kanssa 4 ilmaislippua, eli ne jotka haluu mukaan, niin ilmottakaa itsenne ;) !!

Siiten lisämeininkiä tohon miittiin: ensin treenit, sitten salin isossa kahviossa HR Fitneksen tarjoamat palautusjuomat (järkätty jo) kaikille sekä muuta mukavaa esittelyä ja maistiaisia :kuola: . JOS on kiinnostusta, voidaan suhasta vaikka HRP.n kaupalle ja halukkaat voi sitten ostaa oikeesti huippuHYVÄÄ heraa ja muuta tarpeellista alennuksella. (sen alen suuruus on vielä auki)

Siinä vaiheessa onkin varmaan jo nälkä, joten voidaan mennä vaikka Amarilloon syömään. Miltäs kuullostaa? Ideoita?

No niin, Annabel toi tähän jo meiningin makua. :D Kuulostaa kyllä tosi hyvältä, olen innoissani! Oikein sponssausta meidän miitille, tosi kivaa!

Ja nyt sitten kaikki vähänkään kiinnostuneet mukaan. Tämä ei ole mikään muskelityttöjen tapaaminen (jos olisi, voisin jäädä kotiin), vaan nimenomaan mahdollisuus tutustua samanhenkisiin mimmeihin. Itselläni ei ainakaan niitä lähipiirissä liiaksi asti ole.

Annabel pisti oikein kunnolla tuulemaan tän asian kanssa:rock: Hieno homma! Kiva kun oot jaksanu järkkäillä!!! Innolla odotan miittiä.... hiukka kyllä voi ujous aluksi iskeä, mutta älkääpä välittäkö :)

Annabel pisti oikein kunnolla tuulemaan tän asian kanssa:rock: Hieno homma! Kiva kun oot jaksanu järkkäillä!!! Innolla odotan miittiä.... hiukka kyllä voi ujous aluksi iskeä, mutta älkääpä välittäkö :)

Hihi, kenelläpä ei. Muakin ujostutti eilen mennä esittäytymään Annabelille salilla mutta uskalsin! Kivaa tästä tulee.

PS. Se ei purru mua eikä ollu muutenkaan ikävä. :D

Joo, emmä pure ;).. ainakaan kun hiksa valuu naamaa pitkin niin ettei hammas taitais pystyä, lipsuisi vaan , hehheh. Eli kaikki tosiaan innolla ja avoimin mielin mukaan! Ei tarvi miettiä mitään semmosta että kehtaako tulla kun on niin sitä-ja-tätä.. Kaikki me ollaan tässä harrastuksessa enemmän tai vähemmän alottelijoita. Minä ainakin olen huomannut, että mitä kauemmin tätä tekee, sitä enemmän huomaa, että on opittavaa ja kehitettävää vaikka kuinka paljon!

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oli kyllä Cassyputin idea... Mutta kun tossa eilen treenien tiimellyksessä törmättiin, ja Cassyput alkoi puhua miitistä, niin ajattelin heti, että ei muuta kuin tuulta purjeisiin!!

Mikä päivä nyt sitten sopii kaikille? Olen just menossa HRP:n kaupalle juttelemaan käytännön järjestelyistä siihen palautusjuomaan ym liittyen. Eli ilmotelkaas aika.

Mikä päivä nyt sitten sopii kaikille? Olen just menossa HRP:n kaupalle juttelemaan käytännön järjestelyistä siihen palautusjuomaan ym liittyen. Eli ilmotelkaas aika.

Eikös 23. ollut se mistä oli puhetta? Tosin tarkemmista ajoista ei olla juteltu, pitäiskö nekin tietää?

Hyvä! Eli sovitaan että tavataan 23.9. tarkemmat aikatauluthan voidaan sopia lähempänä miittiä :). Sopiiko kaikille?

Sopii, sopii. :)

Treeniä voisi ajatella joskus puolenpäivän jälkeen? 13 aikaan vaikka? Näin voisi ajatella joskus kolmen neljän aikaan menevän sinne kaupalle (moneen asti muuten ovat auki?) ja sitten siitä syömään? Mitä mieltä muut ovat?

Kauppa auki just silloin kun halutaan ;). Kaikki sovittavissa. Sopii hyvin, että tavattais salilla kello 13.

Ottakaa halukkaat käteistä mukaan, jos haluatte ostaa jotakin sieltä HRP:ltä. Alennus luvattu meille -20% kaikista lisäravinteista lauantaina.

No niin, lauantai lähestyy!

Miittiin on siis tulossa Annabel, maki, Salitytsy, Miia-Maria, Blonette, ja allekirjoittanut? Toki kaikki halukkaat mukaan mutta nämä ovat nyt ilmoittautuneet. Tapaamme salilla klo 13?

Meidän kannattaa tehdä kyllä pöytävaraus Amarilloon, lauantai on niillä niin hektinen päivä. Voin hoitaa sen jos sovitaan monelta mennään syömään. Oliko tarkotus mennä tonne kaupalle suoraan treenistä ja sitten syömään?

Heittäkää kellonaikaa tuolla ruokailulle. Kivaa nähdä!

Salilla kello 13 ok. Juodaan treenin jälkeen ne palkkarit ja istutaan hetki niin että pahin jälkihiki hellittää ;), sitten voidaan suhia sinne kaupalle ja sieltä sitten syömään. Olisko hyvä syödä sitten about klo.17.30.?

Latest posts

Back
Ylös Bottom