Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ookei.. laskin pikaseen että seuraavat mimmit on tulossa: Blonette, Maki, Salitytsy, Miia-Maria, Cassyput ja minä. Ainakin Makilla, mulla, Salitytsyllä ja Cassyputilla on jäsenyys. Mullla on nyt luvan kanssa 4 ilmaislippua, eli ne jotka haluu mukaan, niin ilmottakaa itsenne ;) !!
Siiten lisämeininkiä tohon miittiin: ensin treenit, sitten salin isossa kahviossa HR Fitneksen tarjoamat palautusjuomat (järkätty jo) kaikille sekä muuta mukavaa esittelyä ja maistiaisia . JOS on kiinnostusta, voidaan suhasta vaikka HRP.n kaupalle ja halukkaat voi sitten ostaa oikeesti huippuHYVÄÄ heraa ja muuta tarpeellista alennuksella. (sen alen suuruus on vielä auki)
Siinä vaiheessa onkin varmaan jo nälkä, joten voidaan mennä vaikka Amarilloon syömään. Miltäs kuullostaa? Ideoita?
Annabel pisti oikein kunnolla tuulemaan tän asian kanssa Hieno homma! Kiva kun oot jaksanu järkkäillä!!! Innolla odotan miittiä.... hiukka kyllä voi ujous aluksi iskeä, mutta älkääpä välittäkö
Mikä päivä nyt sitten sopii kaikille? Olen just menossa HRP:n kaupalle juttelemaan käytännön järjestelyistä siihen palautusjuomaan ym liittyen. Eli ilmotelkaas aika.