Etelä-Pohjanmaalaisia punttimimmejä

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Olen kotoisin Etelä-Pohjanmaalta, mutta opiskeluiden vuoksi asunut jo viisi vuotta muualla. Mies kuitenkin on ollut koko ajan e-p:ssä, joten aika paljon olen sielläpäin oleillut. Ja nyt kun valmistuminen on vihdoinkin ajankohtaista, niin muutan parin kuukauden sisällä takaisin kotikonnuille. En tosin tarkkaan tiedä vielä minne, mutta luultavasti jonnekin Kauhajoki-Seinäjoki -akselille.

Tässä yksi alunperin etelä-pohjanmaalainen. Muualla olen asunut jo pian seitsemän vuotta. Kotikonnuille en luultavasti palaa, sillä talo on ostettu nykyisestä asuinpaikastani ja työpaikkain on täälä.

Zone-sarja -42%
Pakko kai itekin avata nyt vihdoinkin sanainen arkkuni... ;)
Vaasasta olen myöskin, vasta vuoden verran kylläkin asunut!
Täällä taustalla kökkinyt ainakin pari vuotta :)

Juu, minäkin olen Etelä-Pohjanmaalta, mutta 7 vuotta jo asunut Turussa. Tunnen itseni melkein turkulaiseksi :) Tosin aina tulee vanhempien luona käytyä silloin tällöin, ja kesäisin vietetään avokin kanssa ainakin pari viikkoa lomasta siellä.

Hee, mitäs ilimajoelle kuuluu? :D Ite olen kotoisin sieltä, tosin asunut jo 4 (?) vuotta pääkaupunkiseudella. Takaisinmuutto ei houkuta, mutta onhan sielä kiva välillä käydä mökillä ja sukulaisia morjestamassa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Heippa! Minä olen muuttamassa Seinäjoelle tuossa noin kuukauden kuluttua kun pääsin sinne kouluun. Saa ehdotella hyviä saleja sieltä :) Löysin netistä sellaisen kuin EveryBody's, koska pitäisi olla jumpat samassa jotta tulis edes jotain aeroobista joskus tehtyä. Seinäjokea en tunne käytännössä yhtään, muutaman kerran käynyt, mutta Etelä-Suomessa koko ikäni olen asunut.

Angeline sanoi:
Heippa! Minä olen muuttamassa Seinäjoelle tuossa noin kuukauden kuluttua kun pääsin sinne kouluun. Saa ehdotella hyviä saleja sieltä :) Löysin netistä sellaisen kuin EveryBody's, koska pitäisi olla jumpat samassa jotta tulis edes jotain aeroobista joskus tehtyä. Seinäjokea en tunne käytännössä yhtään, muutaman kerran käynyt, mutta Etelä-Suomessa koko ikäni olen asunut.

Itse vaihdoin juuri Sun Gymiltä + Pulssista Everybodysiin.Olen käynyt tämän viikon pumppailemassa ja tykännyt.Everybodys sijaitsee aivan junaradan vieressä.Kulkukortilla sisälle pääsee klo.5-24. Ainoa omasta mielestäni ko. salin miinus on pitkä jäsenyys minimissään 12kk.Liittymismaksu on 100€

Oma tilanteeni ei olisi missään nimessä revennyt 12kk:n jäsenyyteen ja 100€:n liittymismaksuun,sillä puolen vuoden päästä lähden armeijaan,eikä päivärahoista ole varaa maksella kahden viikon välein maksua.Sain siis neuvoteltua tuon liittymismaksun pois ja poikkeksellisen 6kk:n sopimuksen.Eli siis joustoa heiltä kyllä löytyy.Everybodysin jäsenedutkin ovat siellä sivuilla listattu ja aika hyviltähän ne näyttävät.

Sun Gym on yhteistyössä Liikuntakeskus Pulssin ja Lapuan kuntokeskuksen kanssa.Samalla kortilla pääset kaikkille kolmelle salille.Sun Gymin sali on Epstorin 3.kerroksessa.Lisää tietoa tunneista löydät Sun Gym.fi .Kävin n.kuukauden verran Sun Gymillä.Pidin muuten tunneista ja henkilökunnasta,mutta pumppien(eivät ole Les Millssejä) vaihtuva ohjelma ei oikeen viehättänyt entistä Motivuslaista.Plakkarissa on silti kuukausi kortti Sun Gymille Core Trainingin takia,sillä sitä ei Everybodysilta löydy.

Angeline,mistäs päin etelää muutat ja mihin kouluun/linjalle pääsit?Itse muutin Helsingistä poikaystävän perässä,joka opiskelee SEAMKissa kaupan ja hallinnon puolella...ota vaikka sähköpostilla yhteyttä jos haluat tietää enemmän noista kahdesta salista tai Seinäjoesta.Yritän kertoa parhaani mukaan.

Nostelenpas tämmöistä ketjua, kun olen itse tässä Etelä-Pohjanmaalle muuttamassa. :)

Sinne kun pääsen asettumaan, niin pitää yrittää taas treenit aloittaa. Kun ei ole koko kesänä tullut punttailtua. :nolo:

Mitä mieltä olisitte, jos järkättäisiis miitti meille Etelä-Pohjanmaalaisille mimmeille? Meitä kuitenkin esimerkiksi Seinäjoen suunnalla on muutamia.. :) Saataisiin lisää seuraa mun ja Blonetten kaksinmiitteihin. :D

Mitä mieltä olisitte, jos järkättäisiis miitti meille Etelä-Pohjanmaalaisille mimmeille? Meitä kuitenkin esimerkiksi Seinäjoen suunnalla on muutamia.. :) Saataisiin lisää seuraa mun ja Blonetten kaksinmiitteihin. :D

Ehdottomasti! Tätä olenkin jo odottanut. Meitä on täällä Vaasassa ainakin useampi, tytöt ilmoittautukaa! Olisi kyllä tosi mahtavaa tavata muita mimmejä tästä lähialueelta.

Mennyt näköjään multa ohi tämmönen ketju, mutta Vaasasta oon minäkin.

Latest posts

Back
Ylös Bottom