Kunpa oisitte silloin tajunnut laittaa kaikki viikinki_84 ja roinaniksipanda -tasoiset viestit johonkin aarrearkkuun. Niitä ois kyllä niin hupaisaa lukea.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by VahvaJussi
Mistäs sitä tietää ketkä kaikki on "tomeja". Baarikello, hannibal, hulkki, viikinki_84...
Originally posted by stranger
ja lista jatkuu: Nat_Ural, tommih, paistijauheliha, VahvaJussi...
Hei oliks sun vuoro olla huomenna Hannibal? Mulla on ens viikolla Nat_Uralin ja strongin tuuraus. Voitko sä hoitaa Baarikellon silloin?Originally posted by Stalker
Nyt tajusin että eihän tällä palstalla ole muita kuin Tomi ja minä.:kippis1: Ei sulla taida olla muuta elämää.;)
Originally posted by PuukhoJunkhari
Jaa se taiskin olla jotain viikinki_84-läppää...
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=11520
Originally posted by Stanzo
Tuntuu että Tomi on odotellut aina pelonsekaisin tuntein että mitä viddua se viikinki on taas kirjottanut. Oot meinaan aika moneen threadiin kerennyt vastaamaan ekana.:thumbs:
Mä sain ton imitaation jälkeen viikkarilta privamessagen (Silloin niitä pystyi lähettämään kaikki, ei vain VIP-jäsenet. Vai olikohan silloin edes vippejä, en muista.) jossa impersonaation kohde kehui imitaatiota muistaakseni "sika hyväksi". Tuota ennen en edes uskonut viikingin olevan "oikea" henkilö, vaan tasan joku Tomin trolli. Tiedä häntä.Originally posted by Dragon
Muistan viikkarin teksteistä vain sen verran, että piti oikein kaksi kertaa lukea tuo imitointi läpi ja miettiä, että onko Hulkki sittenkin Viikinki_84. ;) Todella hyvä imitointi.