.."et saa myöskään olla VIIKINKI 84!"..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cabron
  • Aloitettu Aloitettu
Tässä on Hulkin viikinki-imitaatio:

Viikinki 84: "Hei jätkät heittäkää joku tosi kova treenijippo, nyt pitäis saada ennen perjantait sixpäckki niinku tosi hyvi näkyvii ku pitää päästä näyttää muijille bileiss vähä lihast, sitte viel kuinka mont kertaa penkkii kannattais ottaa päiväs ku yx kaveri oli vetänyt kai 3 kertaa ja se ottaa ainaki 100 kiloo penkistä eiks mul nousis paljo paremmi jos mä vaik tekisi penkkii 4 kertaa ja tietysti toi hauberi pitäis saada timmiin kuntoo, mä oo käyttäny siin kaikkii mun painoi eli joku 70 kiloo ja sitte vielä heittäny siihe pikkusysteri ja broidi roikkuu molemmist päist nii joo mä oo ottanu joku 15 sarjaa tolla joka toine päivä oks se tarpeeks vai pitääks ottaa joka päivä, mä haluu kato sellase tosi iso haba ja tietysti pitäis saada rintaanki vähä kokoo mut lähinnä penkkitulosta ylös ettei kaverit voita mua, mä e vaa tajuu ku mä ota paljo isommil painoil habaa ku kukaa muu mut ei käet kasva mihinkää ne o vast 29 snettii et mite mä saisinne vaik johonki 47 sentii täs enne kesää, ai nii viel kannattaisko mu ostaa semmone äbtronikki ku sil saa kuulemma vatsat tosi kireesee kuntoo eikä tarvii ku kattoo teeveet ja se vaa surisee siin... Hei sanokaa pitääks treenata jalkoi et pystyy vetää jengii turpaa ku mä en oikee tykkää jalkarreenist se jää tekemättä aiak usei, et pystyks mä vetää jengii kadul turpaa ilma kyykkyi... Eiks muute noi Arnoldi treenihommelit oo aika hyviä, se äijähä oli vitu iso ja vahva, mä oo nähny jonku kuva misse vetää niinku joku 300 kiloo maasta eti vittu kyl se äijä ties mite pitää treenata..."

Muistan viikkarin teksteistä vain sen verran, että piti oikein kaksi kertaa lukea tuo imitointi läpi ja miettiä, että onko Hulkki sittenkin Viikinki_84. ;) Todella hyvä imitointi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten olisi semmonen Pakkotoisto - pelipaita missä olisi edessä tuo Pakkislogo ja selässä nimi VIIKINKI ja pelinumerona 84 ?

Originally posted by Cabron
Tos kyltis pitäis lukee VIIKINKI_84 PRESIDENTIKSI!!!
show.php

EDIT: Noi Viikkarin jutut oli kyllä mahtavia. Mä muistan thredin jossa se pyysi kaikkia mukaan juhlimaan sen synttäreitä. :) Kas tässä.

Tomi oli Viikinki_84. Ja sitä on ihan turha alkaa väittämään vastaan.

Luin vanhoja threadeja ja niissä Tomi valehteli todella ammattitaidolla, että ei olisi Roinaniksipanda, mutta myöhemmin myönsi sen. Tuollainen huijari nainen, niinkuin Tomi osaa kääntää teidän viattomat päänne juonillaan uskomaan mitä tahansa. Tomi luultavasti on tehnyt 50% palstan nimimerkeistä, joten keneenkään ei voi luottaa. Vai luulitteko todella, että Jouni Virtamo kirjoittelisi palstalle? Luulitteko, että Jounia olisi edes olemassa? Ja jos olisi hän tuskin enää olisi elossa. Mitä tapahtui Anssille? Anssia on ikäänkuin kadonnut Maan päältä, papereiden *) mukaan Anssia ei ole koskaan ollut olemassakaan. :Roswell:

*) Kiitinojan puhelinluettelo

Originally posted by Warheart
Tomi oli Viikinki_84. Ja sitä on ihan turha alkaa väittämään vastaan.

Luin vanhoja threadeja ja niissä Tomi valehteli todella ammattitaidolla, että ei olisi Roinaniksipanda, mutta myöhemmin myönsi sen.
Hohoho. Oonko mä joskus oikeesti väittänyt, että mä EN olisi ollut Roinaniksipanda? RNP kyllä olin, mutta ihan aikuisten oikeesti en ole, enkä ole koskaan ollutkaan viikinki_84.

Originally posted by Tomi
Hohoho. Oonko mä joskus oikeesti väittänyt, että mä EN olisi ollut Roinaniksipanda? RNP kyllä olin, mutta ihan aikuisten oikeesti en ole, enkä ole koskaan ollutkaan viikinki_84.

Kertokaa tyhmälle, mikä/kuka oli/on roinaniksipanda? mikä läppä tää on?

Originally posted by VahvaJussi
Roinaniksipanda oli sellainen väsynyt läppä, mikä sai alkunsa siitä, kun loin joskus 1000 vuotta sitten tylsyyksissäni sellaisen rinnakkaisnimimerkin. Taisi RNP tehdä ensidebyyttinsä joskus Roina.da.ru:n aikoihin siellä chatissa. Panda kertoi sellaisia typeriä itsestäänselvyyksiä esim roinauksesta ja treenauksesta, mutta suurin osa viesteistä, ainakin roinavinkeistä, taitaa olla poistettu. Se oli hetken aikaa hupaisaa, mutta jutun paljastuttua hommasta meni itu.

Hauska mies tua viikinki!piristi kummasti iltaa,kun sai vähän lukee sen juttuja:)

Originally posted by Tomi
Hohoho. Oonko mä joskus oikeesti väittänyt, että mä EN olisi ollut Roinaniksipanda?
No en mä sen kummemmin tiedä, mutta tästä saa sellaisen kuvan. -->
Mä sain kerran priva messagen, jossa väitettiin kivenkovaan MUN olevan Roinaniksipanda. Törkeää!
? No hyvä on, en löytänyt mitään "suurta valhetta". Muistin väärin.

RNP kyllä olin, mutta ihan aikuisten oikeesti en ole, enkä ole koskaan ollutkaan viikinki_84.
Klikkaa tästä. :) Mä tulen käyttämään tätä jatkossakin. Kohta kaikki tietää totuuden.

Roinaniksipanda on vain yksi Tomin henkilöllisyyksistä.

EDIT: Älä bannaa mua. :(

Originally posted by Warheart
Roinaniksipanda on vain yksi Tomin henkilöllisyyksistä.

EDIT: Älä bannaa mua. :(
Hekoheko. Poistan koko pandattimen, niin eipähän jää siitäkään vaivaa. Käytän tuota Hannibal-nimimerkkiäni jatkossa.

Originally posted by VahvaJussi
No tällaisen threadin sentään löysin. Ihan hyviä vinkkejä, ei siinä mitään. :)
Toi oli varmaan Pandan paskin threadi. Niissä roinapuolen jutuissa oli aika päätöntä ja vajaata läppää välillä, mutta ne on poistettu ajat sitten.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom