Etälamautin aiheutti putkakuoleman Suomessa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Piski
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Osaa noi poliisitkin kusettaa ja luulevat olevansa. Varmaan vittuillaakseen tärskyttäny lamauttimella tota jätkää. Luulis kerta pari riittävän ja opettelee kai poliisit miten raudottaa isokin mies.

Käsittääkseni jokaiselle rikolliselle annetaan mahdollisuus antautua ja jos tätä ei noudata/halua voi syyttää vain itseään oli lopputulos mikä tahansa. Valitettavaa et poliisi ei voi tietää etukäteen jos pidätettävällä henkilöllä on sydänvaiva tai joku vastaava. Rikoksia ei ole pakko kenekään tehdä.

On se kumma ettei neljä poliisia ja yksi putkapoliisi saa aisoihin yhtä miestä jolla ei ole mitään varustusta vaan on jo putkassa valmiina lukittuna. Oisivat mielummin antaneet sumuttimesta. On jo vähän liikaa antaa kahdeksan sähkösokkia olisivat ensimmäisen annon aikana vaikka ottaneet kaverin haltuun. Tuohon taseriin saattaa kuolla ihan terve ihminen.

Tämä kommentti kuvasta hyvin ihmistä, jolla ei ole mitään kokemusta voimankäyttötilanteista ja katottu liikaa toimintaelokuvia joissa jokainen tilanne hoidetaan täydellisesti. Todellisuudessa tilanteet muuttuvat ja elävät koko ajan joka varmaan sulle tulee täytenä yllätyksenä.

Kyllä ne poliisitkin on ihmisiä. Kyllä itse kullakin saattaa tehdä mieli vähän käyttää apuvälineitä jos vastassa on joku huumeita vetäny roinaaja. Ja mitään amnestyn tms. lausuntoja on turha edes ottaa huomioon, kun suurin osa sen kaltasista järjestöistä koostuu sellaisista vasuripelleistä, joilla on itse todennäkösesti jääny nuorena jotain hampaankoloon poliisin kanssa. Jos ne poliisit sen nyt sitten ihan tahallaan tappo, niin pitää kuitenkin muistaa että vastaaja on syytön ennen kuin toisin todistetaan.

On se kumma ettei neljä poliisia ja yksi putkapoliisi saa aisoihin yhtä miestä jolla ei ole mitään varustusta vaan on jo putkassa valmiina lukittuna. Oisivat mielummin antaneet sumuttimesta. On jo vähän liikaa antaa kahdeksan sähkösokkia olisivat ensimmäisen annon aikana vaikka ottaneet kaverin haltuun. Tuohon taseriin saattaa kuolla ihan terve ihminen.

- - - Updated - - -
Poliisi TV - Poliisit tositoimissa / Finnish police in action! - YouTube
Tuosta näkee kuinka kaksi poliisia "pistää apinalle vastaan". Kerro tuon apinan koko kahdella/kolmella ja mieti uudelleen. Tai kokeile itse. Pyydä neljää kaveria käymään päälle ja rimpuile täysillä vastaan. Itse olen tällainen reilu 70 kiloinen heittopussi mutta kun tosissaan alan rimpuilemaan ja haraamaan vastaan niin varmasti alkaa vammoja tulemaan molemmille osapuolille.

Tuota taseria käytetään aivan liian heppoisin perustein eikä vastuussa ole kukaan sen käytöstä.
Jaa, onko sulla suurikin otanta, kun tällaisia "faktoja" heittelet?

Ihme juttu, että näitä vitun ituhippiviherananarkistinistikommaripaskoja rantautunut näinkin paljon tänne pakkikselle. Ehkä viimeinen asia, josta keksin tässä maassa valittaa ja vinkua on se, että poliisi käyttää liiallisia voimakeinoja... huhheijaa.

Kovin on varmoja mielipiteitä porukalla muutaman lehtijutun perusteella.Onkos tämmösessäki tapauksessa niin että viranomaiset ei salassapitovelvollisuuden vuoksi ei voi kertoa kaikkia yksityikohtia?

Tapaushan olis melko selvä jos kyseessä on "lääkkeistä " seonnut 195cm 142kg voimailija jolla vaikkapa rikos taustaa,versus ylipainoinen avohoidossa oleva sydänvikainen ressukka

Onhan oikeusvaltiossa pakko luottaa siihen että tässä tapauksessa syyttäjäviranomiset valvoo sekä uhrin,hänen omaistensa sekä poliisien oikeuksia.

Ja kyllä sekin kuuluu asiaan että ihmisoikeusjärjestöt ottaa kantaa tähän,ei ihmisen kuolemaa voi lakaista maton alle noin vaan.Sillee toimitaa tuolla idempänä ei meillä.

Luulisi Amnestylle ja muille viherhipeille riittävän, että Suomessa JOKAINEN tapaus, jossa poliisi joutuu käyttämään ampuma-asetta ihmiseen, tutkitaan.

Kakarat on oppinu jenkkileffoista, et poliisit on perseestä. "ACAB." :D
Mun mielestä näissä tapauksissa on aina hyvä muistaa kuinka vähän näitä ylilyöntejä tapahtuu. Tuossakin oli vaan äärimmäisen paskaa tuuria, että kaverilla oli sydänvika. Mun mielestä tuo menee vähän samaan kategoriaan, että saadaan nakkikioskilla turpaan, ku haukuttiin jonkun sikaniskan metrohousuja, ja sit mennään tekemään rikosilmoitusta pahoinpitelystä. Sama pätee tuohon poliisin voimankäyttöön. Sitä saa mitä tilaa.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom