Esteettiset epämuodostumat

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Nostan tän ketjun kun tuli tuosta silikonirintakeskustelusta mieleen kysyä, onko kellään muulla lämpötilan mukaan muotoa muuttavat rinnat? Mulla on aina olleet sellaiset. Eli kylmässä ihan hyvät (joskin vähän eriparia muttei paljon) ja lämpimässä hieman roikkuvat ketunnokat. Mistäköhän ilmiö johtuu? Imetyksillä ei ole ollut vaikutusta tilanteeseen. Nuorena stressasin kamalasti sitä, että voin näyttäytyä miehelle alasti vain nopeasti kylmän suihkun jälkeen :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mopsi80, et oo suinkaan ton ilmiön kanssa yksin. Mulla tissit on paremman näköset kylmällä ilmalla/viileän suihkun jälkeen. Vähän eripariakin ovat. Joskus tressasin tästä eriparisuudesta hyvinkin paljon, varsinkin kun tilanne oli jossain vaiheessa että toiselle sopiva oli toiselle auttamattomasti liian pieni/iso kuppi. Nyt pallerot ovat enempi samaa kokoa, vaikka toinen välillä (kierrosta riippuen ja nestepöhöstä) yrittää pursuta liiveistä.

Lämpömittaritissit :D Itellä veikkaan et ilmiö johtuu karvojen noususta pystyyn. Mulla on pientä haituvaa tissien päällä, ei sitä muuten huomaa mut sit kylmällä näkyy helposti.

Rintojen ulkonäön vaihtelu johtunee siitä, että viileässä nännien ympärillä lähellä ihon pintaa oleva sileä lihaskudos supistuu jolloin nännipiha tulee selkeämmin esille ja nänni nousee pystyyn. Sama ilmiö tapahtuu muuten miesten palleissa, katsokaapa vaikka :D

Mullakin on tollaset tissit. Kiusallista on, kun usein tuo ilmiö tapahtuu myös salilla treenatessa. Ole siinä sitten pokkana kun nännit paistaa urheilutopin ja paidan läpi, ei mitään liiviinsuojiakaan oikein innosta tunkea alle.

Rintojen ulkonäön vaihtelu johtunee siitä, että viileässä nännien ympärillä lähellä ihon pintaa oleva sileä lihaskudos supistuu jolloin nännipiha tulee selkeämmin esille ja nänni nousee pystyyn. Sama ilmiö tapahtuu muuten miesten palleissa, katsokaapa vaikka :D

Mullakin on tollaset tissit. Kiusallista on, kun usein tuo ilmiö tapahtuu myös salilla treenatessa. Ole siinä sitten pokkana kun nännit paistaa urheilutopin ja paidan läpi, ei mitään liiviinsuojiakaan oikein innosta tunkea alle.

Kiitos diagnoosista! Tosiaan sama ilmiö tapahtuu salilla ja eräissä muissakin tilanteissa ;)
Olen käyttänyt usein siksi topattuja toppeja salilla. En aina kuitenkaan :D

:hyper: Tää on nyt jo ehkä turhan kaukaa haettua, mutta voisiko testosteronitasoilla olla tekemistä asian kanssa? Eli että korkean testotason naisilla on ikään kuin pallit tisseinä?

Esteettisesti tilanne on kyllä parempi kuin se, että olisivat aina roikkuvat tötteröt. Ja vaihteluhan tunnetusti virkistää. Tällaiset mutanttitissit muuten pysyvät suht muuttumattomina raskauden ja imetyksen läpi, mikä on myös ihan jees.

Zone-sarja -42%
Ainoa mua oikeasti häiritsevä "epämuodostuma" on älytön määrä luomia kasvoissa. Ne on vielä sellasia vähän kohollaan olevia luomia. Luomien määrä kuulemma vähenee +40 ikäisenä, joten keski-ikää odotellessa... Muuten multa löytyy eriparitissit ja erimuotoiset pakarat.

Heehee, mä voisin postata tänne kuvan varpaastani jossain välissä. En nyt tiedä, onko se epämuodostuma koska se on enemmänkin vaurioitunut, mutta ugly as fuck se joka tapauksessa on. :D Vuoteen 2011 asti se oli normaali varvas, ei nyt mikään muotovalio, mutta kuitenkin. Sitten siihen tuli luun sisälle kasvain ja luu piti kaapia tyhjäksi ja täyttää. Lopputuloksena mun varpaani lyheni jostain syystä noin sentin. Lisäksi se on pullistunut tyvestä ja siinä on nahka kurtussa. Se näyttää vähän sellaiselta pehmeältä pippeliltä. Kirurgikin totesin, että onhan se aika ruma, mutta mitään sille ei voi. :D Nykyään kerron mielelläni anekdootteja varpaastani ja esittelen sitä tylsinä hetkinä. Se herättää paljon keskustelua ja hilpeyttä!

Mulla on tosi leveät jalkaterät mallia hobitti. Ei haittaa muuten mutta kenkiä on tosi vaikeata löytää. Lumikengät omasta takaa :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kaikkien jo mainittujen lisäksi mulla on niin pienet pikkuvarpaat, ettei niitä pysty liikuttamaan. Sopimattomissa kengissä ne jäävät viereisen varpaan alle.

Ainoa mua oikeasti häiritsevä "epämuodostuma" on älytön määrä luomia kasvoissa. Ne on vielä sellasia vähän kohollaan olevia luomia. Luomien määrä kuulemma vähenee +40 ikäisenä, joten keski-ikää odotellessa... Muuten multa löytyy eriparitissit ja erimuotoiset pakarat.

Vähene...? Täh? No ei tod vähene... :(. Mulle on tullut selkä ja rinta ja kaula täyteen erikokoisia luomia. Ei kasvoihin kylläkään onneksi, sinne tulee vain ryppyjä, roikkuja ja reikiä...

Mulla ei ole enää eripariset tissit :dance: Koska olen imettänyt enemmän sillä joka oli ennen pienempi, se on kasvanut samankokoiseksi aiemmin isomman kanssa!

Mulla ei ole enää eripariset tissit :dance: Koska olen imettänyt enemmän sillä joka oli ennen pienempi, se on kasvanut samankokoiseksi aiemmin isomman kanssa!

Mulla on aina ollut oikea tissi vähän isompi ja imetysaikana se tuotti maitoa paljon enemmän. Imetyksen loppuaikoina imetin vaan oikealla tissillä ja puoliero oli ihan järkky. Onneksi on nyt lähes tasoittunut kun imetys on loppunut. Ja ei kyllä muuten mielestäni roiku tissit yhtään enempää kuin ennen imetystä. ;)

Joo ei mullakaan roiku, ainakaan vielä. Toisaalta kun ovat niin pienet, ei kai roikkumisellakaan niin väliä. Esikoisen kohdalla tein sen mokan että suosin sitä isompaa, nyt kun tein päinvastoin niin saattaa jopa olla pysyvä tulos tämä pienemmän kasvaminen samaan b-kuppiin :D

Minulla eniten itseäni häiritsevä "epämuodostelma" on ihan sikin sokin olevat hampaat. Muksuna niitä oiottiin yöraudoilla, mutta kun eivät purentaan enää vaikuttaneet, niin jättivät siihen. Ovat oikeasti kamalat, löytyy täysin poikittain olevia jne... :) Ehkä joskus kun(heh) olen rikas, päädyn niitä oikomaan, mutta taitaisi aika aikaavievä ja kallis operaatio olla.

Itselläni oli myös alahampaat ihan vinkuralla, kun muksuna mun paikkakunnalla niitä ei juuri korjailtu eikä se siihen aikaan niin tavallista kai ollutkaan. Ihan vahingossa aikuisiällä vuosi takaperin eksyin uudelle hammaslääkärille taas kerran korjauttamaan hajoavia paikkojani. Uusi hammaslääkäri sanoi samantein, että naamasta näkee mikä on vikana. Totesi, että toi on mahdollista korjata. Siis kierot alahampaat, purenta ja siten myös hajoavat paikat alkavat pysymään.

Koko homma maksoi noin 1500 €, siihen hintaan sisältyi useampi paikan korjaus ja yksi isompi paikkausoperaatio SEKÄ noiden kuuden alahampaan suoristus. Korjaus siis (vähän kuin leikkaa-liimaa -operaatio, ei mikään oikomishoito). Mun mielestä hinta ei ollut paha eikä toi operaatio vienyt edes kauan aikaa, muutaman hammaslääkärikäynnin ja yhden pidemmän istunnon. En tiedä mikä ton kyseisen hoidon nimi oli, mutta mulla toi. Nyt on kaunis hymy ja suorat hampaat sekä ehjät paikat hampaissa, eikä purentakaan ole enää viturallaan. Vaikuttaa itsetuntoon hurjasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom