Espoon pakkislaiset

Kun kerran rakkailla naapureillakin on oma viestiketju, niin tehdään meille oma! Eli tänne voi Espoon eliitti käydä raapustelemassa puumerkkejään. Mukava olisi myös tietää missä muut treenailevat.

Tän elläimen voi bongata Espoontorin fitness clubilta.

:puntti:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yksi espoolainen täälläkin. Espoon classicilla käyn jotain mummojumppaa vetämässä, "treeniksi" mun touhujani ei varmaan kehtaa sen salin mittapuulla edes kutsua :D.

Yksi uusespoolainen ilmoittautuu. Haaveena olisi joskus ruveta käymään Classicilla, mutta tähän hätään saa työpaikan sali kelvata.

Otaniemeläisvahvistus (tai heikonnus...) palstalle löytyy. Blue Fitnessillä ainakin kuukauden vielä pyörii.

Helkutin kallista siel on ja ihme härveleitä täynnä koko paikka. Kunnan kausikortti menee seuraavaks hankintaan.

Meikäläinen treenailee tuolla Forever Matinkylässä. Hikisenä ja heikkona kerrasta toiseen :puntti:

Mä kans käyny tuol Foreverin salilla, siitä lähtien kun muutin Espooseen, nyt 7kk, tosin miettiny missä olis muualla Matinkylässä jotain saleja, kun toi on aika kallis ( 62e/28pv:eek: ) Tiedän Elixian mut aatellu jotain jonkun koulun yms. tiloja, onks kellää tietoa?

Tää voi kuulostaa vähä hassulta mutta haluuko joku Otaniemen suunnalla, esim tuolla Bfitnessilla treenaileva, RB180-gripperin(arvioisin jäykkyydeks tällä hetkellä alle coc #2) vaikka kuukaudeks lainaan? Ite en tota tarvii muutamaan viikkoon kun ton jäykemmän kanssa vääntelen, mut en haluu sitä myydäkään. Oon sitä koittanu joillekin tarjota mut eivät ole innostuneet.:D Privaa vaan. ^^

Miten se Espooseen liittyy :D Onnea työpaikaista, eiköhän sieltä pk:n ulkopuoleltakin saleja löydy :) Pikakuukkeloinnilla ainakin löytyy vinkkejä.

Ei mitenkään. En vaan viitsinyt aukasta uutta trediä tälle. :) Plus joku Espoon sali vois olla aika lähellä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom