Fat
Banned
Eli tämmösen threadin ajattelin aloittaa kun en löytänyt vastaavaa (liekö sitten vika hakuyrityksissä). Mutta tarkotuksena olis kerätä hyviä esimerkkejä dieettiruokavalioista, eli jos porukka viitsisi postata tähän esim. yhden päivän tai jopa viikon esimerkit siitä mitä on syönyt dieettauksella ja mimmoisia lisäravinteita saa/kannattaa käyttää (Proteiini, kreatiini yms.).
Ja toisten päivän sapuskoit vois arvostella kans?
Itse olen 17v 175cm 89kg ja aika reilusti löytyy sitä läskiä ja tarkotuksena olis saada sitä pois tavoitteena n. 70-75kg ilman että lihasta lähtisi paljoa.
Salilla tulee käytyä 4kertaa viikossa ja lenkillä 2kertaa viikossa, mutta ruokavalio on mitäsattuu ja nyt olis tarkotus tehdä muutos. Eli esimerkkejä kehiin ja tästä varmasti on muillekkin apua kun vain minulle
Kuulostaisiko tämmönen hyvältä esimerkki päivältä:
Aamupala: Myslejä jogurtin kanssa+hedelmä/ Puuro+maito+hedelmä
Päivällinen: Täysjyväriisi+purkki tonnikalaa+pakaste wokkivihanneksia+1-2lasia rasvatonta maitoa
Välipala: 2 ruisleipää+kinkku+juusto+tomaatti/ Proteiinijuoma/ rahka+pakastemarjoja/kinkkumunakas
Illallinen: Jauhelihapihvejä 2-3+tummaa makaronia+fetasalaattia vähän salaattikastiketta
Iltapala: Salilla/lenkillä käynnin jälkeen Proteiinijuoma.
+++Aamupalan, päivällisen ja illallisen yhteydessä CLA rasvanpolttotabletti.
Ja voiko kreakuurin vetää dieettikaudella?
Miltäpä kuulostais, toimiiko dieetilla vai pitääkö tiukentaa? Ja niitä omia ruokavalioita kehiin myös!
-Fat
Ja toisten päivän sapuskoit vois arvostella kans?
Itse olen 17v 175cm 89kg ja aika reilusti löytyy sitä läskiä ja tarkotuksena olis saada sitä pois tavoitteena n. 70-75kg ilman että lihasta lähtisi paljoa.
Salilla tulee käytyä 4kertaa viikossa ja lenkillä 2kertaa viikossa, mutta ruokavalio on mitäsattuu ja nyt olis tarkotus tehdä muutos. Eli esimerkkejä kehiin ja tästä varmasti on muillekkin apua kun vain minulle
Kuulostaisiko tämmönen hyvältä esimerkki päivältä:
Aamupala: Myslejä jogurtin kanssa+hedelmä/ Puuro+maito+hedelmä
Päivällinen: Täysjyväriisi+purkki tonnikalaa+pakaste wokkivihanneksia+1-2lasia rasvatonta maitoa
Välipala: 2 ruisleipää+kinkku+juusto+tomaatti/ Proteiinijuoma/ rahka+pakastemarjoja/kinkkumunakas
Illallinen: Jauhelihapihvejä 2-3+tummaa makaronia+fetasalaattia vähän salaattikastiketta
Iltapala: Salilla/lenkillä käynnin jälkeen Proteiinijuoma.
+++Aamupalan, päivällisen ja illallisen yhteydessä CLA rasvanpolttotabletti.
Ja voiko kreakuurin vetää dieettikaudella?
Miltäpä kuulostais, toimiiko dieetilla vai pitääkö tiukentaa? Ja niitä omia ruokavalioita kehiin myös!
-Fat