Erot ja ihmissuhteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja turilas
  • Aloitettu Aloitettu
..Verkot joo,

..mutta mistä sitä kunnon saalista löytäis?

..Edellisen (naisen) jälkeen tuntuu että kaikki (naiset) mitä saa on perseestä ja se mitä (naiset) yrittää on tavoittamattomissa.. Elämä (naiset) vituttaa.:david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sarjassamme: Kuuluisat ensimmäiset suhteet.

Itsellä meni ensimmäinen vakava suhde (1,5 vuotta) karille viime syksynä. Olin samaan aikaan vielä intissä ja 5 kuukautta sitäkin jäljellä kun tyttöystävä sanoin että hyvästi ja moi. Alkuun se ei tuntunut niin pahalta mutta tammikuussa armeijasta päästyäni viiden kuukauden takaiset tapahtumat muistuivat mieleen ja sitä huomasi olevansa todella yksin. Ja kun sai vielä samaan aikaan tietää että tyttö oli kaksi kuukautta eron jälkeen löytänyt uuden kumppanin opiskelukaveristaan, olo oli kuin olisi pajavasarasta saanut. Pahaa teki kun tajusi kuinka vähän oli toiselle merkinnyt.

Terapian vuoksi aloin käymään salilla ja nyt siitä on tullut (kuten arvata saattaa) vakavasti otettava harrastus. Toisaalta olen hänelle kiitollinen, ero tipautti kunnolla maan pinnalle ja ruusunpunaiset lasit on ikiajoiksi riisuttu. Toisaalta se ämmä voi mun puolesta painua syvimpään helvettiin.

Joskus sitä kaikkea hyvää tulee silti ikävä. Ei voi mitään.

Re: ..Verkot joo,

Originally posted by Narutumppu
..mutta mistä sitä kunnon saalista löytäis?

..Edellisen (naisen) jälkeen tuntuu että kaikki (naiset) mitä saa on perseestä ja se mitä (naiset) yrittää on tavoittamattomissa.. Elämä (naiset) vituttaa.:david:

Tässä jos missä pelaa ns. Murphyn laki.

Mitä epätoivoisemmin eron jälkeen saada naista/naisia, niin homma menee yleensä totaalisesti pieleen. Sitten kun saavuttaa sellaisen "hällä väliä"-mielentilan eikä edes vaivaudu yrittämään niin naiset sunnilleen heittäytyvät syliin.

Elämän suuria mysteerejä...:confused:

Siteeraan nyt vähän Anna-Leena Härköstä (älkää ampuko pliis..), jonka mukaan kolmas ihmissuhde on se "oikea". Eli ensirakkaus on aina ensirakkaus, ja sen jälkeen tulee ylimenosuhde, jonka avulla päästään eroon ensirakkaudesta. Sitten se kolmas on vasta se paras elämänkumppani. Varmaan palstalaisilta löytyy monenlaisia kokemuksia, mutta ainakin itselläni on mennyt juuri noin.

Mitä parisuhteisiin tulee, niin selviytymiseeni vaikuttaa ehkä eniten se, että olen ollut ns. jättäjä aiemmissa suhteissani. En ole ketään koskaan toisen miehen takia jättänyt, mutta muuten ollut se, joka on pukenut sanoiksi toisenkin mielessä jo olleen ajatuksen erosta. Kun on miettinyt eroa jo pitempään ja kerännyt vahvuutta sanoa ne sanat, pääsee ehkä vähän paremmin ylikin niistä.

Re: Re: ..Verkot joo,

Originally posted by Nitsku

Mitä epätoivoisemmin eron jälkeen saada naista/naisia, niin homma menee yleensä totaalisesti pieleen. Sitten kun saavuttaa sellaisen "hällä väliä"-mielentilan eikä edes vaivaudu yrittämään niin naiset sunnilleen heittäytyvät syliin.

Elämän suuria mysteerejä...:confused:

...Eli siis mulla tää on tismalleen toisin päin.:lol2:

Mitäs siihen sanot?

Itse ryhdyin treenaamaan tosissani edellisen suhteen mentyä karille tai no siinä loppuvaiheessa... Aikaa tuosta on nyt reilu 1,5 vuotta enkä ole katunut päivääkään, että nainen vaihtui rautaan :D

No woman, no cry
No muscle, :david:

Originally posted by Nate
Siteeraan nyt vähän Anna-Leena Härköstä (älkää ampuko pliis..), jonka mukaan kolmas ihmissuhde on se "oikea". Eli ensirakkaus on aina ensirakkaus, ja sen jälkeen tulee ylimenosuhde, jonka avulla päästään eroon ensirakkaudesta. Sitten se kolmas on vasta se paras elämänkumppani. Varmaan palstalaisilta löytyy monenlaisia kokemuksia, mutta ainakin itselläni on mennyt juuri noin.

Anna-Leenalla on kaloja päässä. Jos seurustelee enemmän kuin kolmen kumppanin kanssa, niin siinä jää paras elämänkumppani historiaan, eikä koskaan enää ole mahdollista saada itselleen parasta elämänkumppania.

Re: Re: Re: ..Verkot joo,

Originally posted by Narutumppu
...Eli siis mulla tää on tismalleen toisin päin.:lol2:

Mitäs siihen sanot?

Elämän suuria mysteerejä :D

On ne ihmissuhteet kyllä yksiä perkeleitä.:curs:

Joskus tuli mietittyä että mikä meni mönkään,mutta turha oli miettiä,toista vaan ei enää kiinnostanut ja sillä selvä.Eipä siinä omilla tekemisillä tai tekemättä jättämisillä ollut paljookaan sijaa.
Sen jälkeen en ole syitä bänkseihin miettinyt.

Olen aika hyvin omaksunut tän poikamiehen elämäntyylin joten yksinäisyys ei haittaa.Treenitkin tulee vedettyä totisemmin kun tietää että "metsästysmailla "hyvä kunto on eduksi.

Ymmärrän kyllä täysin että on aika vitun :david: olo kun useamman vuoden suhde menee karille,se kun vaikuttaa jo paljon muuhunkin...:(

Re: Re: ..Verkot joo,

Originally posted by Nitsku

Sitten on olemassa myös KJT eli kaksijakoisuus-teoria. Kun vihdoin joku nainen kiinnostuu jopa sinusta osoittautuu hän ihan laamaksi (mikä ei välttämättä ole huono joidenkin mielestä :lol2: ). Kun sitten itse kiinnostut jostain ei hän kiinnostu sinusta :rolleyes:

Yleensä eron jälkeen on tullut vähän masista alkuun ja sitten on alkanut treenit kulkea hyvin jonkun ajan jälkeen. Viisaita sanoja on täällä tullutkin jo paljon. "theres plenty more where they come from" toimii aina...vaikkakin silloin heti eron jälkeen ei se paljon lohduta, kuten mitkään muutkaan tyhjät lauseet.

Originally posted by Nate
Eli ensirakkaus on aina ensirakkaus, ja sen jälkeen tulee ylimenosuhde, jonka avulla päästään eroon ensirakkaudesta. Sitten se kolmas on vasta se paras elämänkumppani.

En tosiaankaan ole kuullut härkösestä, mutta kuulostaa hauskalta. Nyt kaikki ensirakkautensa menettäneet vain ilmoitusta johonkin deittipalstalle: "Haetaan seuraa ylimenosuhteen ajaksi, tositarkoituksella" :david:

Mun ei nyt pitäis sanoo mitään, mutta sanonpa kumminkin. Suhteen päätyttyä ei pidä syöksyä heti uuteen suhteeseen, vaan pitäisi olla vähän aikaa yksin. En ole itse tuohon pystynyt vaan uusi suhde on alkanut parin viikon sisään edellisen päättymisestä, mistä on sitten saanut kaikki osapuolet kärsiä. En tiedä, vaikka mä kuinka päätän, että nyt EN ALA seurustelemaan kenenkään kanssa, niin taas...

Originally posted by mikakor
Ei muuta kuin uusia verkkoja vesille, pojat! Ei tarvitse murehtia menneitä, kun uusi emäntä pitää ajatukset muualla ;)

Pilke silmässähän tuo oli kai sanottu, mutta näitäkin tapauksia kun on, jotka heti eron jälkeen etsivät uuden sillä periaatteella, että "kunhan nyt jonkun saa tuohon entisen korvikkeeksi". Se on mielestäni väärin sekä itseä, että uutta kumppania kohtaan...
Kyllä eron jälkeen on hyvä selvitellä omat tunteet selviksi ja vasta sen jälkeen aloittaa uusi suhde uuden ihmisen kanssa puhtaalta pöydältä.

Itse erosin 4 vuotta sitten 7,5 vuoden suhteesta (aloitettiin 13 vuotiaana!!) ja näin jälkeenpäin ajateltuna se sujui yllättävän helposti. Siinä oli lähinnä ongelmana se, kun toisen kanssa oli tottunut niin olemaan, tutuista tavoista luopuminen. Sellaiset tunteet, joita parisuhteessa kuuluisi olla, olivat hävinneet jo aikaa sitten. Olihan se tietty vaikea päätös ja toinen ei olisi sitä millään halunnut, vaan oli jo suunnitellut perustavansa perheen kanssani, mutta niin hänkin vaan siitä selvisi, vaikka aluksi näytti epätoivoiselta. Mutta itse en eropäätöstäni ole katunut hetkeäkään.

Sittenpä löytyikin nykyinen mies, jonka kanssa asiat on niiiiin paljon paremmin kaikin puolin! Häät ensi kuussa, eli ei voi valittaa! :D

Originally posted by naiskovis
Mun ei nyt pitäis sanoo mitään, mutta sanonpa kumminkin. Suhteen päätyttyä ei pidä syöksyä heti uuteen suhteeseen, vaan pitäisi olla vähän aikaa yksin.
Samoilla linjoilla naiskoviksen kanssa. :)

Originally posted by Mike
Anna-Leenalla on kaloja päässä. Jos seurustelee enemmän kuin kolmen kumppanin kanssa, niin siinä jää paras elämänkumppani historiaan, eikä koskaan enää ole mahdollista saada itselleen parasta elämänkumppania.

Itsellä meneillään aika,joka ratkaisee jääkö paras elämänkumppani historiaan...
Ensimmäinen suhde on usien nuorena aloitettu ja jossain vaiheessa huomaa vain yhdessä olon olevan yhteenkasvamista.
Vasta toinen suhteeni opetti millaista on todella välittää ja rakastaa...
Mikäli tuolla ylhäällä on niitä suurempia voimia,pyydän niitä kaikkia apuun nyt jotta selviäisin(mme) tästä vielä takaisin siihen kaikkeen mitä en olisi ikinä halunnut menettää...

Anteeksi vuodatukseni...

Re: Re: Re: ..Verkot joo,

Originally posted by Ripe
Sitten on olemassa myös KJT eli kaksijakoisuus-teoria. Kun vihdoin joku nainen kiinnostuu jopa sinusta osoittautuu hän ihan laamaksi (mikä ei välttämättä ole huono joidenkin mielestä :lol2: ). Kun sitten itse kiinnostut jostain ei hän kiinnostu sinusta :rolleyes:

Ihan totta tämäkin.

Originally posted by Tomi
Samoilla linjoilla naiskoviksen kanssa. :)

Laitatko pääsi pantiksi siitä, että myyt Avellanin Viiville eioo-eituuta, kun hän erosi jälkeen soittaa ovikelloasi, ottaa kiveksesi suuhunsa ja silmiisi katsoen kuiskaa "senkin härkä, senkin härkä, alaks olee munkaa..?".

:)

Originally posted by Hannibal
Laitatko pääsi pantiksi siitä, että myyt Avellanin Viiville eioo-eituuta, kun hän erosi jälkeen soittaa ovikelloasi, ottaa kiveksesi suuhunsa ja silmiisi katsoen kuiskaa "senkin härkä, senkin härkä, alaks olee munkaa..?".

:)
Viivi on poikkeus. Sitäpaitsi me käytännössä seurustellaan jo, koska juttelin Viivin kanssa kaupungilla tuossa reilu kuukausi sitten. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom