Erot ja ihmissuhteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja turilas
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
49
Jokaisella lienee ollut vastoinkäymisiä ihmissuhteissa,avo-avioeroja,mennyt pitempiaikaisia suhteita poikki jne,että mitenkä olette selviytyneet niistä ja kuinka raskaasti olette ottaneet sen, sekä millä muotoa ne ovat vaikuttaneet esim treeniin:confused:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by turilas
Jokaisella lienee ollut vastoinkäymisiä ihmissuhteissa,avo-avioeroja,mennyt pitempiaikaisia suhteita poikki jne,että mitenkä olette selviytyneet niistä ja kuinka raskaasti olette ottaneet sen, sekä millä muotoa ne ovat vaikuttaneet esim treeniin:confused:

Kyllä kaikesta aina selviää!! Vitutus on usein kuitenkin aivan järjetön. Varsinkin aamulla kun herää ja hetken kaikki tuntuu hyvältä ja sitten iskee paha olo ja tajuaa kuinka päin vittua kaikki on mennyt. Itse tässä painiskelen juuri vastaavan asian kanssa. Töissä on vitun raskasta eikä meinaa hermot pitää millään. Kai tästäkin taas selviää, mutta ottanee aikansa. Toiset selviää heti, terveisiä vaan eräälle, jos luet tätä!!!!

Treeniin vaikuttaa positiivisesti!! Ainakin näin minulla, valtava raivo päällä esim. eilen hartia treenissä. Tänään on lepopäivä niin saa nähdä miten menee, mutta huomenna kostetaan raudalle tää vitun paska!

Jos turilas sulla esim. ihmissuhdeongelmia niin pää pystyyn kyllä se siitä. :thumbs:

Tuonkaltaiset ongelmat voivat vaikuttaa treeniin paljonkin.

Joko niin, että raivon vallassa treeni kulkee loistavasti ja toimii
myös psykologisena apuna tai ei toimi ollenkaan, eli ei huvita/jaksa treenata.

Toisaalta, kun asiat ovat mallillaan, saa olla kiitollinen ja treeni kulkee loistavasti!

Mutta tsemppiä, jos on ongelmia:)

Ihmissuhteen päättyminen on aina ikävä tilanne. Jokainen suhtautuu asiaan eri tavalla, jopa tapauskohtaisesti.

Omalla kohdallani tänä keväänä on kehitystä tullut enemmän kuin koskaan aiemmin (oonko mä muka treenannu oikeesti ennen tätä?). En tiedä johtuuko se ihmissuhteen päättymisestä, keväästä vai mistä.

Erosta alkaa olla useita kuukausia ja asia ei kyllä enää juurikaan paina. Tosin sen olen huomannut, että minut on ainakin luotu elämään parisuhteessa, yksin ei ole hyvä.

Itseasiassa erosta johtuva hyvä olo on tuonut tiettyä rentoutta treenaamiseen. Ei pipo purista ja voi ottaa kaiken irti rakkaasta harrastuksesta. Huomenna selkä levenee taas :D

Iloista kevättä kaikille!

Kyllä kaikesta aina selviää!! Vitutus on usein kuitenkin aivan järjetön. Varsinkin aamulla kun herää ja hetken kaikki tuntuu hyvältä ja sitten iskee paha olo ja tajuaa kuinka päin vittua kaikki on mennyt. Itse tässä painiskelen juuri vastaavan asian kanssa. Töissä on vitun raskasta eikä meinaa hermot pitää millään. Kai tästäkin taas selviää, mutta ottanee aikansa. Toiset selviää heti, terveisiä vaan eräälle, jos luet tätä!!!!

Silloin kun meni ensimmäisen tyttöystävän kanssa poikki olin ns. maani myynyt jonkin aikaa. Safka ei uponnut entiseen malliin, duuni tökki, raudat ei liikkunu jne.
Muutaman viikon kuluttua sain koottua itseni ja sen jälkeen tuli uusia ennätyksiä salilla ja elämäkin alkoi maistua..
K

Itellä paskat fiilikset viime syksyltä. 6 vuoden liitto vituiksi ja matto jalkojen alta yhtenä aamuna. Tuli niin puun takaa että siinä mietti yhtä jos toista kuukaudenpäivät. Kipeetä teki niin että mistään ei mitään tahtonut tulla. Aika parantaa kuitenkin kovatkin kolhut, puhuminen auttaa, eli kaikille vain purkamaan sydäntään.
Itse saan kiittää Colemannia joka jaksoi dieetilläänkin zempata mua kun oli vaikeeta treeneissäkin.
Jälkeenpäin ajatellen ero oli parasta mitä mulle on ikinä tapahtunut, näin se elämä heittelee.

Toi on kyl aina hankala homma, jos tulee eroja ja muita ikäviä takapakkeja..
Toisaalta, yleensä se antaa sitten lisäpuhtia treeniin, ja haluun parantaa kroppaa, että sitten muiden naisten katseet olisivat taas lähellä.. :)

Kyllähän se raskaasti ottaa. Ei kai siihen muuta lääkettä ole kuin aika, joka parantaa haavat. Myös jollekin puhuminen on todella hyvä apu, ei tarvitse pitää kaikkea paskaa sisällään. Niin, ja treeni varmaan pelasti minun elämäni. :thumbs:

Erosta on pari kuukautta ja vaikeita hetkiä on välillä ollut, eikä hyvät välit ja jatkuva yhteydenpito ole varmastikaan auttanut "unohtamaan" niitä kaikkia ihania asioita. Päinvastoin - mielessä on pelkästään ne hyvät asiat. Otin itseäni sunnuntaina niskasta kiinni ja päätin, että nyt alkaa oikeasti uusi elämä ja lakkaan murehtimasta menneitä. So far so good. :)

Samaa virttä veisataan täälläkin. Pakko sitä on vaan ajatella että *parempi näin*...
Onneks osataan hoitaa tämäkin aikuismaisesti kun on tota yhteistä omaisuuttakin.
Mutta kyllä se kesä silti pistää hymyilemään:)

Joulua ennen meni seittämän vuoden suhde karikolle. Pahaa teki ja osittain tekee vieläkin. Kaippa se on niin, että se mikä ei tapa vahvistaa:rolleyes:.

Liikunta joka oli tuossa suhteen aikana unohtunut muutamaksi vuodeksi tuli ja pelasti meikäläisen. Reeni kulkee niin salilla kuin juoksussa. Tässä sitä on löytänyt kaikenlaista uutta kuten ruokavalion rukaamisen ja diettaamisen salat :D.

Eipä muuta kuin naama kohti uusia seikkailuja.

Itellä on parisuhteen päättymisestä 1,5kk. Vieläkin välillä iskee vitutus/masennus. Treeniin se ei negatiivisesti vaikuttanut, mutta dokaaminen on lisäänyt helkatisti (nytkin viimeiset 3 iltaa ) ja syömiseen ei tule kiinnitettyä tarpeeksi huomiota.

Suhteellisuus...

Ei ole kyllä parisuhteet juurikaan vaikuttanut treeniin. Vituttanut on kyllä, isostikin . On jopa käynyt niin että on jääny duunit tekemättä mutta salille on silti tullut lähdettyä!

Ja tosiaan. Jos en olisi exästäni eronnut niin nykyistäni en olisi tavannut! Nyt tuntuu ihan kivalta - silloin ei tuntunut.

Oi niitä aikoja kun tyttöystävä oli se joka soitti iskän ja äiskän puhelimeen parituntia koulun jälkeen... Ja salin jälkeen treenattiin pissakone leikkejä!
:blow:

En haluaisi rikkoa kuplaanne, mutta ensimäinen rakkaus on aina ensimmäinen rakkaus, vrt leffoja ensimmäinen osa on aina paras, orginaali, toisessa osassa enemmän yritystä ja rahaa, mutta ei vedä vertoja ensimmäiselle. Repikää siitä, ja kyllä olen myös itse istunut näyttämön eturivistöllä kun kankaalle on projisoitu oman elämäni ensimmäisen rakkausstoori. Jatko-osaa on turha odottaa koska realiteetit ovat aina voimassa vaikka kuinka hyviä juttuja keksii elämänsä hyvyydestä uskotteluun.

6v suhde kun meni poikki niin pari kuukautta meni ihan vituille, no enpä silloin reenanut muutenkaan kun turistimielessä.

Painoa tippu varmaa 5kg kun ei tehny mieli syödä.

Jouluna kun tuli puskasta tuo ero niin kesti kevääseen asti ennekö alko menemään vähän paremmin. Kesällä meni jo ihan Ok. (Tomppa tartutti salikärpäsen, ktos!) Seuraavana jouluna ei tullu enään ajateltua koko asiaa kun ehkä parikertaa päivässä.

Oikeestaan duunista/koulusta noilta ensimäisiltä kuukausilta ei ole mitään havaintoa, onneks ei ollut mitään kiireellistä tehtävää töissä.

-J

Ero on aina kova paikka jos kyseessä on ollut muutakin kuin vakituinen seksisuhde. Jos on yhteisiä lapsia, niin sattuu vielä kovemmin.

Kaikkien huonojen fiilisten jälkeen yleensä huomaa, että ero oli itse asiassa pelkästään hyväksi. Omasta (avio)erostani voisin sano täsmälleen samaa kuin Mike omasta suhteestaan.

Kaikista asioista selviee aina, kun niin haluaa ja niin päättää. kääntää kaiken vitutuksen ja itkun positiiviseksi energiaksi ja alkaa elämään toista elämää. Eihän se todellakaan helppoa ole ikinä, mutta ei elämän helppoa tarvitse ollakkaan. Pettämiset tuntuu raastavilta, mut jos toinen pettää, niin ei oo ainakaan mun arvoinen. Pari kertaa on muakin petetty raakemman kanssa, ensin tekee mieli ajaa ruohonleikkurilla yli tai harrastaa muuta silppomista, mutta kun löytää taas sen kaiken itsevarmuuden niin alta pois. kun suhde kariutuu, niin mun mielestä pitäs olla tyytyväinen siihen että se homma loppu, jos molemmat ei oo kerran onnellisia. Pääsee ainakin sitten aloittamaan uuden elämän ehkä jonkin toisen kanssa tai yksin, eikä tarttee riutua onnettomassa suhteessa ja tavallaan "hukata aikaa".että näin.

Uuden alku

Joo, pakko kommentoida tuota "parempi näin"-aspektia.
Eroaminen tuntuu aina pahalta, tapahtuipa se sitten sopuisasti tai muulla tavalla.

Siinä olen tismalleen samaa mieltä muutaman kirjoittaneen kanssa, että erossa voi olla myös positiivisia puolia. Voi löytää ihmisen, jonka kanssa tuntuu niin mahtavalta, ettei koskaan aiemmin ole vastaavaan törmännyt!

"Nimimerkki tyytyväinen isolla T:llä":)

Originally posted by mikakor
Ei muuta kuin uusia verkkoja vesille, pojat! Ei tarvitse murehtia menneitä, kun uusi emäntä pitää ajatukset muualla ;)
Juuri näin!

Meri on täynnä kaloja!!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom