Eroa kirkosta helposti!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Energia
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vie se kirkko yhteisöveron muodossa kaikilta rahaa, se vaikuttaa hintoihin kun yritykset joutuu niille maksaa, jokaisesta rahkasta ja proteiinipatukasta lähtee.

Joo, mutta tässä kaiketi nyt puhutaan siitä maksusta, jonka ihmiset vapaaehtoisesti maksavat omasta palkastaan, jos ko. yhteisöön kuuluvat ;)
Sille nyt ei mitään mahda, että tuotteiden hinnoissa on paljon välistävetäjiä, valtio pahimpana.

Viimeistään veroilmoituksessa ilmenee paljonko on vedetty välistä kirkolle. Nehän katsoo kuuluuko vuoden alussa kuuluuko kirkkoon ja se määrittää kuluvan vuoden verotuksen. Kesken vuotta erotessa joutuu silti makselemaan silti vuoden loppuun asti.

Voi myös erota aina joulun jälkeen ja liittyä takaisin loppiaisen jälkeen eikä joudu maksamaan ikinä, tosin ei ole ikinä selvinnyt miksi tuohon sadistinpalvojakulttiin pitäisi kuulua.

Voi myös erota aina joulun jälkeen ja liittyä takaisin loppiaisen jälkeen eikä joudu maksamaan ikinä, tosin ei ole ikinä selvinnyt miksi tuohon sadistinpalvojakulttiin pitäisi kuulua.
Juurikin noin menee nykyään.
Joskus muinoin oli tuo 1kk "katumus" kk, eli piti erota viimestään marraskuun lopulla, ettei joutunut maksaman sen vuoden kirkollisveroa.
Eroa kirkosta

Mummi tuossa kommentoi, kun talitiainen parvekkeen reunalle tulla pörähti: "Tuliko se vaari minua nyt hakemaan taivaaseen".

Näin ollen itse kuulun Kirkkoon ja rahoitan mielelläni sitä, että mummilleni rauhallinen loppu tulee ja hän loppuun asti tähän "satuhässäkkään" uskoo. :)

Tämä ainakin itsellä yksi syy - ei niinkään kuulua mutta - olla eroamatta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mummi tuossa kommentoi, kun talitiainen parvekkeen reunalle tulla pörähti: "Tuliko se vaari minua nyt hakemaan taivaaseen".

Näin ollen itse kuulun Kirkkoon ja rahoitan mielelläni sitä, että mummilleni rauhallinen loppu tulee ja hän loppuun asti tähän "satuhässäkkään" uskoo. :)

Tämä ainakin itsellä yksi syy - ei niinkään kuulua mutta - olla eroamatta.

Kyllä se talitiainen mummon tulee hakemaan, vaikka ei kirkkoon kuulukkaan;)
Miten se sun kirkon rahoittaminen vaikuttaa mummon tiasen tuloon?
Eikö se riitä, että mummo kuuluu kirkkoon..

Kyllä se talitiainen mummon tulee hakemaan, vaikka ei kirkkoon kuulukkaan;)
Miten se sun kirkon rahoittaminen vaikuttaa mummon tiasen tuloon?
Eikö se riitä, että mummo kuuluu kirkkoon..

Turhaahan se oli tietysti omaa mielipidettä tänne kirjoitella taasen. Enivei - kuten kirjoitin, niin minulla ei ole tällä hetkellä mitään syytä erota kirkosta.

Täällä vain tuntuu pyörivän semmoinen mentaliteetti että: "Vitun kirkko - eroan".

Notta näin. Itse kun olen vasta vaiheessa "Voihan kirkko sentäs".

Nyt täytyy kysyä tyhmä kysymys. Eräs kaverini ei kuulu kirkkoon. Hän kuitenkin sanoo, että voi saada kirkkohäät, jos aviopuoliso puolestaan kuuluu. Onko tämä nyt näin vai miten homma menee?

Ei muuta kuin aikuiskaste niin se on siinä.

edit. Tjaah, tuolla oli mainittu vapaakirkko, naimaluvan hankkiminen sitä kautta lienee varmaan vaivattominta.

Mutta sitten jengi maksaa Pakkiksen VIPeistä? Vaikkei ole pakko.

Ja väitellään eri treeniuskomuksista väillä kerääntyen yhteisiin lihaksenpalvontasessioihin. :D

Back
Ylös Bottom