Ero whey80 ja whey100 välillä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja timi_ll
  • Aloitettu Aloitettu
Joo elikkäs pitäs taas tilata lisää proteiinia.
Ja kysymyksessä olis. Että mitä eroa on niinkö WHEY80 ja WHEY100?
Mitä kattelin fitnestukusta niin eroa proteiinin määrässä ei näytä olevan kun se muutama gramma annoksessa ja tietysti suolasempi hintakin?!?!
Eli kannataako vaan pysyä siinä WHEY 80 mitä olen ennemminkin ostanut?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Whey-100(%isolaatti) on lähes laktoositon, täten sopii laktoosiintolenrassista kärsiville henkilöille. Myös kolesterolissa eroja. Proteiinissa tosiaan 10g/100g eroa. Lähes rasvaton. Nää nyt ensimmäisenä tulee mieleen.

Sinuna pysyisin ihan tuossa, paitsi jos olet nimenomaan laktoosiintoleranssista kärsivä henkilö.

Edit: Nämä tosiaan löysin suoraan googlesta, eli ei aina kaikkee tarvitse nimenomaan täältä etsiä.

kiitoksia tosi nopeasta vastauksesta...
niin ei tuo 10g vastaa kyllä sitä hinta eroa mikä tuotteissa on kun varsinkaan ei ole mitään laktoosivaivoja!

Whey 80 on heraproteiini konsentraattia ja 100 on isolaattia, isolaatti on pitemmälle käsitelty ja suodatettu proteiinimuoto..

Että se on tarkemmin suodatettua, eli siinä on vähemmän kaikkea muuta kuin proteiinia. Konsentraatissa on enemmän rasvaa ja laktoosia, kuin isolaatissa. Käytännön ero näiden välillä on kuitenkin varsin pieni, eikä minusta varsinkaan hintaeron arvoinen.

Nostanpas tätä, kun tuli hommattua kyseista ainetta. Eli juuri tuota Fitnesstukun Whey 80:sta.

Olenko ainut kenellä tämä jauhe vaahtoontuu ja paakkuuntuu? Ainakin noita arvosteluja lukiessa sain kuvan että nimenomaan tämä jauhe pitäisi olla hyvää noilta ominaisuuksilta.

Blenderillä tullut sekoitettua, silläkin tahtoo jäädä todella pieniä paakkuja joita ei saa sileäksi sitten millään.

Itsekkin tuli tuossa 8kg säästöpakkaus tilattua Whey-80:P Hyvin toimii, eikä ole esiintynyt paakkuuntumista? Kunnolla vaan vatkaa menemäään niin ei tuu :D

Hmm jaa, ehkä ongelma onkin siinä että annan jauheelle liian väkivaltaista ja "äkkinäistä" kyytiä tuolle blenderillä, ja tavan shakeri toimii paremmin. Pitää testeilla.

Pakkiksella pitäis olla joku kilpailu miten monella tapaa pystyy jonkun asian selittämään.

Joo pitäs.

Hmm jaa, ehkä ongelma onkin siinä että annan jauheelle liian väkivaltaista ja "äkkinäistä" kyytiä tuolle blenderillä, ja tavan shakeri toimii paremmin. Pitää testeilla.

^ Täs ois vahva kisaehdokas. "ehkä ongelma onkin siinä että annan jauheelle liian väkivaltaista ja "äkkinäistä" kyytiä" :D

Nostetaampa ketjua. Onko kellekkään tullut finnejä whey 80:sta? Minulle pukkaa muutaman finnin jos tätä lisäproteiinia käyttää lyhyen ajan sisällä monesti. Fastin jauhoissa tälläistä en ole huomannut. Voisiko kalliimman whey 100:sen käyttö olla tähän ongelmaan ratkaisu?

Itse olen käyttänyt isolaattia mieluummin, koska se ei ole paljonkaan kalliimpaa, ja rasva helposti pilaantuu, kun jauhetta varastoidaan. Siihen tulee mm. hapettunutta kolesterolia. En tiedä, onko tuolla käytännön merkitystä, mutta ei se varastossa lojunut rasva varmaan kovin hyvin säilynyttä ole.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom