Joo eli aattelin että pakko avautua tästä aiheesta vielä. Teinkin tänne jo yhen topicin ravinnosta ja vastustuskyvystä. Alkaa tosiaan pikkuhiljaa vituttaan tää ainainen sairastelu. Monta vuotta oon ollu kipeenä ihan kokoajan. On ollu keuhkokuumetta, mykoplasmaa, viruksia, kaikkee mahollista.. Taustatietona vielä: 18w, voimatasot kohtuulliset, en tupakoi, yleiskunto hyvä. Tosiaan viime vuosina nyt en oo jaksanu kauheesti vittuuntua flunssista, mut nyt tän flunssan aikana tuli semmonen kunnon ahaa- elämys että ei vittu, oon ollu nyt syksystä asti ihan KOKOAJAN kipee. Yleensä vaan normi flunssaa, harvemmin kuumetta. Eli syksystä asti terveenä max 1,5kuukautta, joulun jälkeen ehkä pisin terve jakso kaksi viikkoa. Treenit aina tauolla flunssan aikana.. Nyt olin melkeen viikon terve, ja taas aamulla ihan paska olo ja kipee.. Syön vitamiineja, maitohappobakteereja,vihanneksia, hedelmiä yms.Perus hyvä ruokavalio, mikä sisältää lihaa, kalaa, kananmunia, kanaa yms. Kävin tossa pari viikkoa sit lekurilla, ja valkosoluarvot ollu jo monta vuotta lievästi koholla, mut ei siihen puututtu.. Sit määrättiin poskiontelon röntgen, jossa lääkäri sano että siel on jotain räkää, ei mitään märkää eli ei viittaa akuuttiin poskiontelontulehukseen, ei hoitoa. Mitävittua? En tajunnu yhtään mitä se sano, mutta ilmeisesti kaikki hyvin. Anteex avautuminen, toivo ainakin omilta osin jo melkeen menny terveyden suhteen :D Onko kohtalotovereita?