Erittäin merkillistä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Re: Re: Erittäin merkillistä!

Originally posted by foobari
Harjotusta vaan, helposti menee!

Toinen hyvä (paha?) testi tässä: Istu tuolissa selkä suorana. Laske vasen käsi kämmen alaspäin vasemmalle reidelle ja hankaa kättä reittä pitkin eteen-taakse. Samaan aikaan laita oikea käsi nyrkkiin ja lyö sillä oikeaan reiteen ylös-alas. Kun saat ton "hankaus-paukutus" -combon onnistumaan vaikka 10 sek putkeen, vaihda äkkiä käsien tehtäviä (vas. nyrkkiin ja lyö vas. reittä, oik. levyksi ja eteen-taakse) ja ihmettele miksi kätesi eivät tottele. :rolleyes:

Toi kyllä onnistuu, ehkä siksi että olen ilmarumpali.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika outo juttu :) Mulla kans vaihto pyörimissuuntaa jos aloitti kutosen piirtämisen kutosen yläosasta vastapäivään. Sit ei jalan pyörimissuunta vaihtunu jos piirtämisen aloitti siitä kutosen pallukasta myötäpäivään piirtäen. Heh...hienosti selitetty :kippis1:

Mielenkiintoista. Mä onnistun kun keskityn enemmän jalan liikkeeseen. Toi efekti näyttäisi toimivan vain saman puolen raajoilla. Kokeiltaa vasemman jalan ja oikean käden kanssa. Huomattavasti helpompaa... :)

Kohta tulee tosiaan Tomilta jotain tähän tyyliin: "Kun teille tulee yskä niin aivastakaa samaan aikaa ja sanokaa Goatse, katsokaa peiliin ja olkapäällä kävelee muurahaiskarhutin..." ;)

Originally posted by Mike
Istu penkkisi reunalla ja ala pyörittää oikealla jalalla ympyrää myötäpäivään (älä anna jalan koskettaa lattiaa). piirrä nyt oikealla kädellä ilmaan numero 6 -> jalkasi vaihtaa yllättäen pyörimissuuntaa.
Mä tein ton tempun ja löysin itseni alasti rappukäytävästä ja muurhaiskarhutin olkapäältä. Teinköhän mä jotain väärin? :(

Saatarin Mike!! Aamulla lukasin ton ekan viestin ja ei oo koko paivana kyennyt tekemaan mitaan. Oikea jalka ja oikea kasi aivan tulessa veivannut koko saakelin paivan! Ja kaiken kukkuraksi kamppis viela pamahti ovesta sisaan kun meitsi veivaa ympyraa ja kutosta. Nyt tuli sitten viela hullun paperitkin muutaman krampin lisaksi... malauta! :lol2:

Täähän on se testi jonka rummunsoitin opettaja tekee oppilaalleen ensimmäisellä tunnilla, ottaakseen selvää onko oppilaalla lahjoja rumupujen soittamiseen.

Toinen samantyyppinen:

-Laita kädet nännien päälle
-Ala taputtaa vasemmalla kädellä nänniä
-Ala hieroa oikealla kädellä koko mahan alueelta.

Jos ei mene rytmi sekasin niin kyllä on lahjoja rumpaliksi :)

Originally posted by gnut
No mulla ei ole minkäännäköisiä lahjoja rummun soittoon mutta tuo ei tuntunut vaikealta.

Originally posted by gnut

Jos ei mene rytmi sekasin niin kyllä on lahjoja rumpaliksi :)

Joo pitäkääpä molemmat kädet nännien kohdilla ja ja sitten vaihtakaa (ilman taukoa) oikea käsi taputtamaan ja vasen hieromaan

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom