Erittäin merkillistä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:confused: Ihme homma kuinkas se noin aika hassua:confused:

Hmm, aikani sätkittyä jalka pysyi ruodussa, tosin ympyrä muutti kyllä hivenen muotoaan.

WOW! Siistiä :eek:

Jumalauta, tämä on Saatanasta. Sidon itseni sänkyyn, niin saatte soittaa Manaajalle. Ekim no aifam oidar.

:kirkonpolttajapiirtääilmaankolmekuutostaNorjassajavasenjalkameneeniskantaakse:

Ei perkele, kuka näitä aina keksii? Vähänkö nyt vituttaa kun ei onnistu!
:curs:

Sairasta :evil:

Ala-asteella tuli paljon leikittyä tällästä, että johonkin langan pätkään sidottiin joku vähän painavampi esine esim. mutteri. Sitten roikutettiin sitä käden nokassa ja sanottiin että: heilu, heilu.. niin se heilu ! :david: Ja kun vaihto sanonnan että: pyöri pyöri, niin se pyöri! Vaatii vahvaa mielenhalintaa :worship:

Laittakaapa kieli kiinni poskeen ja yrittäkää sanoa samalla "millä mä pääsen kotiin?".

Kyllä toi mulla ainaskin onnistu.. olen kyllä jonkin verran rumpuja paukuttananut... mut tiedä sitä sitten et johtuukohan siitä???
:confused:

näin tos pari kuukautta sitten sivun jossa oli PALJON noita samankaltasia juttuja mutta empä taaskaan *yllätys yllätys*
muista osoitetta.:curs:

Originally posted by hash pipe
Sairasta :evil:

Ala-asteella tuli paljon leikittyä tällästä, että johonkin langan pätkään sidottiin joku vähän painavampi esine esim. mutteri. Sitten roikutettiin sitä käden nokassa ja sanottiin että: heilu, heilu.. niin se heilu ! :david: Ja kun vaihto sanonnan että: pyöri pyöri, niin se pyöri! Vaatii vahvaa mielenhalintaa :worship:

Jedi mindtricks :D

Häh? Ei tuo mulla ainakaan toimi... Ei toimi myöskään käänteisesti toisella jalalla. Hrrmmhhh.. oho.. no nyt nappas kun katkaisee säännöllisen ympyräliikkeen... vinkkinä taitaa olla kun pitää ympyrää laajakaarisena niin hermopisteet ei mene ristiin, jos empii motoriikan suhteen niin alkaa tökkimään. Eli jäykkä saa olla muttei kankea :david:

Originally posted by Mike
Istu penkkisi reunalla ja ala pyörittää oikealla jalalla ympyrää myötäpäivään (älä anna jalan koskettaa lattiaa). piirrä nyt oikealla kädellä ilmaan numero 6 -> jalkasi vaihtaa yllättäen pyörimissuuntaa.
Harjotusta vaan, helposti menee!

Toinen hyvä (paha?) testi tässä: Istu tuolissa selkä suorana. Laske vasen käsi kämmen alaspäin vasemmalle reidelle ja hankaa kättä reittä pitkin eteen-taakse. Samaan aikaan laita oikea käsi nyrkkiin ja lyö sillä oikeaan reiteen ylös-alas. Kun saat ton "hankaus-paukutus" -combon onnistumaan vaikka 10 sek putkeen, vaihda äkkiä käsien tehtäviä (vas. nyrkkiin ja lyö vas. reittä, oik. levyksi ja eteen-taakse) ja ihmettele miksi kätesi eivät tottele. :rolleyes:

Originally posted by Mike
Istu penkkisi reunalla ja ala pyörittää oikealla jalalla ympyrää myötäpäivään (älä anna jalan koskettaa lattiaa). piirrä nyt oikealla kädellä ilmaan numero 6 -> jalkasi vaihtaa yllättäen pyörimissuuntaa.

Jos taas teet sen kutosen toisin päin, niin silloin jalka ei vaihda pyörimissuuntaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom