Erittäin maistuva iltapala

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Matchem
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
49
Varmasti moni on harrastanut tätä mutta omalla kohdalla täysin uusi sotkotus.

1 purkki ehrmann rahkaa,pari desiä pakaste marjoja ja perään Fastin Whey+ mansikka protskua ja kaikki sekaisin tehoskottimella tai sauvaskottimella tai kirveellä mikä nyt sattuu olemaan hollilla :D

Lopputuloksena erittäin kuohkea marjarahka joka maistuu ainakin omaan suuhun ERITTÄIN hyvälle ja arvot pitäis olla kohdallaan.

Kommentoikoon joku sen arvoista jotain jos on sanottavaa :hyper:

MIELETTÖMÄN HYVÄÄ ja putoo kympillä mutta odotan asiantuntevaa kommenttia koska olen dietillä ja tuo toimii aika hyvin iltapalana???

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hc-audio sanoi:
Ihan normaalisetti minkä otan joka aamu, iltapäivä ja ilta. Tosin ilman tuota Whey+

Suurinpiirtein samanlaista olen itsekin harrastanut, tosin ammennan sekaan 2 rkl öljyä.

-1 prk Ehrmannia
-Kourallinen pakastemarjoja (viime kesän vadelmia, mansikoita tai yleensä mustikoita)
-Halpaa perusheraa ammenan sekaan oman maun mukaan. Yleensä kuitenkin n. 20-30g / Joskus laitan Hi-Fimpää iltaprodea.
-Öljyä ruikkaan 2 ruokalusikallisen edestä soppaan sekaan.

Itse käytän esim.

- purkki rahkaa (250g)
- 2dl maitoa
- 1dl sokeroimatonta mehukeittoa
- 30g heraa

tai:

- purkki rahkaa (250g)
- 2dl maitoa
- 30g Promix mansikka

ja hyvää on :kuola:

Paras iltapala on: 400g nautasika jauhenlihaa sekoitettuna makaroonien ja ketsupin kanssa. Ja eikun hyvillä mielin nukkumaan ;)

Halffi- sanoi:
Paras iltapala on: 400g nautasika jauhenlihaa sekoitettuna makaroonien ja ketsupin kanssa. Ja eikun hyvillä mielin nukkumaan ;)

Viddu näin on, olin itteasiassa just menossa tekee vähän vastaavaa satsia ja sit untenmaille. Ei jaksa tämä sälli hifistellä millon saa mitäkin hiilareita syyä :D

Pyranha sanoi:
Viddu näin on, olin itteasiassa just menossa tekee vähän vastaavaa satsia ja sit untenmaille. Ei jaksa tämä sälli hifistellä millon saa mitäkin hiilareita syyä :D

Asiaa, välipala protskut syödään aamulla ja ilta protskut silloinkun siltä tuntuu. Hifistely sukkaa :D

Tässäpä Tony Halmeen iltapala: Purkillinen papuja, 500g naudan paistijauhelihaa, paketillinen pekonia ja 5 kananmunaa, ja jälkiruoaksi litra jäätelöä.

Panzerfaust sanoi:
Tässäpä Tony Halmeen iltapala: Purkillinen papuja, 500g naudan paistijauhelihaa, paketillinen pekonia ja 5 kananmunaa, ja jälkiruoaksi litra jäätelöä.

Ja sen huomaa mahasta! Puolet korkeammalla kuin rintakehä!

Halffi- sanoi:

Makaroni, jauheliha, kuivatut tomaatit, kanttarelleja/suppilovahveroita tms.

MASSIMO!! Viddu ku on hyvää!! (Huom, toi porvari kuivatut tomaatit meininki on opittu tyttöystävältä...)

Tuo makaronien keittäminen on meikäläiselle illalla ylivoimainen tehtävä Siispä...

Jauheliha pannulle, rasvat puis, soijaa ja hiliä joukkoon. Päälle ketsuppi. Ja jos motivatiota riittää niin paistettu kananmuna päälle.

Halffi- sanoi:

Näin on! Vakiosetti aina illalla treenien jälkeen. :thumbs:

Useesti tulee vedettyä pari kananmunan valkuaista ja purkki rahkaa johon rkl rypsiöljyä tai vaihtoehtoisesti 300g seitiä sellasina kuutioina johon pilkon sipulin sekaan ja loraus rypsäriä :kuola:

Steve_A sanoi:
Useesti tulee vedettyä pari kananmunan valkuaista ja purkki rahkaa johon rkl rypsiöljyä tai vaihtoehtoisesti 300g seitiä sellasina kuutioina johon pilkon sipulin sekaan ja loraus rypsäriä :kuola:

Loppu seitin käryyttämiset mulla kun muija valitti jatkuvasti et haisee kalalta koko helv** kämppä :lol2: Tietty jos keittäis.

Kipi I sanoi:
Loppu seitin käryyttämiset mulla kun muija valitti jatkuvasti et haisee kalalta koko helv** kämppä :lol2: Tietty jos keittäis.

Mun valmistustyyli on kyllä aika lähellä keittämistä :D Pannulla teen mutta lorauttelen vähän väliä muutaman desin vettä sekaan että ei tule tuota "käryämis" efektiä. Lopuks vaan annan hautua niin pitkään että se ylimääränen vesi on hävinny :)

Mun suosikki iltaPala:
-250g naudan ulko/sisäfilepihvi punaviinimarinadissa (oliiviöljy+punaviini+mausteet)
-pussillinen pakastekasviksia (7 min mikrossa)

Koko hommaan menee n.9min....ja hyvin jaksaa nukkua och katabolia pysyy kaukana mun unista.

En jaksa alkaa väsäileen yleensä mitään erikoista. Yleensä aina sama satsi illalla eli:

Purkki milbona rahkaa (500g)
Desi maitoa + Banaani pilkottuna viipaleiksi sekaan(se tuo vähän makeutta muuten happaman makuiseen rahkaan)

ja kaikki sakasin vatkaimella. Hyvät arvot ja menee about 3min kun tekee..

Steve_A sanoi:
Mun valmistustyyli on kyllä aika lähellä keittämistä :D Pannulla teen mutta lorauttelen vähän väliä muutaman desin vettä sekaan että ei tule tuota "käryämis" efektiä. Lopuks vaan annan hautua niin pitkään että se ylimääränen vesi on hävinny :)

Mä vienkin voiton,mä kypsennän seitin mikrossa.
Sieit mikroon ja sitten jonkin ajan päästä valuttelet vedet pois ja pistät hieman mausteita ja takaisin mikroon. Sitten mikrosta ulos ja nassuun. Aijaijai!

Purkki Ehrmannia, loraus (~1dl) maustamatonta jugurttia ja 100g Carte d'Or 5% suklaa jäätelöä. Sekaisin ja ääntä kohti. :kuola:

Vaihtoehtoisesti jäätelön tilalta pakasteesta marjoja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom