Erittäin maistuva iltapala

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Matchem
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
b-hype sanoi:
Mun suosikki iltaPala:
-250g naudan ulko/sisäfilepihvi punaviinimarinadissa (oliiviöljy+punaviini+mausteet)
-pussillinen pakastekasviksia (7 min mikrossa)

Koko hommaan menee n.9min....ja hyvin jaksaa nukkua och katabolia pysyy kaukana mun unista.

Kallista ja kova homma värkätä! Siksi tyydyn ehrmanniin,XL:ään ja kalkkunaan :)

Lidlin pakasteesta jotain kanan rintafileitä, puolen kilon paketti, pannulle muutamaks minuutiks ja ääntä kohti, on hyvää, riittää protua ehkä liiaksiki asti, täyttää sopivasti ja uni tuleepi täyellä vattalla kivasti :)

Tuskinpa tuo siitä hallaa tykkäisi :)

Kipi I sanoi:
Loppu seitin käryyttämiset mulla kun muija valitti jatkuvasti et haisee kalalta koko helv** kämppä :lol2: Tietty jos keittäis.

Sama täällä.Valitusta,kun tonnikala haisee,seiti haisee...
Sit se taas loppuu vähäks aikaa,kun vihjasee,että tuolla eteisessä on ovi,joka johtaa ulos.

Panzerfaust sanoi:
Tässäpä Tony Halmeen iltapala: Purkillinen papuja, 500g naudan paistijauhelihaa, paketillinen pekonia ja 5 kananmunaa, ja jälkiruoaksi litra jäätelöä.

LOL! Näkee, että amerika on jättänyt jälkeensä Tonnyymme!

Halffi- sanoi:
No raskaansarjan suomenmestari se on silti. Mene sanomaan toi sille päin naamaa jos tota mieltä olet.
:offtopic:
Jos olet sitä mieltä että G.W.Bush on idiootti menetkö sanomaan sen jenkkeihin sille päin naamaa. Ja tuskin Halme tosta suuttuisi luulisi sillä sen verran itseluottamusta ettei tosta välitä.
:offtopic:
Näin dieetillä menee 250-500g mibona rahkaa ja sekaan loraus öljyä sekä funlight mehua, helppo tehdä ja mielestäni oikein maukasta.

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom