Erittäin maistuva iltapala

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Matchem
  • Aloitettu Aloitettu
b-hype sanoi:
Mun suosikki iltaPala:
-250g naudan ulko/sisäfilepihvi punaviinimarinadissa (oliiviöljy+punaviini+mausteet)
-pussillinen pakastekasviksia (7 min mikrossa)

Koko hommaan menee n.9min....ja hyvin jaksaa nukkua och katabolia pysyy kaukana mun unista.

Kallista ja kova homma värkätä! Siksi tyydyn ehrmanniin,XL:ään ja kalkkunaan :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lidlin pakasteesta jotain kanan rintafileitä, puolen kilon paketti, pannulle muutamaks minuutiks ja ääntä kohti, on hyvää, riittää protua ehkä liiaksiki asti, täyttää sopivasti ja uni tuleepi täyellä vattalla kivasti :)

Tuskinpa tuo siitä hallaa tykkäisi :)

Kipi I sanoi:
Loppu seitin käryyttämiset mulla kun muija valitti jatkuvasti et haisee kalalta koko helv** kämppä :lol2: Tietty jos keittäis.

Sama täällä.Valitusta,kun tonnikala haisee,seiti haisee...
Sit se taas loppuu vähäks aikaa,kun vihjasee,että tuolla eteisessä on ovi,joka johtaa ulos.

Panzerfaust sanoi:
Tässäpä Tony Halmeen iltapala: Purkillinen papuja, 500g naudan paistijauhelihaa, paketillinen pekonia ja 5 kananmunaa, ja jälkiruoaksi litra jäätelöä.

LOL! Näkee, että amerika on jättänyt jälkeensä Tonnyymme!

Halffi- sanoi:
No raskaansarjan suomenmestari se on silti. Mene sanomaan toi sille päin naamaa jos tota mieltä olet.
:offtopic:
Jos olet sitä mieltä että G.W.Bush on idiootti menetkö sanomaan sen jenkkeihin sille päin naamaa. Ja tuskin Halme tosta suuttuisi luulisi sillä sen verran itseluottamusta ettei tosta välitä.
:offtopic:
Näin dieetillä menee 250-500g mibona rahkaa ja sekaan loraus öljyä sekä funlight mehua, helppo tehdä ja mielestäni oikein maukasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom