Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No siis miksi vatsat treenataan useammin kuin muut lihakset? Samat säännöt pätevät kaikkiin lihaksiin (toki pieniä eroja on, mutta niistä viis).
Joo, mutta puhuttiin tuossa yhteydessä lihasmassan kasvatuksesta ja se on juuri optimaalisinta usein toistuvalla treenillä, kun lihasta treenataan tiheällä frekvenssillä.
Ei semmoista 15v:ta olekaan, jolle ei kahden vuoden treenitaustalla riitä perustreeni.
Edit: Siis voi vittu, miksi tehdä asioista tarkoituksella niin hemmetin vaikeaa?:hyvä:
Mitenkä ravintopuoli? Jos massaa ei ole tullut, olet syönyt liian vähän. Se on niin simppeliä.Täydelliseen ja täydelliseen... Liikevalikoima on vielä jokseenkin auki, joten en nyt tähän sitä pistä. Mutta siis simppelisti: Eristysliikkeitä. Jos haluun treenata brachialista, teen keskitettyjä hauiskääntöjä, jos haluun treenata ylärintaa, teen vinoja rintavipareita jne. Eihän noi täydellisesti edistä, mutta ainakin osaksi.
Kerro marde sitten, että jos oon ennen treenannu 3-jakosella, about 12 settiä per lihasryhmä 8-12 toistoilla, lihasryhmälle 1 perusliike ja 2 eristysliikettä, niin miten lähden nyt sitten treenaamaan jollakin toisella tavalla niin, että saan sitä massaa?
Haluat massaa joten aloitat 12jakoisen treeniohjelman? Anteeks nyt vaan, oma salikokemukseni on vielä lyhyempiaikaista kuin sulla, mutta tohdin silti kysyä, että mitä vittua sun päässä liikkuu?Kerro marde sitten, että jos oon ennen treenannu 3-jakosella, about 12 settiä per lihasryhmä 8-12 toistoilla, lihasryhmälle 1 perusliike ja 2 eristysliikettä, niin miten lähden nyt sitten treenaamaan jollakin toisella tavalla niin, että saan sitä massaa?
Täydelliseen ja täydelliseen... Liikevalikoima on vielä jokseenkin auki, joten en nyt tähän sitä pistä. Mutta siis simppelisti: Eristysliikkeitä. Jos haluun treenata brachialista, teen keskitettyjä hauiskääntöjä, jos haluun treenata ylärintaa, teen vinoja rintavipareita jne. Eihän noi täydellisesti edistä, mutta ainakin osaksi.
Kerro marde sitten, että jos oon ennen treenannu 3-jakosella, about 12 settiä per lihasryhmä 8-12 toistoilla, lihasryhmälle 1 perusliike ja 2 eristysliikettä, niin miten lähden nyt sitten treenaamaan jollakin toisella tavalla niin, että saan sitä massaa?
Haluat massaa joten aloitat 12jakoisen treeniohjelman? Anteeks nyt vaan, oma salikokemukseni on vielä lyhyempiaikaista kuin sulla, mutta tohdin silti kysyä, että mitä vittua sun päässä liikkuu?
Jos massaa haluut niin ota käyttöön. 1-jakoinen Starting Strength ja isot ateriat, piste. Eikä sitten mitään extravemputuksia sinne treenipäivien loppuun. Mulla tuli puolessa vuodessa yli 10kg lihaa :thumbs:
No ravintopuoli ainakin on kunnossa, sen voin sanoa.
Ensinnäkin toi ohjelma ei oo 12-jakosta nähnykkää. Se on 2-jakonen.
Toisekseen, miks mä haluisin treenata massaa voimaohjelmalla?
(kummassakin toteamuksessa saattaa olla jotain väärää, olen nääs puoliunessa)
Ensinnäkin toi ohjelma ei oo 12-jakosta nähnykkää. Se on 2-jakonen.
Toisekseen, miks mä haluisin treenata massaa voimaohjelmalla?
(kummassakin toteamuksessa saattaa olla jotain väärää, olen nääs puoliunessa)
Sitten mardelle.
Siis massaahan tuli treenin alkuaikoina aika pirskuleesti, ja voimaa tuli perkuleesti. Sitten se tyssäsi. En oo oikeestaan hirveesti jakoa vaihdellut.. Saattaisi olla tosi hyvä idea. Oon pitäny jaon samana, koska joskus tnationista luin että jaon muttaminen ei auta paljon mitään.
Oon treenannu ma ke pe. Kerroppa nyt sitten joku hyvä jako..