Erilainen palaveri?

taitaa olla ameriikkalaisten elokuvien perintöä tuo idea että golffatessa sovittais jotain kauheita sopimuksia siinä ohessa... ite oon caddynä pari kertaa kiertänyt niin eipä siinä kauheesti oo ees kenttää kiertäessä aikaa jutella, saati sit rangella.

höpö höpö. Golfkierros ainakin täällä Stadin nurkilla kestää aina 4,5-6 tuntia ja aika menee suurimmaksi osaksi seistessä. Vaikka menisin pelaamaan aivan tuntemattoman kaverin kanssa, niin tiedän siitä aika paljon kierroksen jälkeen. Mulla on muutama kaveri vaihtanut duunia jonkun golfkaverin kautta ja kyllä siellä kaikennäköistä myyntipuhetta ja mainostuotetta aina mukaan tarttuu...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
höpö höpö. Golfkierros ainakin täällä Stadin nurkilla kestää aina 4,5-6 tuntia ja aika menee suurimmaksi osaksi seistessä. Vaikka menisin pelaamaan aivan tuntemattoman kaverin kanssa, niin tiedän siitä aika paljon kierroksen jälkeen. Mulla on muutama kaveri vaihtanut duunia jonkun golfkaverin kautta ja kyllä siellä kaikennäköistä myyntipuhetta ja mainostuotetta aina mukaan tarttuu...

joo mutta jos ois tavotteena myydä jotain niin en pidä tuota fiksuimpana vaihtoehtona... kyllähän siellä voi niitä näitä jutella ja suht merkittäviä henkilöitä yleensä kentillä pyörii. mutta siinä taitais jäädä se myyntihomman pointti unholaan jos vaikka pari kertaa joutuu penkomaan palloa metästä ja droppaamaan kierroksen aikana.

Onhan se yksi vaihtoehto stailata vaan tarjoilut. Hedelmää/marjaa/kasvista annospaloina tai erilaisina juomina, pieniä sämpylöitä ja pikkupullaa tai jotain rahkapiirakkaa eikä yhtään lautasen kokoista viineriä taikka vaaleaa sämpylää jykevällä rasvakerroksella (jos on nälkä niin voi syödä monta mutta ei tarvii jättää kahdesti haukattua leivosta lautaselle). Vaatii hiukka enempi keittiöltä (ei voi valmistella paljon aikaisemmin) mutta pitäisi onnistua niin kahvi/välipala kuten myös lounas/päivällinen -versiona. Ite olen ollut kahdella päivän mittaisella kurssilla, joissa tarjoilut oli tämmöiset (toinen taisi olla siinä Kampin metron vieressä olevassa hotellissa, Scandic?). Lounaalla jäi toisella kerralla kamala nälkä.

Koitapa joskus omassa talossa, viet sinne keksien viereen pestyjä viinirypäleitä pieninä terttuina, ensin ei kukaan ota yhtään ja sitten sinulle ei jää.

Jättäkää turhat palaverit pitämättä. Säästetyn ajan voi käyttää esimerkiksi töiden tekemiseen.

Eikös se ollut niin että rautaperseelle joku tarjoaa ilmaiset huvitukset eli ei taida järjestelyvastuu olla kuin potentiaalisella myyjällä. Eikö toi mun ehdottama dayspa olis kiva. Pienet hoidot ja samalla jutustelua.

sotkupalloa pelaamaan vaan
Paintballissa vierähtää kätevästi pari tuntia, eikä maksa kamalia.
Liikunta tulee vähän siinä sivussa sitten.

pelien jälkeen on hyvä jutella niistä liikeasioista, kun on enimmät agret purettu.
PK-seudulla pelejä järkkäilee esim. sissos(.fi?)

toinen hieno voisi olla tuo minigolf

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom