Erilainen kropan ulkonäön tavoite, erilainen treeni?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Calathia
  • Aloitettu Aloitettu
Voi pitää paikkansakin, mutta silti 188cm ja 110kg @ 13 rasvoissa on todella kova sun ikäiselle. Epäilen silti vahvasti..

Ehkä pitää, ehkä ei. :) Onhan tuota jumppailua harrastettu jo reilu 5 vuotta. Viimeset 4 vuotta ihan hyvällä treeni- ja ravintotiedolla.

Ja pihdeillä on mitattu rasvaprosentti pari viikkoa sitten, kun dietti alkoi. En tiiä pitääkö paikkaansa, mutta eise ainakaan yli 15% ole, siitä oon satavarma.

Se olis 5% rasvoilla reilu 101kg. Jos pitää paikkansa, niin hattua kyllä nostan.

Nojoo eiköhän offtopic riitä. Se joko pitää paikkaansa tai ei pidä, jengi päättäköön ihan itse.

Jalat liian isot??Jos ne on 70cm,niin eihän ne 188cm pituuteen nähden kovin suuret ole??170 cm pituiselle ne olis jo aika kovat mutta ei mielestäni sun pituiselle.
Noista fysiikoista olen sun kannalla,eli se 2kuvan veijari on se mihin itsekin mielummin pyrin:)
Ehkä hieman tuohon massaa ja alkaa olla kova kunto.Empä usko että treeneissä on hirveesti eroa,paitsi treenipainoissa ja luultavasti kehonrakentaja pystyy treenamaan enemmin ja kovempaa johtuen hieman nopeutetusta palautumisesta:)

Jalat liian isot??Jos ne on 70cm,niin eihän ne 188cm pituuteen nähden kovin suuret ole??

Laitoin nimenomaan, että minun makuuni vähän liian isot. Todella hankala jo nyt löytää housuja, jotka menis edes jalkaan, saati sitten istuisivat jotenkin.

Itseäni lainaten:

Mun mielestä taas jättimäiset jalat ovat saatanan rumannäköiset. Itellä jalat(pohkeet, etu- ja takareidet) ylivoimaisesti parhaiten kehittyvä lihasryhmä, vituttaa oikein treenata jalkoja, ku ne on jo liian isot mun makuun. Oon onneksi saanu nyt lenkkeilemällä vähän lihasta pois jaloista. :D Vaan taitaa vieläki olla about 70 cm ympärystä n. 13 rasvoissa.

Parhaimmillaan oli 74cm, aloin lenkkeileen paljon, että lähtis vähän massaa pois jaloista. Hyvin toimii! :)

Ymmärrän kyllä...Kroppaahan pitää muokata niinkuin itse haluaa,mutta noin yleisesti ajatellen saliporukan keskuudessa ei ole kyse valtavista reisistä.Mutta on kyllä erikoinen ongelma:)Liian isot lihakset...Ei taida kovinkaan montaa muuta tällä palstalla olla kellä olis samaa ongelmaa:)

Ymmärrän kyllä...Kroppaahan pitää muokata niinkuin itse haluaa,mutta noin yleisesti ajatellen saliporukan keskuudessa ei ole kyse valtavista reisistä.Mutta on kyllä erikoinen ongelma:)Liian isot lihakset...Ei taida kovinkaan montaa muuta tällä palstalla olla kellä olis samaa ongelmaa:)

No olihan mullakin sellaset ajatukset, että ne lihakset ei voi koskaan olla liian isot vuosia. Nyt ku oon saanu vähän massaa pois, olo on paljon kevyempi, yleiskunto noussut todella paljon ja duunissakin jaksaa painaa paljon paremmin ku ei ole jalat hapoilla koko ajan. Tyytyväinen olen, kun tulin "järkiini"(:D), tästä vielä kymmenisen kiloa pois, niin sopivan urheilullisen näköinen look- on mulle riittävä. Yläkroppa kaipaa lisää lihaa vielä, jalkoja treenaan nyt vähän vähemmän, mutta en mä niitä liian pieniksi päästä. ;) Ja ihan yleisterveyden kannaltakin tämä on paras ratkaisu. Mukavaa ku ei hengästy rappusia kävellessä.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Ei kai kukaan nyt oikeasti vähennä jonkin lihaksen treenausta työssä jaksamisen takia? Kyllä olisi mukavaa hiippailla hommissa ripakintuilla miettien että kylläpä, kylläpä nyt on askel kevyt kun ei ole massaa. Onneksi lopetin treenit. Työhän se on pää asia!

Ei kai kukaan nyt oikeasti vähennä jonkin lihaksen treenausta työssä jaksamisen takia? Kyllä olisi mukavaa hiippailla hommissa ripakintuilla miettien että kylläpä, kylläpä nyt on askel kevyt kun ei ole massaa. Onneksi lopetin treenit. Työhän se on pää asia!

Ei kannata unohtaa sitä että monet käy salilla ja kuntoilee sen takia että jaksaisivat paremmin mm. tehdä töitä. Monilla työ aiheuttaa selkäkipuja jne. jonka takia käyvät sitten salille treenaamassa ettei selkä ja niska tule kipeeksi. Suurella osalla treenaajista se menee todellakin niin päin, että treenataan muun elämisen takia, eikä eletä treenin takia.

Aina sitä tartutaan pieniin seikkoihin. Sanoinko minä jossain, että lopetin sen takia, että työssä jaksaisi paremmin? Kyse nyt on vain siitä, että viihdyn paremmin alle 70 senttisissä koivissa. Ja jos aletaan jossittelemaan, niin kerropa mulle mitä hyötyä niistä uberjaloista sitten on? EI kertakaikkiaan mitään. Niinkun mä tossa kirjotin jo, mulla on muuttunu maku oman kroppani suhteen, sellanen hillitty urheilullisen näköinen kroppa riittää hyvin. Mitä mä oon painonpudotuksen yhteydessä huomanut, että esim. yleisvireys on paljon korkeampi, eikä tartte kokoajan stressata syömisistä. Sain tarpeekseni 4 vuoden aikana, aina oli vain treenit, lihaskasvu, syömiset jne jne. mielessä. Se on loppu minulla!

Paljon järjenvastaisempaa on yrittää kasvattaa itsestään mahdollisimman suurta, ainakin minun mielestäni. Mutta nää on taas niitä mielipideasioita. Treeni mulla tulee tästä eteenpäin olemaan aikalailla yläkroppapainotteista, enkä todellakaan aio enää stressata salilla käymisestä, mutta tykkään siitä hommasta niin paljon, että kyllä mä meinaan sitä jatkaa. Jalkojen treenausta olen aina vihannut, eli se jätetään vähän vähemmälle, ei luulis olevan ongelma sulle? Yläkroppaa saa treenata vaikka kuinka paljon, se ei koskaan tule olemaan liian iso natuna.

Jos nyt esim. tarkastellaan aloituspostin tavoitekuvaa, niin siinähän miehellä on melko pillijalat. Tai voisi ainakin päätellä niin, ei ne kyllä kunnolla näy siinä.

Työhän se on pää asia!

On se mulle ainakin tärkeämpää kuin treeni.

No sen voin kertoa ihan kaikille, että liian isoja käsiä ette tule saamaan. Ei tarvitse pelätä.

e: habankorppu, mitä on sinusta "jättimäiset" reidet ?

Emmä oo niin pitkälle miettinyt. ;) Sen näkee sitten, ja kaikki on tietenkin suhteellista. Mulla on mielestäni tällä hetkellä ihan hyvä suhde lihasten kesken, tosin olkapäät vois olla hieman isommat ja selkään tarvii kaikkialle lisää lihaa. Niin ja tieetty sitä massaa tarvii vähintään 10 kg lisää. Joillain painonnostajilla on imo aika tylyt jalat, sellasiin vois tähdätä. En nyt muista sitä yhtä heeboa nimeltä, olikohan kreikkalainen (ei Dimas) jolla oli ihan järkyttävän siistit jalat.

Ja ei, en todellakaan pelkää että saan liian isot kädet. :D En vaan halua sellasia kilpa-bodarin käsiä jotka näyttää mielestäni ihan typerältä, mieluummin sellaiset luonnollisen isohkot. Ja kyllä mä nytkin treenaan käsiä ihan suoraan, tosin sitten kun taas pääsee normitreeneihin takaisin niin eiköhän käsitreenit jää pois (paitsi hauiskääntö myötäotteella).

Edit: haa löytypäs, eli kyseessähän on Ivan Stoitsov ( http://farm2.static.flickr.com/1106/1410872951_27bc2c3002.jpg ). Tuollanen keho olis "ihan kiva", mutta ehkä ihan hitusen verran vois olla lisää lihasta yläkropassa. :P

Musta on todella huvittavaa miten kuvailit tuota kakkoskuvan fysiikkaa. Tajuatkohan ollenkaan kuinka paljon lihasta tuolla tyypillä oikeasti onkaan? Väittäisin, että tuohon kuntoon pääsee aniharva natikkana. Toihan on mitä todennäköisemmin liian massiivinen classic bodybuildingiinkin. Ja eikä tuohon lihaksen malliin voi mitenkään vaikuttaa, vaan ainoastaan kokoon.

Täsmälleen sama. Jengi kuvittelee että tollanen kunto on saavutettavissa vuoden parin jumppailulla. My ass. Aika massiivinen jätkä toikin varsinkin kun ottaa huomioon että on tollasessa rennossa (ei pose) asennossa.

Kirjoita vastaus...

Suositut

Back
Ylös Bottom