n. 13 rasvoissa.
Voi pitää paikkansakin, mutta silti 188cm ja 110kg @ 13 rasvoissa on todella kova sun ikäiselle. Epäilen silti vahvasti..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
n. 13 rasvoissa.
Voi pitää paikkansakin, mutta silti 188cm ja 110kg @ 13 rasvoissa on todella kova sun ikäiselle. Epäilen silti vahvasti..
Se olis 5% rasvoilla reilu 101kg. Jos pitää paikkansa, niin hattua kyllä nostan.
Jalat liian isot??Jos ne on 70cm,niin eihän ne 188cm pituuteen nähden kovin suuret ole??
Mun mielestä taas jättimäiset jalat ovat saatanan rumannäköiset. Itellä jalat(pohkeet, etu- ja takareidet) ylivoimaisesti parhaiten kehittyvä lihasryhmä, vituttaa oikein treenata jalkoja, ku ne on jo liian isot mun makuun. Oon onneksi saanu nyt lenkkeilemällä vähän lihasta pois jaloista. :D Vaan taitaa vieläki olla about 70 cm ympärystä n. 13 rasvoissa.
Ymmärrän kyllä...Kroppaahan pitää muokata niinkuin itse haluaa,mutta noin yleisesti ajatellen saliporukan keskuudessa ei ole kyse valtavista reisistä.Mutta on kyllä erikoinen ongelmaLiian isot lihakset...Ei taida kovinkaan montaa muuta tällä palstalla olla kellä olis samaa ongelmaa
![]()
Ei kai kukaan nyt oikeasti vähennä jonkin lihaksen treenausta työssä jaksamisen takia? Kyllä olisi mukavaa hiippailla hommissa ripakintuilla miettien että kylläpä, kylläpä nyt on askel kevyt kun ei ole massaa. Onneksi lopetin treenit. Työhän se on pää asia!
Ei kai kukaan nyt oikeasti vähennä jonkin lihaksen treenausta työssä jaksamisen takia? Kyllä olisi mukavaa hiippailla hommissa ripakintuilla miettien että kylläpä, kylläpä nyt on askel kevyt kun ei ole massaa. Onneksi lopetin treenit. Työhän se on pää asia!
Työhän se on pää asia!
No sen voin kertoa ihan kaikille, että liian isoja käsiä ette tule saamaan. Ei tarvitse pelätä.
e: habankorppu, mitä on sinusta "jättimäiset" reidet ?
Musta on todella huvittavaa miten kuvailit tuota kakkoskuvan fysiikkaa. Tajuatkohan ollenkaan kuinka paljon lihasta tuolla tyypillä oikeasti onkaan? Väittäisin, että tuohon kuntoon pääsee aniharva natikkana. Toihan on mitä todennäköisemmin liian massiivinen classic bodybuildingiinkin. Ja eikä tuohon lihaksen malliin voi mitenkään vaikuttaa, vaan ainoastaan kokoon.