Moi. Elikkä aiheena olis erase pro + daa stackki. Ostin tänään 2 purkkia erase pro:ta ja DAA:ta ku sain todella halvalla saliohjaajalta yhden muuttujan takia, lupaili jonkintasoista testosteronitasojen nousua noilla. Heräsi nyt kysymys että onkohan toi ihan turvallista käyttää noita? Luin erase pro:n tekstin mikä siinä takana oli niin tuli sellanen fiilis että perhana mähän kuolen samantien ku nappaan tollasen kapselin :D Jos nyt olen ymmärtänyt oikein mitä netistä luin, niin erase pro on estrogeeni blockkeri, joka estää vapaan testosteronin muuttumisen estrogeeniksi, mikä nostaa testesteroni tasoja ja toi DAA tukee normaalia testosteronin tuotantoa. Ehdin tässä jo vähän googlettaa, enkä kyllä löytänyt yhtään tapausta missä erase pro + daa olisi ''tuhonnut'' oman normaalin testosteronituotannon. Ainoa negatiivinen vaikutus näytti olevan nivelten kuivuminen, mutta sen kai pystyy estämään ku napsii jotain omega3-kapseleita ja nivelille tarkoitettua suojaa.
Kysymys onkin että onko kellään mitään kokemusta näistä? Ovatko toimineet? Entä toimiikohan nämä mitenkään ku olen 19 vuotias niin mulla kyllä pitäis olla testosteronitasot kunnossa?
Kysymys onkin että onko kellään mitään kokemusta näistä? Ovatko toimineet? Entä toimiikohan nämä mitenkään ku olen 19 vuotias niin mulla kyllä pitäis olla testosteronitasot kunnossa?