Erase-pro + DAA?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hubbari
  • Aloitettu Aloitettu
Moi. Elikkä aiheena olis erase pro + daa stackki. Ostin tänään 2 purkkia erase pro:ta ja DAA:ta ku sain todella halvalla saliohjaajalta yhden muuttujan takia, lupaili jonkintasoista testosteronitasojen nousua noilla. Heräsi nyt kysymys että onkohan toi ihan turvallista käyttää noita? Luin erase pro:n tekstin mikä siinä takana oli niin tuli sellanen fiilis että perhana mähän kuolen samantien ku nappaan tollasen kapselin :D Jos nyt olen ymmärtänyt oikein mitä netistä luin, niin erase pro on estrogeeni blockkeri, joka estää vapaan testosteronin muuttumisen estrogeeniksi, mikä nostaa testesteroni tasoja ja toi DAA tukee normaalia testosteronin tuotantoa. Ehdin tässä jo vähän googlettaa, enkä kyllä löytänyt yhtään tapausta missä erase pro + daa olisi ''tuhonnut'' oman normaalin testosteronituotannon. Ainoa negatiivinen vaikutus näytti olevan nivelten kuivuminen, mutta sen kai pystyy estämään ku napsii jotain omega3-kapseleita ja nivelille tarkoitettua suojaa.

Kysymys onkin että onko kellään mitään kokemusta näistä? Ovatko toimineet? Entä toimiikohan nämä mitenkään ku olen 19 vuotias niin mulla kyllä pitäis olla testosteronitasot kunnossa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
DAA puskee nestettä muutenkin eli ei välttämättä tule nivelkipuja. Tosin ErasePro on 75mg tavaraa eli en ottaisi joka päivä, ehkä joka 3. päivä.

Mitä DAA:ta tuo on? TestForce 2?

Toi on ihan perus starnutritionin DAA:ta. Onkohan tosta stackista muuten hyötyä laihtumiseen? Ku olen tässä nyt dieetillä samalla, kesäksi sixpack! :D

DAA:ssa menee rahas täysin hukkaan, jonkinlaista marginaalista hyötyä tuosta on testotasoille...Mut täytyy sanoa, että sellaista hetkeä ei päivässä tule, et saat sen tyhjään mahaan vedettyä ennen nukkumaan menoa.

Kokeiltu on. En huomannut minkäänlaista vaikutusta, mut voihan sillä placeboa ja motivaatiota saada.

Ite oon nyt 7vko käyttänyt normaalia 25mg Erasee+Daa+DS Active Extremee. Annostuksena 2kaps Erase, 4 kaps AE ja 3g Daa.
Eka aloitin 2vko Erase+Daa ja samalla dietti alkoi. Erase puskee nesteitä ulos ja kuivattaa niveliä, 3 kapselia oli mun nivelille liikaa. No ainakin pitäisi toimia, koska nivelten kuivuminen on estrogeenin vähenemisen merkki. 3 viikolla aloitin Active Extremen. Tulokset on noussut joka liikkeessä. Se onko lihasta tullut on eri asia, mutta voimaa tullut ja sarja kestävyys parantunut.
Erase pro onkin annostuksen kanssa kinkkinen, koska kapselit 75mg. Ite ostan normaalia Erase sittenkun tuo vanha loppuu. Erase pro on muuten parilla lisäravinne saitilla prohormooni listalla, hmm..

Aijaa oot 19v. Ei tule olemaan hyötyä, ainostaan haittaa. Sulla on testot tapissa jo muutenkin ja turha lähtee muuntelee niitä. Myy mulle.

Ite oon nyt 7vko käyttänyt normaalia 25mg Erasee+Daa+DS Active Extremee. Annostuksena 2kaps Erase, 4 kaps AE ja 3g Daa.
Eka aloitin 2vko Erase+Daa ja samalla dietti alkoi. Erase puskee nesteitä ulos ja kuivattaa niveliä, 3 kapselia oli mun nivelille liikaa. No ainakin pitäisi toimia, koska nivelten kuivuminen on estrogeenin vähenemisen merkki. 3 viikolla aloitin Active Extremen. Tulokset on noussut joka liikkeessä. Se onko lihasta tullut on eri asia, mutta voimaa tullut ja sarja kestävyys parantunut.
Erase pro onkin annostuksen kanssa kinkkinen, koska kapselit 75mg. Ite ostan normaalia Erase sittenkun tuo vanha loppuu. Erase pro on muuten parilla lisäravinne saitilla prohormooni listalla, hmm..

Aijaa oot 19v. Ei tule olemaan hyötyä, ainostaan haittaa. Sulla on testot tapissa jo muutenkin ja turha lähtee muuntelee niitä. Myy mulle.

Oonkohan mä syöny vahingossa jotain estroblockereita kun tulokset nousee, kestävyys paranee ja vielä tota lihastakin tulee vaikken mitään noita tietääkseni käytä?

Suositut

Back
Ylös Bottom