Eräs unkarilainen sali

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan ok. Tosin liian fitness-henkinen minun makuuni. Tuonne voisi juuri kuvitella sellaisia 50 vuotiaita mummoja lukemassa Me Naiset -lehteä ylätaljassa, joten saattaisin jättää väliin.

se, että laitteet on rikkinäisiä, ei tee salista sen enempää hc:ta. toisaalta se, että keskitytään siihen itse asiaan eikä mihinkään reisien levittelyyn, tekee taas salista hc:n.

tilana näyttäisi varsin passelilta saliksi, mutta kunnolliset ja tukevat laitteet on vaan välttämättömyys. kiikkerällä penkillä ja huonolla tangolla punnerrus tai vinolla alustalla kyykkäys ei ole mitään herkkua.

Ja te jaksatta valittaa NRJ:stä ja paskasta tuuletuksesta...?:rolleyes:

kataq sanoi:
vitun neidit , mei sali on täsmälleen samanlainen . ei se lihas kato missä treenaat

Ootkos kuullut semmosesta ku hygieniasta ja turvallisuudesta;)

Ei tossa muuten mitään isompaa vikaa ole, jos paikan epäsiisteyttä ja huonoa ilman vaihtoa ei lasketa. Kyllä tuolla silloin tällöin voisi käydä kunhan pitäisi hanskoja.

Ihan asiallinen sali, vehkeet hyvin samannäköisiä mitkä itse olen rakentanut autotalliin. Ilmastoinnin siivous ja ehkä penkkien päällyset voisi uusia, muuten ihan hyvä. Lisäpisteitä siitä, että turhat koneet puuttuvat tyystin. :rock:

rahkanaama sanoi:
Lisäpisteitä siitä, että turhat koneet puuttuvat tyystin. :rock:
"turhia" koneita on hyvä kyllä olla, mutta kyllä tuolla ihan hyvät reenit vois siltikin tehdä.

neutraali sanoi:
"turhia" koneita on hyvä kyllä olla, mutta kyllä tuolla ihan hyvät reenit vois siltikin tehdä.

Neutraali aloittaa ja lopettaa treeninsä aina reiden loitontaja- ja lähentäjälaitteilla, jolloin kerkeää myös kuulla uusimmat juorut naapurin Riitan uudesta poikaystävän kolmijalkaisesta terrieristä...

:hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom