Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Turun seudullakin virus näyttää viihtyvän. Kavereista suurin osa ja pari perheenjäsentä on ollut flunssan kourissa. Niin, ja munhun se on syvästi rakastunut, kolmatta viikkoa hengataan yhdessä.
Nikos116 sanoi::( mä oon vetäny c:tä ihan hulluna, sit multivitaa, finrexiä, buranaa, ibusalia, kaikkea sekasin :D eikätunnu tehoavan..
Elchubagabra sanoi:Kertokaapa joku asiasta tietävä... tarviiko reseptin? Voiko pistää itse? Jos ei osaa/tohdi pistää ite, niin laittaako ne sen TK:ssa ilman kummempia ajan varauksia tai jonotteluja?
Jep, eli itse vedän aina jos tuntuu että kurkku kipeytyy tai nenä alkaa vuotaa päivän aikana useammassa osassa 15-20 g l-glutamiinia ja 3-5 g C-vitamiinia. Lähes aina riittää estämään oireiden pahenemisen, ja esimerkiksi nyt kun ehdin jo vilustua tuo kombo helpotti oloa huomattavasti ensimmäisinä päivinä jotka olivat aika pahat.faidra sanoi:otin myös C:tä ja glutamiinia (Hulkki höpisi jotain tästä laivalla, että pitäisi ottaa jos flunssa on tulossa - miten se menikään?)
Nonii, lääkärissä käyty. Otettiin veri- ja virtsakoe sekä keuhkoista kuvat röntgenissä. Mitään ihmeellistä ei löytynyt, testien mukaan olen ihan terve. Lääkärisetä antoi luvan harrastaa liikuntaakin ihan normaalisti joten eihän tässä muuta kuin kevyt jalkatreeni tänään.Kritz sanoi:Pari viikkoa sitten iski flunssan ja iltalämmön (vähän päälle 37). Flunssaoireet hävisivät viikossa mutta iltaisin on vielä ollut lämpöä, etenkin kun on pyöräillyt yliopistolta kämpille. Sitte kun pari tuntia lepäilee niin tippuu suunnilleen 37:ään lämpö. Ylihuomenna lääkäriin. Kyl' tää täst'.