Epidemia

Ikä
38
Moikka
Elikkä ilmeisesti nyt suomessa on jonki sortin flunssa epidemia? Olen kuullut että moni kavereistani / tuttavista on flunssan kourissa. Minulla henkilökohtasesti on ollut jo toista viikkoa flunssa, kuumetta ei ole ollut ollenkaa. Kurkku vaan niin perkeleen kipee että nielemeninen tekee tuskaa. Räkä valuu.. yskä tuli viikonloppuna...

Elikkä onko sinulla samanlaisia oireita? ja jos on ollut lähiaikoina ja parantunut, niin kauan kesti parantua, ja haitko droppia lääkäristä?

-Nikos-

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pari kertaa yrittäny iskee, mutta sitten vedetään naamaan c-vitamiinia, glutamiinia ja posivilia, niin on selvinny. Kurkku on kyllä ollut kipeä useanakin päivänä lievästi, mutta myös mennyt ohi.

Kolme viikkoa kurkku kipeä + limaa henkitorvessa. Kuumetta ei vissiin ole ollut (en mittaa) ja nyt alkaa lähteen pois hiljalleen. Eli totaalilevolla ehkä viikko, mutta kun on töissä niin näyttäs menevän neljä viikkoa ja töissä on ainakin kaikki olleet kipeenä enemmän tai vähemmän...

Nikos116 sanoi:
Elikkä onko sinulla samanlaisia oireita? ja jos on ollut lähiaikoina ja parantunut, niin kauan kesti parantua, ja haitko droppia lääkäristä?

About 2 viikkoa tuntuu lähipiiriä ja meikäläistä riivannut virustauti vaivaavan.

Ja kun kyseessä on virus, niin siihen ei luonnollisesti myöskään lääkäri voi tehdä muuta kuin levitellä käsiään eli turha sinne on mennä ihmettelemään.

Tietty jos on herkkäuskoista laatua ja plasebon voima jyllää niin sitten kannattaa syödä paljon vitamiineja ja vetää vaikka Buranaa päälle. Tauti kestää saletisti molemmilla tavoilla yhtä kauan, mutta toisella saattaa mieli olla skeptisiä taipumuksia omaamattomalla parempi.

Juu, mäkin olen vetäny kaikenmaailman vitamiini valmisteita, ja erikseen vielä ctä. nyt alkaa pikku hiljaa kyrsimään tämä tauti... Mietin vaan että pitäisikö tässä hakeutua lekurin ?!lämpimään?! hoivaan.
:lol2:

Koska ikinä minulla ei ole flunssa kestänyt 3-7 päivää enempää.. ja outoa kyllä, flunssa alkoi heti kun lepoviikko oli pidetty ja salille oli tarkoitus lähteä seuraavana päivänä.. :curs:

Valmistautukaa et se voi kestää kauan.. Mulla on kuudetta viikkoo nytte pieni nuha päällä ja vaikka tuntuis et se olis just lähteny pois, nii se tulee samantien ku pikkusen käväsee edes ulkona. :jahas:

Kyllä se varmaa kohta loppuu..

no on se saatana ku tämmösen taudin on pistäny liikkeelle...

oli ja tuli takasin..

no saikkua saikkua..

sitkee virus on kun oon normaalisti about kerran parissa vuodessa kipeenä!

Pari viikkoa sitten oli. Kurkku pirun kipeä, yskää ja nuhaa ja kuumeinen olo vaikka ei ollut kuumetta. Lepoa ja yskänlääkettä pari päivää niin lähti pois. Pieni nuha jäi mutta sekin on pikkuhiljaa lähtenyt.

Jälleen yksi taudin uhri :jahas: Se tuli, meni ja tuli takaisin ja sitä rataa. Jos edes ajattelee puntin nostamisen aloittamista niin se tulee takaisin.

oli ja meni, kuumetta kesti kunnolla noin 2-päivää, yhden päivän jouduin olemaan töistä poissa. kurkku oli kyllä kipiä viikon. mie pääsin aika vähällä, joillain on kuulemma tosi pahana ollut se, tyyliin 2-viikkoa treenitaukoa jne.

Joo samaa paskaa täälläkin. Oikeastaan pari viikkoa meni semmoses kevyessä flunssassa. Sitten muutama päivä täysin terve olo. Niinpä menin sitten salille toissapäivänä ja taas alkaa olemaan nenä tukossa ja kurkku hieman arka. :wall:

Miekin oon flunssassa. Alko viime tiistai-iltana pienellä kurkkukivulla, joka äityi keskiviikkoon mennessä aivan hirveäksi. Ryntäsin lisäravinnekauppaan ostamaan troppia ke iltana ja taisi toimia - kurkkukipu hävis torstaina. Nuha ja lihaskivut + vetämätön olo jäi kuitenkin. Alkavat onneksi pikkuhiljaa hellittämään. Kuumetta ei ole ollut koko aikana.

Salainen asevalikoimani:
Biocidin Plus (se uusi ase!), c-vitamiinia, valkosipulikapseleita, glutamiinia ja mustaviinimarjamehua.

Oli ja meni. Pari viikkoa sitten torstaina alkoi tuntua, että onkohan tässä tulossa kipeäksi. Lauantaina jo tosi huono olo, c-vitamiinia tuli otettua hyvä annos. Sunnuntaina kiltti ihminen toi Panadol Hot:ia ja Finrexiniä, ja otin myös C:tä ja glutamiinia (Hulkki höpisi jotain tästä laivalla, että pitäisi ottaa jos flunssa on tulossa - miten se menikään?). Maanantaina olo oli kuin joku olisi tunkenut golfpallon nieluun -> lääkäriin mars. Ei angiinaa. Käskettiin syödä mitä sielu kaipaa (hoho, jäätelöä) ja levätä.

Torstaina jo täysipainoinen selkätreeni, eli pari kunnon lepopäivää, yliannostus C:tä, Buranaa ja Panadol Hot:ia, sillä meni ohi. Eikä ole tullut takas. :)

:( mä oon vetäny c:tä ihan hulluna, sit multivitaa, finrexiä, buranaa, ibusalia, kaikkea sekasin :D eikätunnu tehoavan.. nyt kävin tänään ostamassa jotain apteekin suosittelemaa yskän lääkettä joka tehoaa myös kurkku kipuun.. katsotaan onko siitä mihinkään, aattelin kyllä huomenna aamulla varata ajan arvauskeskukseen..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom