Epävirallinen pre-, post- ja workout juomat, naabelit, loaderit yms. -ketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pulla
  • Aloitettu Aloitettu
Muutaman muun ketjun innoittamana tuli mieleen, että avaisin ketjun missä kerrottaisiin millaisia jauho-, ryyni-, nappula-, ruoka- tms. komboja ihmiset vetelevät, jotta treeni kulkee ja siitä palaudutaan. Palautusjuomaketju näytti löytyvän mutta kiinnostais tällänen kokonaisvaltaisempi. Tekis mieli hifistellä.

Eli:

1. Mitä, miten paljon ja milloin? Tähän listaus mutta jätetään linkit kauppoihin pois niin pysyy ketju pitempään elossa.
2. Miksi? Tähän perustelut, kaikki käyvät. Koko pubmedi tukee sun loaderia, oot testannut ja löytänyt parhaan palkkarin, luit workoutjuomareseptin T-Nationista, Vartiotornista, jne. kaikki käy!

Sitten myös sellainen, että vastaa kohtiin 1-3. olettaen, että hinnalla ei ole merkitystä. Mitä rouhisit jos olis repullinen rahaa?

Tässä ketjussa ei jeesustella "kotiruuallakin pärjää" vaan täällä hifistellään. Perusta sille oma ketju jos ahdistaa.

Ehkä kevyenä antikliimaksina mainittakoon, että itselläni ei ole oikein mitään erikoista. Dieetillä menee kourakaupalla BCAAta ennen, jälkeen ja treenin aikana ja pieruherat päälle. :)

Mites sulla?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikä on naabeli? :O

Ennen treeniä otan 150mg kofeiinia ja 5g kreatiinia. Silloin ku sattuu olemaan rahaa nii joku treeniboosteri noitten tilalla. Treenin aikana menee litra tai pari vettä. Treenin jälkeen menee 1,5dl heraa, desi maltoa ja 5g kreatiinia. Nykyinen valikoima on hyväksi havaittu ja rahaa ei ihan hirveästi mene.

Jos rahaa olisi oikeasti reppukaupalla niin ottaisin ennen treeniä Glycergrowta, Jack3dia ja kreatiininitraattia, treenin aikana BCAA:ta ja jotain elektrolyyttijuomaa (Gatorade tms), treenin jälkeen heraisolaattia, jotain nopeaa hiilaria mikä ei jää mahaan turvottamaan ja helvetinmoisen kasan tiettyjä aminohappoja..

1. Jack3d puolitoista mittaa tyhjään pötsiin, noin 30-45min ennen treeniä, heti treenin jälkeen Halo pro series puolitoista mittaa, kotona ruokaa iso annos ja laadukasta isolaattia desi maitoon ruokajuomaksi.

2. Treenaamaan suht pian heräämisen jälkeen, mikäli treeni illalla saatan jättää louderin väliin varsinkin jos on hyvät safkat alla. Valmislouderi on kätevä ja nopea. Suosin tällaisia "kaikki yhdessä" tuotteita. Tuotemerkit vaihtelee.

3. Varmaan aika pitkälle näitä samoja.

1. Kofua vetelen ennen reeniä, 250mg ja joskus kreaa tl. Treenin jälkeen palari jossa whey,malto,l-gluta ja krea.
2. Veli suositteli tota palaria, ennen oon juonu vaan wheyta+vettä ihan sellasenaan (Aktiivisesti salilla olen kulkenut vasta semmoset 4kk, nyyppää saa armahtaa :D)
3. Jos olis repullinen rahaa niin varmaan imisin kreatiininitraattia ja BCAAta ja jotain treeniboosteria, vaikka Jack3D:tä kun sitä kehutaan, Animal Pakia varmaan kans. Dietille ottaisin CLA:ata ja Vihreätee -exctractia boosteiksi. Vaihtaisin palarissa whey80 whey 100:seen tai johonkin hyvään heraisolaattiin.

Naabeli eli nappi. Muistan kun vuonna 1995 sai ÄIDILTÄ kovan kinuamisen päätteeksi Wrangen protskunappeja. Niitä siiten vedettiin reenin jälkeen MAKSIMIannostuksella (ja joskus vähän ylikin) pukuhuoneen vessassa napaan. Seuraavana päivänäkin vielä pöllähti röyhtäsyn mukana jauhoa suusta. Mutta toisaalta tuli penkkiinkin 5kg lisää joka viikko!

Muistankohan väärin mutta eräs lisäravinnealalla työskentelevä jannu joskus mainitsi, että Animal Pak on maailman eniten myydyin yksittäinen lisäravinne?

Tällä hetkellä näin. Aamupala klo 06.20 (puuroa, raejuustoa, mustikkaa/puolukkaa, vehnälesettä, pari mandariinia). 08.25 Jack3d (2 scoops) + citrulline malate 5 g. 09.00 citrulline malate 5 g + treeni. Treenin jälkeen leusiini 5g, hera ~20 g + krea. Ja tästä eteenpäin tunnin välein leusiini 5g+hera ~20g klo 15 asti. Päivällinen ~16.45. Iltapala ~21.30.

Naabeli eli nappi. Muistan kun vuonna 1995 sai ÄIDILTÄ kovan kinuamisen päätteeksi Wrangen protskunappeja. Niitä siiten vedettiin reenin jälkeen MAKSIMIannostuksella (ja joskus vähän ylikin) pukuhuoneen vessassa napaan. Seuraavana päivänäkin vielä pöllähti röyhtäsyn mukana jauhoa suusta. Mutta toisaalta tuli penkkiinkin 5kg lisää joka viikko!

Muistankohan väärin mutta eräs lisäravinnealalla työskentelevä jannu joskus mainitsi, että Animal Pak on maailman eniten myydyin yksittäinen lisäravinne?
Oon kuullut noista protskunapeista, ei tainnu olla kovin käytännöllisiä :D

Meitsi kierrättää useaa eri loaderia ja tuntuu toimivan hyvin. 4 loaderia on käytössä ja jokaisen kanssa aina perään sumpit lämmittämään ennen salia.

Crack
Big bang
Shotgun
EAS Nitric booster

Jos sais päättää oikeasti mitä vetäis, niin horkkapuolelle menisi, mutta ei enää viitsi.

Treenit aina aamulla. Aamupalan kanssa Alpha-gpc ja siitä noin tunti just ennen treeniä, White flood + thermogeenistä nappulaa huuleen. Tällä combolla itsellä toimii helvetin hyvin...Alphasta tulee vetoja, Floodista focus ja pumppi ja thermolla pysyy paremmin lämmöt päällä.

Tällä viikolla laitan tohon White floodin kaveriks vielä sitrulliinimalaatin, katotaa jos alkas potkii entistä paremmin?! :D

Tänä vuonna ekaa kertaa on tullut käytettyä erinäisiä treenibuustereita. Tällä hetkellä menee Jack3d. Vuoden vaihteessa ehkä paluu Crack:iin. Oon aina ottanut kaikkia täydet 3 mittakauhallista heti alusta asti, koska ei nää kuitenkaan niin kovia ole. Paras aika ottaa on n. 30-40 min ennen treenin alkua ja mahdollisimman tyhjään mahaan.

Treenibuusterit otin käyttöön kiristelyn aikana kesällä, jotta mahdollisesti jaksoi treenata suht hyvin vaikkei hiilaria paljon syönytkään. Ne sitten jäi käyttöön ja jotenkin "vaikea" treenata enää ilmankaan.

Jos rahaa olis paljon ja Suomen lainsäädäntö ei olis näin paska, niin tilaisin jenkeistä/briteistä kaikkea kivaa.

Tänä vuonna ekaa kertaa on tullut käytettyä erinäisiä treenibuustereita. Tällä hetkellä menee Jack3d. Vuoden vaihteessa ehkä paluu Crack:iin. Oon aina ottanut kaikkia täydet 3 mittakauhallista heti alusta asti, koska ei nää kuitenkaan niin kovia ole. Paras aika ottaa on n. 30-40 min ennen treenin alkua ja mahdollisimman tyhjään mahaan.

Minäkin olen satunnaisesti Jack3dia käyttänyt enkä voi kuvitellakaan että ottaisin kolmea annosmittaa.. Enimmillään olen 1,5 ottanut mutta tuli sellanen olo että palasin takas yhteen ja hyvin potkii, varsinki nyt ku parin kuukauden käytön jälkeen pidin muutaman viikon tauon kaikista stimulanteista :) Tänään otin siis ekaa kertaa sitten marraskuun. Ite oon ottanu kans 30-40min ennen treeniä ja n. 1,5h syömisen jälkeen.. Paljon parempaa tavaraa ku nämä muut mistä mulla on kokemusta eli No-Xplode, Black Powder ja Rapid Pump.. Piristää ihan eri tavalla eikä tule paha olo, toisin ku No-Xplodesta ja Black Powderista jotka rupee oksettamaan jo yhdellä annosmitallisella..

Kevyt nosto tälle tredille. Eli olisi mielenkiintoa kokeilla esimerkiksi seuraavia tuotteita: pregnenoloni, DMAE, DHEA ja muut vastaavat "ameriikan" lisäravinteet. Näitä kun olisi melko helppo tilata luotettavista amerikkalaisista lisäravinnekaupoista. Onko kukaan tilannut näitä Suomeen, onko ollut ongelmia tullin yms. kanssa? Miten on tuotteet toimineet?

Kevyt nosto tälle tredille. Eli olisi mielenkiintoa kokeilla esimerkiksi seuraavia tuotteita: pregnenoloni, DMAE, DHEA ja muut vastaavat "ameriikan" lisäravinteet. Näitä kun olisi melko helppo tilata luotettavista amerikkalaisista lisäravinnekaupoista. Onko kukaan tilannut näitä Suomeen, onko ollut ongelmia tullin yms. kanssa? Miten on tuotteet toimineet?
Pelkästä DHEA:sta ei terveet nuoret miehet juurikaan hyötyä saa ja se ei mitenkää liity näihin treenijuomiin.

DMAE:ta on ainaki Launchissa, tiedä sitten mikä sen rooli on siinä mutta mulla ainaki Launch kolisee paljon kovempaa ku Jack3d, itseasiassa liianki kovaa. En enää käytä sitä ku vie ruokahalun moneksi tunniksi yhellä annosmitallaki.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom