Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Integrandi sanoi:No harva noita taitaa noudattaa. Itse olen tuhannet kerrat hakenut yli yhden drinkin kerralla tiskiltä. Eikä ole sanottu mitään jos olen samaan lasiin pyytänyt tupla-annoksen.
Bandiitti sanoi:Gini ja appelsiinimehu:urjo:
Pyranha sanoi:Ihmettelin itse samaa, sehän on ihan tapa että baariin tullessa ostaa terävän ja oluen että pääsee alkuun. Ikinä ei ole kieltäydytty, ja aika moni ravitsemusliike on kierretty.
Muistuupa mieleen eräskin kerta kun ostin turun edesmenneestä ravinteli berlinistä itselleni 4 siideriä ja 4 olutta. Antoivat vielä tarjottimen jolla kuskata niitä. :lol2:
Leelucky sanoi:Ensipuraisu alholijuomiin oli mix: koffin mustaa nelosolutta,minttusuklaa-likööriä,pöytäviinaa,punaviiniä ja coca colaa sekaisin. Tuo oli myös ensimmäinen humalakokemus sekä oksentaakin sai koko yön. Vannoin etten enää ikinä juo,melkein on pitäny tuo lupaus
sgege sanoi:Olitkö Pyranha suurellakin seurueella liikeessä? En kyllä usko että tuota lakia ihan joka ravintolassa noudatetaan.
Naxu sanoi:Ja itse aiheeseen, 60% strohia ei kannata kaataa kahvin sekaan ainakaan liikaa.... Tulee aivan tautisen karmeeta kahvia :urjo: