Epäonnistuneita juomasekoituksia?

no tässä ois pari kokeilemisen arvoista juttua jos haluaa myrkyttää itsensä.
Kognakki med colacola.
ja Kognakki med kaffe. ja sit vielä kaikki sekaisin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Integrandi sanoi:
No harva noita taitaa noudattaa. Itse olen tuhannet kerrat hakenut yli yhden drinkin kerralla tiskiltä. Eikä ole sanottu mitään jos olen samaan lasiin pyytänyt tupla-annoksen.

Ihmettelin itse samaa, sehän on ihan tapa että baariin tullessa ostaa terävän ja oluen että pääsee alkuun. Ikinä ei ole kieltäydytty, ja aika moni ravitsemusliike on kierretty.

Muistuupa mieleen eräskin kerta kun ostin turun edesmenneestä ravinteli berlinistä itselleni 4 siideriä ja 4 olutta. Antoivat vielä tarjottimen jolla kuskata niitä. :lol2:

Olitkö Pyranha suurellakin seurueella liikeessä? En kyllä usko että tuota lakia ihan joka ravintolassa noudatetaan.

Whatta? Tuplien myyminen kiellettyä? Mulla on tapana baariin saapuessa (pohjista riippuen) vetää naamioon salmari ykkösellä ja kyytipojaks siideri tai kalja. Ei ole kyllä ikä päivänä ketään sanonu vastaan... Eikä myöskään tuplaviskiä ole kieltäydytty myymästä... Ehkäpä tossa seurataan enemmän lain henkeä kuin kirjainta?

Bandiitti sanoi:
Gini ja appelsiinimehu:urjo:

Gin n´Juice on ainoa drinkki mitä juon. Aivan loistavaa ja gangstaa. :rolleyes: Sheikattuna vielä parempaa..

Kauheinta mitä on tullu maistettuu on ollu joku drinkki, jossa oli hammastahnaa ja yks toinen jossa oli fisherman´s friendejä. Yks aika kauhee oli porkkanamehu ja gini. Myös rushian shaa aikaan oshennusrheflekshin. :urjo:

Tai voi olla aika itsetuhoista jos yksi baari ei myy tuplia kun kaikki muut myy, vaikka laki olisikin puolella.

Gambinaa + jotain Juissimehua, en muista makua. Siinä oli kuulkaa työtä saada tuo alas :D Joku koulun kulttuuriretki taisi olla kyseessä vielä.

Siis fishersman frendit + viina sekoitettuna blendarissahan on aivan järkyttävän hyvää, kun vaan fishermaneja on tarpeeks. Ei maistu viina sitten yhtään.
Se yks järkyttävimmistä kokemuksista on mustekala. Ostaa sekä lonkeron, että salmarin baarista ja kumoaa salmarin suoraa lonkeron sekaan. Maku on aika järkyttävän makea.. Ei voi juoda.

Ihmettelen kyllä porukan suhdetta appelsiinimehuun ja viinaan... Vodka ja appelsiinimehu sekä gin & juice ovat loistopaukkuja. Tota gin & appelsiinimehua tulee juotua aika paljon, kun kaverit ei tykkää siitä, mutta tykkäävät appelsiinimehusta ja vodkasta. Näin vältyn siis lokeilta. :kippis1:

Greippilimukka ja pirtu. Kuvittelin, että greippilimukan suht voimakas maku peittäs pirtun maun alleen, mutta toisin kävi. Aika pahasti maistui pirtu läpi.

Pyranha sanoi:
Ihmettelin itse samaa, sehän on ihan tapa että baariin tullessa ostaa terävän ja oluen että pääsee alkuun. Ikinä ei ole kieltäydytty, ja aika moni ravitsemusliike on kierretty.

Muistuupa mieleen eräskin kerta kun ostin turun edesmenneestä ravinteli berlinistä itselleni 4 siideriä ja 4 olutta. Antoivat vielä tarjottimen jolla kuskata niitä. :lol2:

Itsekin tulee usein otettua samalla kertaa lonkero ja gt tjms. Aina on myyty. Samaan lasiin tuplan teosta vastaavasti on kieltäydytty usein.

Kerran tuli tilattua 8 jekkupatteria ~10min ennen valomerkkiä. En ollu ihan selvin päin ennen enkä jälkeen tapahtuman. Kaveri löi 50€ käteen. Kysyin mitä tuodaan ja kuinka monta, kuulemma koko raha piti käyttää. Oli kaverikin pikkusen humalassa. Kaikki tuli juotua pois ja itse lähdin vielä jatkoille. Krapula kesti yli 2 päivää.

Kaikki joissa on salmiakkia mausteena. Tullu niillä otettua semmosia huppeleita et pari päivää menny kurkkiessa wc-pönttöön. Ja toinen jota josku tullu maistettua: Kiljua ja sinne survottuja pihlajanmarjoja :urjo:

Leelucky sanoi:
Ensipuraisu alholijuomiin oli mix: koffin mustaa nelosolutta,minttusuklaa-likööriä,pöytäviinaa,punaviiniä ja coca colaa sekaisin. Tuo oli myös ensimmäinen humalakokemus sekä oksentaakin sai koko yön. Vannoin etten enää ikinä juo,melkein on pitäny tuo lupaus :rolleyes:

Ettei vaan olis ollu tuon mixin taustalla sellainen tarina että kaikista mahollista iskän avonaisista viinapulloista kerättiin sen verran lientä omaan pulloon ettei iskä huomannu mitään merkittävää hävikkiä viinakaapissaan ja näin minimoitiin kiinnijäämisriski.:D Itse tuli joskus tuolla periaatteella kasattua sellanen kiva cocktail. Pulloon nakattiin viskiä, paria likööriä, konjakkia, vodkaa ja ties mitä. Olihan se sit niin hyvää että puolet pullosta joutu viskaamaan mettään.:urjo: Joskus tuli myös isäpapan viinapullojen hävikkiä täyteltyä vedellä ja ukko välil ihmetteli ku ei meinaa oikein päähän käydä viina vaikka on puoli pulloa jo finlandiaa menny. Kiinnihän siitä sit jäätiin.:nolo:

Joskus 10 vuotta sitten tilattiin kaverin kanssa stadissa yhdessä kuppilassa tequila sunriset tuplana x2 kummallekin. Eka parilla huikalla, toka muutamalla ja hyvin paukkui nuppiin leijona pullon jälkeen.....

Ja itse aiheeseen, 60% strohia ei kannata kaataa kahvin sekaan ainakaan liikaa.... Tulee aivan tautisen karmeeta kahvia :urjo:

sgege sanoi:
Olitkö Pyranha suurellakin seurueella liikeessä? En kyllä usko että tuota lakia ihan joka ravintolassa noudatetaan.

Oli meitä varmaan 4 kaveria, mutta hain tuon satsin heti täpötäyteen ravintolaan tullessa. Ja yksin kävin tiskillä. Ja itse ne pois joinkin :D

Ok, olin aika järjettömässä kännissä tuon jälkeen kun ohjiakin oli alla. Olisivat voineet olla myymättäkin :lol2:

Bloody Mary. Kerran baarissa tilasin ja odotin raikkaan herkullista makuelämystä. Juomatta jäi se drinkki. Ihan hirveää :urjo: .

Huomattavasti pahempaa oli toki joskus teininä kaverilta maistettu kilju. Nyt menee vähän :offtopic: , mutta päätettiin sitten toisen kaverin kanssa ällöttävästä mausta huolimatta laittaa omat kiljut käymään. Limsapulloon kiljuainekset ja pullo käymään piiloon mun kirjoituspöydän laatikkoon. Vähän ihmeteltiin, kun päivä päivältä pullo vaan paisui ja paisui. Oletettiin sen kuuluvan asiaan. Yhtenä yönä sitten koko talo (minä, pikkuveli ja vanhemmat) heräsi hirvittävään räjähdykseen. Mietittiin, että mikä pommi ulkona oikein räjähti. No, karu totuus paljastui, kun palasin takaisin omaan huoneeseeni. Kauhea hiivan lemu ja kirjoituspöydän laatikostokin oli osittain säpäleinä. Kiljupullo oli sitten räjähtänyt. Siivosin sitten koko yön niitä sotkuja ja yritin korjailla pöytää. Ei oo vielä tänäkään päivänä porukoille selvinnyt räjähdyksen todellinen syy...:D Että tällainen karmaisevan juomasekoituksen teon yritys:rolleyes: .

Ehkä kammottavin koskaan itse sotkemani paukku sisälsi Jack Danielsia ja Mustaherukka-puolukkamehua. Oli nimittäin niin hirvittävän hajuista jo, mutta kaikkea voi kokeilla jos kaverille juottaa ;) Ristin kyseisen paukun tuiterissa Bloody Assiksi :rolleyes:

Naxu sanoi:
Ja itse aiheeseen, 60% strohia ei kannata kaataa kahvin sekaan ainakaan liikaa.... Tulee aivan tautisen karmeeta kahvia :urjo:

Ei tossa mitään mutta kun oltiin n. 16vee räkiksiä niin kaverillla kemuissa 80% Strohia jota porukka veteli raakana.
:urjo:
Ja seuraavana päivänä siivottiin vessaa ja kattoa (kaveri heitti yläkerran ikkunasta laatat katolle. Ikkunassa puusäleikkö jossa aamulla roikku fondyy juustot.)

Ite harvemmin mitää oksettavaa sekotusta tullu kokeiltuu. Joskus maistanu Camparia ja omenalimua. Hyi. Kauan aikaa jo ainoo työkalu mun pakis on ollu ruuvari jäillä.

Yks paha oli kyl JRshitnessin halpishera+maito+kaakao. Se oli kaakaot jos oli herapuuro pohjalla.

Koskenkorva peach, kermalikööri + fanta... vaahtosi ihan vidusti :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom