Ensimmäistä diettiä aloittamassa ja vinkkejä / parannusehdotuksia kaivataan.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Temppa1
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Terve, olisi tarkoitus tässä aloitella ensimmäistä diettiä ja mitat olisivat seuraavanlaiset : M/22v/183cm/80,5 Kg/BF 20%.
Tavoitteena olisi saada rasva % jonnekkin 10-15% välimaastoon.

Olen vielä aloittelija salilla (alle 6kk) joten uskotteko, että olisi mahdollista saada pientä kehitystä aikaiseksi dietillä?

Tällä hetkellä teen 4 treeniä viikkoon 3-jakoisella (Rinta, Selkä & Vatsat)/(Jalat& Syvät vatsat)/(Olkapää, Hauis & Ojentajat). Lisäksi ajattelin HIIT tyyppistä cardiota 2-3 kertaa viikkoon. Ehkä kerran viikkoon HIIT:in sijasta 45min-1h lenkki aerobisella sykealueella.

Sitten ruokavaliosta. Nyt olen ollut maltillisella (+300) pluskaloreilla tovin aikaa ja tarkoitus olisi jatkaa -500Kcal linjalla.

Päivän ruokailut menisivät jotakuinkin näin:

04:00 Puurohiutaleet 60g, 3% Raejuusto 200g, mansikka/mustikka/tms. 100g
05:00 Treeni
06:00 Palkkari (30g malto, 40g hera), banaani
09:00 Maitorahka
11:00 Jauheliha (alle 10%) 200g, tumma makaroni 50g, 5g rypsiöljy ja 125g wok vihannekset
13:00 Tonnikalapalat vedessä
16:00 Sama kuin lounas, lisäksi 1 pala Real-täysjyvä leipää + 5g vähärasv oivariini
19:00 4 Kananmunan valkuaista, 10g rypsiöljy

Päivän makrot olisivat 2100Kcal/ P 207g, HH 146g & Rasva 75g sekä kuitua 24g . Lisäksi purkista yht 4000mg omega-3 ja vitamiinit.
Mukaan ei ole laskettu palkkarin kaloreita/ravitoarvoja, koska kattavat treenin kulutuksen 1/1 treenipäivinä.

Kaikki mielipiteet ovat tervetulleita, ja varsinkin rakentava palaute plussaa.

Kiitokset etukäteen ja pahoittelut modeille jos en onnistunut kohdistamaan osastoa oikeaan.

Viimeksi muokattu:
Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%