Ensimmäistä autoa

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja liquidi
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
^Yhtä luja peli kuin 124, jos on perushuoltoja muistettu vaan tehdä niin on hyvä peli pitemmäksikin aikaa. Vanhemmiten noissa ke-jetronikeissa on ollut vähän ongelmia, muuten kyllä luja kone, vielä pitäis olla kilsoja reilusti edessä. Koeajolla kuuntelee että perä ei vollota, varsinkin manuaalilaatikolla jos on väljää voimansiirrossa niin voi olla tottumattomalle melkoista kengurumeininkiä alkuun, voimansiirto kyllä silti kestää. Talviajossa riittää hupia kun on kevytperäinen.
 
Luotettava ja taloudellinen auto talveksi, hinta mieluiten 3k tai alle. Joku 1,6-1,8l hakusessa. Ensisijaisesti ei japanilainen.
 
Luotettava ja taloudellinen auto talveksi, hinta mieluiten 3k tai alle. Joku 1,6-1,8l hakusessa. Ensisijaisesti ei japanilainen.

Vaikka henkeen ja vereen saksalaisten kannattaja olenkin, et tuohon rahaan saa muuta luotettavaa autoa jota ei tarvitse kokoaikaa olla korjaamassa kuin Toyotan, Hondan tai Nissanin :/
 
Tai jos ei Saabi niin sitten Volvo. Samat hyvät ominaisuudet kuin Saabissa. 740 volvoon kyllästyy ennen kuin ajaa sen kilsoilta loppuun...
 
Jep, kaks litranen vie aika tasaisesti 10 l sadalla, satoi tai paistoi. Mutta ei se hirveesti muistaakseni saman kokoisen saabin kulutuksesta poikkea, molempia on joskus ollut ja molemmat kestää kuin tauti. Tosin saabissa mulla oli aikoinaan jotain harmillista sähkövikaa (enkä tykkää etuvetoisesta) jonka takia itse vielä rankkaan toin volvon korkeammalle...
 
Kyllähän takaveto houkuttaisi varsinkin talveksi. Onko toi 740 jotenkin erityisen kestävä muihin volvon takavetoihin verrattuna? Entä toi turbokone?
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itellä ollut kokemusta 240, 740 ja 940 ja kaikki ihan hullun kestäviä, yksinkertaista tekniikkaa kun ovat. Turboista ei mulla ole kokemusta että kestävyyden varjopuolella tulee sitten hieman laiskahko meno. Monia autoja mulla on ollut muttei mitään yhtä huoltovapaita...
 
Mites joku c mallin mese? Noita sais 1.8 koneella ainakin. Kuinkahan kestäviä ovat tuossa hintahaarukassa?
 
Kyllähän takaveto houkuttaisi varsinkin talveksi. Onko toi 740 jotenkin erityisen kestävä muihin volvon takavetoihin verrattuna? Entä toi turbokone?

Sama konehan noissa periaatteessa on kaikissa (siis mallit 240,740,940 koneet b200k/e/f, b230k/e/f) Ruiskun toteutuksessa vain eroja, ellei ole kaasarilla. Suosittelen tuota volvoa, takuuvarma luja luottopeli ja vaikka bensaa palaa niin se tulee moninkertaisena takasin kun remontit ei syö tiliä. Turboista sen verran että niin kovat ei ahdot ja puristukset ole että turbo ainakaan vikoja aiheuttaisi, ellei sitten itse ahdin hajoa.
 
Zone-sarja -42%
jotain siinä 20 000e molemmin puolin varmaankin. Mieluusti jokin sedan mallinen auto, voi olla toki vähän käytetty tai aivan uusi. Minne siis kannattaa katse kääntää? Honda civic? Ford focus? Jälleenmyynti arvoa tietenkään unohtamatta.
 
Sen verran uusi malli tuo cruze että odottelisin ite vähän käyttökokemuksia ja muuten infoa luotettavuudesta ennenkuin uuden ostaisin. Se on kuitenkin Daewoo...
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom