Ensimmäiset asiat joihin kiinnität huomiota naisessa/miehessä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 323443
  • Aloitettu Aloitettu

323443

Banned
Kun täällä nyt noita pakkodeitti-juttuja ja pakkiksen pareja on kyselty niin ihan mielenkiinnosta vaan ajattelin kysellä, että mitkä on miehessä/naisessa ne ensimmäiset asiat joihin kiinnität ulkonäössä huomiota? Entä mitkä on ne tärkeimmät asiat, jotka EHDOTTOMASTI pitää miehestä/naisesta löytyä, että kiinnostua voisit?

Itse kiinnitän miehessä ensin huomiota silmiin ja hymyyn. Silmistä näkee aika paljon. Ja kyllä mä ainakin haluan rinnalle hymyilevän ihmisen, sillä itsellä hymy on lähes aina kasvoilla :) Ja jos nyt ollaan ihan rehellisiä niin kyllä miehessä sitä takapuoltakin tulee katsottua ;)

Sitten ne asiat, jotka ehdottomasti täytyy miehestä löytyä on positiivinen asenne elämään, huumorintaju, urheilullisuus ja rehellisyys. Ja yksi tärkeä asia on myös se, että osaa keskustella asiasta kuin asiasta :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan sama vaikka on kävelevä komposti kunhan on pitkä tukka ja puhuu fiksuja.

Tätä on tullut varmaan huudeltua aikaisemminkin, mutta selkeästi tärkeimpänä pidän kasvoja. Jos kasvot eivät miellytä, niin ei sitä enää pelasteta upealla vartalollakaan. Kasvot siis huomaan ensimmäisenä.
Noin niinkun jos lähdetään kasvoja erittelemään niin mennään jo melko hankalille vesille. Silmät voivat olla kauniit, mutta jos ne on pään sivuilla kuin lahnalla niin ei ne silloin kasvoja kaunista.

edit.
Ihan sama vaikka on kävelevä komposti kunhan on pitkä tukka ja puhuu fiksuja.

MINÄ! Paitsi etten puhu fiksuja...

Pilke silmäkulmassa on se ensimmäinen asia. Siis mikäli oletetaan, että pääsee juttelemaan ko ihmisen kanssa. Jos ihan vaan ulkonäöllisesti kysytään (jos bongaillaan kadulla/raflassa tms. ukkoja) niin sitten se on hiukset (tekee paljon) ja peba.

Hymy.

Silmät ja katse. Niin kuin Myth jo ehti kirjoittaa, niistä paistaa se ihmisen asenne.

Jos nyt ihan niitä ulkoisia juttuja haetaan, niin silmät, hymy ja TYYLI. Ja tyylillä en TODELLAKAAN tarkoita mitään trendipelleilyä :urjo: Kroppakin saa olla ainakin suhteellisen kuosissaan, eli en tykkää sotanorsupojista :D
Just näihin asioihin ihastuin omassa rakkaassanikin (kroppakin on tosi kivasti kuosissa) :haart:

Emmah sanoi:
Amen. Mikä ahdistavampaa kuin murjottava ihminen. Ahdistaa sellaiset tyypit, joiden elämän ainoa tarkoitus on etsiä kaikesta huonot puolet ja näyttää hapanta naamaa! Hymyilevät nuoret naiset joilla on nätit silmät saavat aina pään kääntymään.

Hymyilkää, olkaa iloisia, nauttikaa elämästä. Kesä tulee (Olenkohan minä nyt sekoamassa kun aurinko taas paistaa, lääkitys ei taida olla kohdallaan...:rolleyes: )

En ole sika, mutta jos totta puhutaan, niin minä kiinnitän ekana huomion tisseihin, sitten kasvoihin ja sitten tulee vasta muut tekijät kuvaan.

Silmiin ja hiuksiin (niin varmaan) siis tytöissä, miehiin en kiinnitä huomiota.

dammann sanoi:
Amen. Mikä ahdistavampaa kuin murjottava ihminen. Ahdistaa sellaiset tyypit, joiden elämän ainoa tarkoitus on etsiä kaikesta huonot puolet ja näyttää hapanta naamaa!

No entäs jos perusilme vain jollakin on vähä myrtsin näkönen? Ite ainakin hymyilen hyvin harvoin

Aiheeseen: Ihan yleiseen olemukseen tulee kiinitettyä huomiota. Jos joku pitää nimetä ni varmaan se perse sit on..

Mulla kiinnittyy huomio ensin siihen ns. ominaispiirteeseen, joka on korostunut. Eli jos on isot kannut niin niihin, pitkät hiukset niin niihin, hoikka niin sitten ryhti ja perät.
Kaikista valloittavin on kuitenkin hymy.

venla sanoi:
Olemus ja asenne. Harvoin on mistään yksityiskohdista kiinni.

Komppaan tätä, pilke silmäkulmassa, peittää muutaman huonomman puolen helposti

Aina ensin arvioidaan aikomukset. Mitä toi haluaa musta? (Sekunnin arvio ennen tylytystä.) Olen niin varattu, ettei pätkääkään kiinnosta edes jutella vieraiden miesten kanssa, varsinkaan baarityylisissä tilanteissa kun tietää, että ne kaikki on tasan ja vain sitä yhtä vailla. Vai onko? Joskus mietin itsekin, onko mun ihmisvihamielisyys enää normaalin rajoissa :(

Vaatimuslistojen tekeminen ja luokitteleminen ihan kuin ihmiset olis käyttötavaroita on todella syvältä perseestä.

Mutta jos ihan viehätysvoimaa ajatellaan niin ihmisissä älykkyys on ykkönen ja miehessä sen lisäksi miehekkyys vetää vahvasti puoleensa. Plussaa tulee miehekkäästä ruumiinrakenteesta ja lihaksista. Luin juuri Tiede-lehdestä, että hauskoilla miehillä käy ylivoimaisesti paras flaksi, jos saa naisen nauramaan jutuilleen niin se on siinä. Pitää kyllä niin paikkansa mun kohdalla, verbaalinen lahjakkuus on yksi mihin huomio kiinnittyy heti.

Inhokkilistalla kärjessä: lesottaminen, esittäminen ja päteminen, itteensä täynnä oleminen, ylipäänsä pöyhkeily ja varsinkin rahojen levitteleminen tai niillä ja kalliilla tavaroilla kerskailu aiheuttaa vaistomaisen puklareaktion. Ihan fyysisistä ominaisuuksista pitkät hoitamattomat kynnet on yökötys. (Tolkuttoman likaiset sormet ekatreffeillä tosin ei häiritse, jos tietää, että ne johtuu vanhan harrikan rassaamisesta.. harrikka.. :haart: )

Suositut

Back
Ylös Bottom