Ensimmäinen dieetti!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ossi-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli tilanne on semmoinen ,että olen saanut jo tarpeeksi kuullat löysästä vatsastani joten ensimmäinen dieetti ois tarpeen.:)

Käyn salilla 3 krt viikossa ja pelaan koripalloa 2-3 krt viikkoon.

Aattelin , että treenaan normaalisti , mutta lisään 2 aamuaerobista treeniin (la-su). Miltä kuulostaa?

ylimääräistä on noin arviolta :arvi: 10 kiloa.

Kauanko dieetin tulisi kestää?
Ruokapuolen olen katsonut huolella ja sen luulen olevan kunnossa,

Mitä tulee ottaa huomioon?

PS.Lähes kaikki dieetti ketjut luettu jo.

Itse käyttäisin 10 kilon pudottamiseen about 10-20 viikkoa. Jos olet laihdutusthreadeja lukenut, niin tiedät jo tarpeeksi ilman mun sepustuksiakin. Pidä nyt kuitenkin huoli, että sitä proteiinia tulee tarpeeksi ja treenaat kuten ennenkin. Sellanen -500kcal per päivä voisi olla ihan sopiva tahti lähteä liikkeelle.

Jotenkin en itse jaksa hirveästi panostaa aerobiseen dieetillä, koska on helpompi vain syödä vähemmän. :D Hyvähän se on kuitenkin vipeltää, ei siinä mitään.

Ja suosittelen ainakin aluksi laskemaan kalorit, niin tiedät missä mennään.

Laskeskelin tossa päivänsyömisiä kalorilaskurista ja yllätyin ,että niin vähän tuli kaloreita.

Maito, rasvaton 800g prot 26.5 hiil 39 rasva 0
riisi , 50 g 1.1 13.6 0.2
kaurapuuro 100g 1.9 7.4 0.9
Broileri rintafile,150g 34 0 1.5
Mandariini 200 1.2 16 0.4
Kananmuna keitetty120g 15 0.4 12.2
Maitorahka 24 10 0.5
Jogurtti, 5.7 9 0.2

yhteensa prot:109g (liian vähän) hiilarit 90g rasvat 15g

Laskeskelin tossa päivänsyömisiä kalorilaskurista ja yllätyin ,että niin vähän tuli kaloreita.

Maito, rasvaton 800g prot 26.5 hiil 39 rasva 0
riisi , 50 g 1.1 13.6 0.2
kaurapuuro 100g 1.9 7.4 0.9
Broileri rintafile,150g 34 0 1.5
Mandariini 200 1.2 16 0.4
Kananmuna keitetty120g 15 0.4 12.2
Maitorahka 24 10 0.5
Jogurtti, 5.7 9 0.2

yhteensa prot:109g (liian vähän) hiilarit 90g rasvat 15g

Kannattaa noiden määrien ja ravintoarvojen kanssa olla tarkkana, esim. riisi punnittu raakana vai keitettynä jne.

Maidon määrä on realistinen, sen sijaan ei muurahainenkaan syö aterialla 50 grammaa riisiä! Normaali annos on ehkä 100-200g riisiä. 100 grammaa puuroakin on kyllä niin vähän ettei siitä tule ku pari lusikallista. Itellä vakioannos ehkä sellaset 250-300g.

Eli punnitte ne annokset, niin ei tarvi arvailla painoja. Ja laita KAIKKI ylös mitä syöt, esim. levitteet, juomat, karkit jne. Muuten kaloreiden arviointi on aika vaikeaa.

Noista taitaa tulla sellaset 930kcal, millä ei elä hiirikään, joten jossain kusee sun laskelmat. :D Eli onkos se ruokapuoli sittenkään niin kunnossa?

Joo. Kaikki tuohon on laskettu ,
mutta taisin nuitten riisin ja puuron kanssa sekoilla.

Luuletko että mä dieetillä karkkia söisin?:R

Eiköhän nuo keitettävät elintarvikkeet, jotka imevät nestettä keitettäessä kannata punnita keittämättömänä. Juurikin koska, esim. ravintosisältö vaikka riisipaketin kyljessä on juurikin keittämättömälle riisille. Totta kai vaikkapa keitetyn puuron paino riippuu siitä, kuinka paljoon veteen se on keitetty.

wtf?!? nyt sulla on kyllä ihan hakusessa koko homma.

onkos sulla omasta mielestäs nyt rasvansaanti kunnossa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom