Ennen ja nyt!

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
34
Mistä johtuu että ennen n.puoli vuotta sitten, sali treenin jälkeen olo oli aivan mahtava ja tuntui todella virkeältä ja lihakset rentoutuivat hetkessä ja muutenkin oli aivan mahtava fiilis ja tuntui että oli elämänsä kunnossa..mutta NYT on alkanut tuntua että treenin jälkeen ei jaksa oikeen mitään ja olo on todella heikko ja ottaa päähän kun treeni ei oikein kulje ja fiilis ei ole korkealla ja tuntuu kuin sali olisi pakkopullaa?syön erittäin hyvin jne.lopetin monivitamiinien syömisen koska saan ravinnosta jo paljon rasva liukoisia vitamiineja...söin kyllä aika pitkään monivitskuja kunnes tajusin että saan liikaa rasvaliukosia vitamiineja...syön kalaöljyt, c-vitamiinit, magnesiumit...treenin jälkeen kreatiinia ja protskujuoman...olen kyllä käyttänyt pitkään kreatiinia,vaikka siinä pitäisi olla kuurin jälkeen se kuukauden tauko,mutten ole taukoa kreatiinista pitänyt.Mutta olen ollut treenistä tauolla jo reilun kuukauden,koska luulin sen olleen ylikuntoa..on vieläkin sellainen olo ettei kiinnosta mennä yhtään salille ja motivaatio on surkea...potkua saan lukemalla BODY-lehteä yms.Olo on välillä älyttömän huono mutta pari kertaa viikossa olo on sellainen että jaksaisi salille...tuskin tämä ravinnostani johtuu...

ei nyt koulu stressaa...leipuri puolella ei stressiä...enemmän ylä-asteella stressasi.Eli silloin kun vielä meni hyvin.

Mistä johtuu että ennen n.puoli vuotta sitten, sali treenin jälkeen olo oli aivan mahtava ja tuntui todella virkeältä ja lihakset rentoutuivat hetkessä ja muutenkin oli aivan mahtava fiilis ja tuntui että oli elämänsä kunnossa..mutta NYT on alkanut tuntua että treenin jälkeen ei jaksa oikeen mitään ja olo on todella heikko ja ottaa päähän kun treeni ei oikein kulje ja fiilis ei ole korkealla ja tuntuu kuin sali olisi pakkopullaa?syön erittäin hyvin jne.lopetin monivitamiinien syömisen koska saan ravinnosta jo paljon rasva liukoisia vitamiineja...söin kyllä aika pitkään monivitskuja kunnes tajusin että saan liikaa rasvaliukosia vitamiineja...syön kalaöljyt, c-vitamiinit, magnesiumit...treenin jälkeen kreatiinia ja protskujuoman...olen kyllä käyttänyt pitkään kreatiinia,vaikka siinä pitäisi olla kuurin jälkeen se kuukauden tauko,mutten ole taukoa kreatiinista pitänyt.Mutta olen ollut treenistä tauolla jo reilun kuukauden,koska luulin sen olleen ylikuntoa..on vieläkin sellainen olo ettei kiinnosta mennä yhtään salille ja motivaatio on surkea...potkua saan lukemalla BODY-lehteä yms.Olo on välillä älyttömän huono mutta pari kertaa viikossa olo on sellainen että jaksaisi salille...tuskin tämä ravinnostani johtuu...

Ettet olisi sairastumassa tähän suomalaisten tän hetken yleisimpään sairauteen..masennukseen??? Liittyykö toi älyttömän huono olo muuhunkin kun salilla käymiseen??

Tai oisko alkuinnostus päässy loppumaan? Itellä ainakin alussa suorastaan liiteli salille kun nykyään se on enemmän pakkopullaa, vaikka reenaminen onkin ihan kivaa..

Ennen itekki aina venasin sitä hetkee ku pääs salille. Nykyää tuntuu siltä, että "taas pakko mennä salille, vaikka tekisi mieli tehdä jotain ihan muuta." Silti ei kävis mielessäkään lopettaa.

Itellä auttaa paljon, kun vaihtaa ohjelmaa. Jos tekee vaikka perus 3-jako ja kaikissa liikkeissä sarjat 3x10 jne ni se alkaa käymään vitun tylsäks. Mulla noi CW:n ohjelmat jeesas ku ne oli ihan erilaisia ku mihin olin tottunu.

Keksi jotain uutta sinne salille. Eli kokeile erilaisia ohjelmia, uusia liikkeitä yms. Treenaat siis ihan oman mielen mukaan sitä mitä huvittaa vaikkapapa parin kuukauden ajan ja palaat sitten johonkin suunntiellumpaan reeniin. Treenin pitää olla kivaa ja itse voi paljon vaikuttaa siihen miten kivaksi sen treenisession tekee.

Otat viikon taukoa ja syöt hampurilaisia ja juon kaljaa. Pyörit kavereiden kanssa. Käyt pelaamassa säbää.

Tuo on joko ylikuntoa tai ihan vaan hommaan turtumista. Ei reeni niin vakava osia voi olla etteikö siitä vois joustaa. Tee jotain muuta vähän aikaa niin pääkin tykkää siitä.

E: En taas tajua tätä "ennen venasin salille pääsyä ja nyt on pakko mennä" tuubaa. Ite oon 3 vuotta jumppaillut aktiivisesti ja fiilikset on aivan katossa kun reeni pääsee alkamaan. Jos ei huvita mennä salille nii älä mene. Seuraava päivä onkin jo luultavasti paljon mukavampi ja intoa riittää.

E: En taas tajua tätä "ennen venasin salille pääsyä ja nyt on pakko mennä" tuubaa. Ite oon 3 vuotta jumppaillut aktiivisesti ja fiilikset on aivan katossa kun reeni pääsee alkamaan. Jos ei huvita mennä salille nii älä mene. Seuraava päivä onkin jo luultavasti paljon mukavampi ja intoa riittää.

Jos sulla on fiilikset katossa joka vitun päivä ni onnee vaa sulle. En jätä treenipäivää pois sen takia, että ei huvita, koska sen jälkeen treenit huvittaa aina vaan entistä vähemmän ja ote alkaa lipsumaan.

Keksi jotain uutta sinne salille. Eli kokeile erilaisia ohjelmia, uusia liikkeitä yms. Treenaat siis ihan oman mielen mukaan sitä mitä huvittaa vaikkapapa parin kuukauden ajan ja palaat sitten johonkin suunntiellumpaan reeniin. Treenin pitää olla kivaa ja itse voi paljon vaikuttaa siihen miten kivaksi sen treenisession tekee.

Kyllä. Asenne vaikuttaa paljon ja ei varmasti tee kehitykselle hyvää jos tylsä fiilis jo salia ajatellessa. Kanattaa siis pitää vaikka pikku tauko ja kehitellä uusia jakoja ja koittaa sitten erilaisia liikkeitä. Myös hyvän prokression suunnittelu auttaa kun näkee ja tietää kehityksen suunnan ja säästytään pään raapimiselta salilla.

Lue niitä body lehtiä ja osta vaikka jotain lisä hömppää palkkariin, joka ainakin motivaation kannalta voi antaa hyvää buustia kasvulle

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Mä oon treenannu jo yli 5 vuotta ja aina odottaa treeniä innolla. Jos joskus ei huvita, niin sitten ei huvita ja pidetään breikkiä, tosin näitä tilanteita on harvoin kun ei turhaan stressaan tolla treenillä.

Ja kannattaa tosiana kokeilla vaikka jotain ihan päätöntä uutta juttua, vaikka TTT:tä hauiksille tai ihan mitä vaan mitä ei normaalisti tee. Enkä tässä ota kantaa siihen onko TTT toimiva vai ei, käytin sitä vain esimerkkinä.

Ja jos bodailet, tee välillä voimatreeniä tai päinvastoin. Ota kisa jonkun kaverin kanssa että kummalla kehittyy vaikkapa penkki paremmin seuraavan puolen vuoden päästä tai ihan mitä vaan mikä motivoi menemään salille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom