Olen hieman tietämätön mitenkä lihakset tulisi lämmitellä ennen treeniä. Jotkut polkevat kuntopyörää 10 min ennen treenin aloittamista ja rupeevat sitten treenaamaan vaikka rintaa. Tää on mun mielestä tyhmää, koska en oo tajunnut miks lämmitellä jalkoja jos treenaa rintaa? Itse venyttelen kevyesti niitä lihaksia mitä aijon treenailla. Jos treeninä on vaikka rinta, aloitan lämmittelyn penkillä jolla teen aluksi toistoja pelkällä tangolla. Sen jälkeen lisään vähän rautaa ja teen vähemmän toistoja. Jos treenaan rintaa vaikka 60 kg teen viimeisen lämmittelyn vain yhdellä 55 kg toistolla. Sen jälkeen 60 kg ja kunnon pumppausta.
Teenkö lämmittelyn väärin? Mitenkäs treenin jälkeen? Tuleeko sillon poljeskella pyörää tai venytellä? Itse venyttelen ehkä hyvin vähän tai en ollenkaan ja häivyn saunaan/suihkuun. Tietenkin sitä ennen palkkaria. ;)
Teenkö lämmittelyn väärin? Mitenkäs treenin jälkeen? Tuleeko sillon poljeskella pyörää tai venytellä? Itse venyttelen ehkä hyvin vähän tai en ollenkaan ja häivyn saunaan/suihkuun. Tietenkin sitä ennen palkkaria. ;)