"Energiajuomat"

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla noita energiajuomia menee lähinnä koulussa, jos väsyttää helvetisti ja edessä on tyyliin 4 tuntia matikkaa ja fysiikkaa.

Ei niitä kannattas väsymykseen juoda:( Kertokaa joku että mitä haitta puolia noissa juomissa on ?
Ei kannata? Energiajuomat sattuu sisältämään esim. tauriinia ja kofeiinia jotka piristävät, joten eikö niitä nyt nimenomaan silloin "kannata" juoda, jos on väsynyt. Tietysti jos noita paljon juo, tai juo esim. kahvia, niin piristyksen tunne on pienempi koska on tottunut kofeiiniin. Sokeriahan niissä nyt ainakin on reippaasti, itse juon max kerran viikkossa yhden batteryn, en väsymykseen vaan hyvän maun vuoksi.

Ei kannata? Energiajuomat sattuu sisältämään esim. tauriinia ja kofeiinia jotka piristävät, joten eikö niitä nyt nimenomaan silloin "kannata" juoda, jos on väsynyt. Tietysti jos noita paljon juo, tai juo esim. kahvia, niin piristyksen tunne on pienempi koska on tottunut kofeiiniin. Sokeriahan niissä nyt ainakin on reippaasti, itse juon max kerran viikkossa yhden batteryn, en väsymykseen vaan hyvän maun vuoksi.

Ite huomannu että ei enää oikeen tehoo vaikka vetäsis jonku 0,5 juoman.

Ootteko huomannut Rodeon makueron pullossa ja tölkissä ?;o

Kyllä. Saattaa tosin värierokin tehdä tepposet, mutta pullossa se maistuu enemmän marjamehuun päin kuin tölkissä. Värihän on tölkkirodeolla EDin kaltainen. Hyvää se on pullossakin, tölkeistä pidän muutenkin enemmän. Niissä on jotain aitoo :)

Kävin just kaupassa ja siellä n. 3v. vaahtosammutin halusi 0,5 Mad Crogon. Faija siinä tihrusti purkinkylttä, toivottavasti ei ostanut, ei meinaan vaikuttanut miltään ruudin keksijältä se faija.

Kävin just kaupassa ja siellä n. 3v. vaahtosammutin halusi 0,5 Mad Crogon. Faija siinä tihrusti purkinkylttä, toivottavasti ei ostanut, ei meinaan vaikuttanut miltään ruudin keksijältä se faija.

Joo, vois olla aikamoinen pommi pienelle lapselle tollanen 0,5 mäddäri...

Hahah pakko nostaa tätä. Tuli tänään kaupassa vastaan Iskelmä energiajuoma.
Aika paskan makusta mutta ideana niin älytön että oli pakko yks tölkki ostaa.

Lihottavatko enegia juomat paljon, jos niitä juo miten nyt sanoisi usein? Samalla lailla kuin
kalja? Ellei pahemmin?

Kannattaa opetella kattomaa ruokapakkauksen kyljestä ravintoarvot. Siinä näkyy kalorit ja kaikki. Ja tuossa energiajuomassa kannattaa kattoa paljonko hiilihydraateista on sokeria.

Itse olen huomannut sellaisen ilmiön että juuri nuo energiajuomat, batteryt ym. turvottaa mahan. Onko muilla vastaavanlaisia huomioita? Ja sitten joskus olen lukenut jutun Ruotsista, jossa joku urheilija nuori oli ottanut aina 6tölkkiä redbullia ennen ja jälkeen treenien, ja kuollut sitten ennen pitkää. Kofeiini myrkytys? Yksi tuttu oli kuolla kofeiinimyrkytykseen otettuaan 10 kofeiinipilleriä.
Jaa ihme että minä en oo kuollu jos nuo pitää paikkansa on kyllä tullu otettua pillereitä varmaan parikinkymmenenluokkaa ja kyyti pojaksi se puolikymmentä tölkkiä energia juomaa seurauksia ei ole ollu muuta kuin närästys

Jaa ihme että minä en oo kuollu jos nuo pitää paikkansa on kyllä tullu otettua pillereitä varmaan parikinkymmenenluokkaa ja kyyti pojaksi se puolikymmentä tölkkiä energia juomaa seurauksia ei ole ollu muuta kuin närästys

Vissiin ollu vaikia herätys ku pitänyt vetää kaksin käsin kofeiinia? :D Mitäs tuollainen setti vastaisi, paria pannullista kahvia?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom