energiajuomat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juzzi87
  • Aloitettu Aloitettu
energiajuomat

tuossa puhutaan jotain tauriinin ja kofeiininkin yhteisvaikutuksesta.Outoa kun toisessa paikassa väitetään tauriinin suojaavan sydäntä rytmihäiriöiltä mutta toisessa paikassa sanotaan tauriinin lisäävän rytmihäiriöitä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noh, mutta: missä ED? Entäs ABB:n Rippedi..? Tai Red Max? Hä? Entäpä vaikka FitLinen sikahyvä energiajuomajauhe? :D

ei mutta sitä vaan että onko se sitten ihan turvallista ottaa ennen treeniä tauriinia ja kahvia.kun ilman kahvia en ole saanut tauriinista mitään irti.

Eihän nuo nyt vaarallisia ole, mutta onko siitä mitään konkreettista hyötyä.
kahvin vaikutuskin treeniin lienee hyvin minimaalinen, enkä ole sitä koskaan oikein ymmärtänyt.

Olen ottanut nyt dieetatessani ennen airobista ja punttia seuraavanlaisia comboja:
10g tauriini
25mg efedriini
300mg kofeiini

En ole rytmihäröjä huomannut, vaikka olen niistä aikaisemmin paljonkin kärsinyt. Kai se on yksilöllinen homma sekin, että tuleeko niitä, mutta on kai se periaatteessa mahdollista jo isolla määrällä kofeiiniakin.

juu oon itekki ottanu sillon tällön tauriini ja kahvi settiä.en oo kyllä tuntenu mitään rytmihäiriöön viittaavaa.ajattelin vaan että tuleeko pitkäaikaisesta käytöstä sitten jotain semmosia oireita.

IMHO kohtuus kaikessa. Tuskin tulee, mutta jos vaikka suvussa on joskus ollut, niin saattaapa tulla, saattaa olla ettei tule.
Toisaalta, jos mennään tarpeeksi pitkälle menneeseen, niin missä suvussa ei kukaan ole ikinä kuollut vaikka sydäntautiin..? Niinpä. Anything is possible.

En ole oikeen hyötyä saanut tosta tauriinista. Siis ainakaan treeniä boostaavana vaikutuksena. Muutaman gramman annoksella en huomaa mitään vaikutusta ja sitten vähän reilummalla saa vaan sydämen hakkaamaan kauheesti treenissä ja vielä monta tuntia sen jälkeen. Pelkällä kofeiinilla saa kokonaisuutena paremman hyödyn.

Itse otin eilen 10g tauriinia ja sydän paukutti koko illan hyvää kyytiä.Eipä tolla tauriinilla mitään ihme boostia saa treeneihin. Täytyy ostaa kofeiini pilsuja ja kattoa miten yhdessä toimii.

offtopic
Hollannissa on Semmonen kauppaketju, ku Aldi(saman tapanen ku Lidl)
josta saa samaa juomaa ku Red Bull 39c. Voisin melkeen vakuuttaa, et on samaa ainetta mut merkki on vaan eri

Nyrkki sanoi:
Itse otin eilen 10g tauriinia ja sydän paukutti koko illan hyvää kyytiä.Eipä tolla tauriinilla mitään ihme boostia saa treeneihin. Täytyy ostaa kofeiini pilsuja ja kattoa miten yhdessä toimii.

Parhaat tehot niistä saakin kombona. Itellä toimii 200 mg kofu ja 3-4 grammaa tauriinia.

Timba79 sanoi:
Parhaat tehot niistä saakin kombona. Itellä toimii 200 mg kofu ja 3-4 grammaa tauriinia.
Täytyy kokeilla tänään tota sekotusta!Täytyy varmaan lähteä hakemaan apteekista kofeiiniä :rock:

Suositut

Back
Ylös Bottom