En saa leukoja, neuvoja kaivataan

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Miten tuota yksinkertaisuudessa käytetään, englantini ei ole parhaimmasta päästä?
En vaan omista leuanvetotankoa, mutta sellainen olisi kyllä hankinnassa.
3x viikossa vedät leukoja, ei peräkkäisinä päivänä. Alota viikosta 1 (week 1). Keskimmäinen sarake on sua varten ku sulla menee nyt 7 leukaa. Seuraa sitä keskimmäistä pystysaraketta, siinä lukee aina toistomäärät että montako vedät missäki treenissä. 5 sarjaa per treeni ja sarjojen väliset tauotkin on määritelty (viikon ekassa ja vikassa treenissä 120sec, keskimmäisessä 90sec). Kolmen viikon jälkeen kokeilet maksimin ja sit nelosviikolla alotat sen maksimin mukaisesta taulukosta. Sitten taas kolme viikkoa treeniä ja sen jälkeen maksimikokeilu, pitäis mennä 20 leukaa sitten.

Jos tekee liian tiukkaa nii voit tehdä tuon vasemmanpuolimmaisen sarakkeen mukaan kans. Itellä ainaki ku lisäpainoilla tein ja eka meni 7 leukaa jollaki painolla nii muutaman viikon jälkeen ei enää pystyny tekemään keskimmäisen sarakkeen mukaan mut alota kuitenki sillä. Ihmettelen jos et sitä 12 leukaa saa tehtyä tuon ohjelman jälkeen.

E: Olin hidas :)

Okei, kiitos:)
Voiko tuota tehdä normaalin saliohjelman rinnalla? Ainut asia, että en vain pääse salille niin usein, enkä vielä omista leuanveto tankoa.

Jos salillasi ei ole no gravity laitetta niinkun mun salilla ei oo niin tänään keksin laittaa D-kahvat ristikkäistaljaan,kiskoa ne sitte ylhältä jalkoihin ja sain ekan kerran elmässäni leukoja ;D

leukoihi auttaaa latsit ja vatsat ja jos haluu saada leukoi tee haukkarii suoral tangol 5kovii toistoi, silla 105kg kaveriki leukoi

Jos salillasi ei ole no gravity laitetta niinkun mun salilla ei oo niin tänään keksin laittaa D-kahvat ristikkäistaljaan,kiskoa ne sitte ylhältä jalkoihin ja sain ekan kerran elmässäni leukoja ;D

Itselläni tuollainen, yhteen listaan hakkasin nauloja tarvittavan pidon vuoksi about 12 kpl ja siinä on pysyny, vedän leukoja aina kun menen olohuoneesta pois 2-3 , eli päivän mittaan niitä tulee ihan kiitettävä määrä. :D

Huppista, lainasin väärää viestiä ^^

onko tällasessa siirrettävässä leuanvetotangossa järkeä?

http://www.kuntokauppa.fi/tuotteet/Leuanvetotanko-siirrettava

alle 80kg oon ja asun kerrostalossa.

Itselläni tuollainen, yhteen listaan hakkasin nauloja tarvittavan pidon vuoksi about 12 kpl ja siinä on pysyny, vedän leukoja aina kun menen olohuoneesta pois 2-3 , eli päivän mittaan niitä tulee ihan kiitettävä määrä.

Noi kuminauhat näytti hauskoilta. Vois joskus hommata ja testata. Kun ei esim, leveällä myötäotteella jaksa tehdä leukoja, ja ylätaljallekkin olis vaihtelua. Kehtaakos noita punttisalilla ruveta käyttämään :rolleyes:

Tottakai kehtaa! Kumeja voi muutenkin käyttää vastustreenissä, erilainen vastus kuin esim. käsipainot tai taljat. Penkkiinkin tuo ihan uuden säväyksen!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom