Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Kimbo
Homma menee kutakuinkin näin:
Ruokasoodaa nautitaan 0,2 - 0,3g/painokilo. Itse otan 30g (paino 97kg). Kannattaa sekoittaa ensin veteen ja lisätä sitten vaikka appelsiini tuoremehua niin ei maistu niin pahalta.
Tuo neste nautitaan sitten pienissä erissä, itse juon sen 1½ tunnin aikana siten, että koko juoma on nautittu reilu tunti ennen treeniä.
Olen käyttänyt tankkausta lähinnä ennen jalkatreenejä ja tulosta on tullut. Sarjat jaksaa tehdä paremmin loppuun ja mikä minusta tärkeintä palautuminen on huomattavasti nopeampaa!!!
Originally posted by kyle
- Muistan hyvin sen palaverin. Järkytyin kovasti, kun Pekka Vähäsöyrinki ehdotti sellaista ainetta. Lähdin kesken palaverista pois, koska minusta kyse oli aivan selvästi vippaskonstista, Ristanen muistaa.
Ristanen sanoi Aamulehdelle, että vaikka bikarbonaatin käyttö ei ollutkaan kiellettyä, sen käytön piti olla hyvin salaista. Sellaiseen Ristanen ei halunnut lähteä mukaan, koska koki sen vääräksi. Ristasesta tuntui, että Vähäsöyrinki liikkui silloin ns. harmaalla alueella.