Pistetääs taas muutama arvostelu...
Machinist :4:
Tämähän oli ihan pakko nähdä kun Christian Bale näyttelee juoneltaan omituisessa filmissä. En pettynyt, tapahtumat olivat juuri sopivan hämäriä minun mieleeni. Salaliittoa, harhanäkyjä ja henkilöitä joista miettii että onko ne olemassa vai ei - mikäs sen hauskempaa. Elokuva oli siis tämmöinen Lynch tyyliin tehty, mutta siinä suhteessa olisi voinut mennä pidemmällekin eikä lopussa paljastaa niin selvästi tapahtumien kulkua. Oli muuten Bale laihduttanut TOSISSAAN rooliaan varten! Meinasi silmät tippua kun odotin American Psychossa esiteltyä kroppaa.
Blade: Trinity :2:
Jos on nähnyt Blade 1 & 2:n niin samaa on tulossa. Wesley Snipes kulkee tekocooleissa vaatteissa ja pätkii vampyyreita niin #%*§:sti! Kaikkein ärsyttävintä näissä filmeissä on se, että vampyyrit kuolee niin helposti. Itse asiassa ihmisiä saa murjoa pitkään eikä ne kuole yleensä sittenkään, mutta verenimijät hajoaa tuhannen päreiksi yhdellä kengän kärjessä olevan piikin tökkäisyllä. Kuriositeettina mukana on pellepainista tuttu Triple H rautahampaisena vampyyrinä, joka laittaa vastustajia ketoon RAW:sta ja SmackDownista tutuilla heitoilla. Blade & kumppanit käyttää kyllä taas vähään aikaan naurettavimpia vehkeitä, esim. auton vampyyreitä tappavat etuvalot, kulman taakse ammuttavat nuolet jotka vielä porautuu seinän läpi kuin ruuvi, lasermiekkakin löytyy...
Ei Mitään Uutta Länsirintamalta :4: ½
Tämä sotaelokuva kertoo yllätys yllätys 1. maailmansodasta. Mitäköhän varten näitä ei ole tehty enempää? Varmaan siksi, että siellä vaan kökittiin samassa paikassa juoksuhaudoissa ja katsottiin kaksitasojen ylilentoja. Olihan tämä hyvä filmi ja erityisen mielenkiintoinen siksi, että ei aina ollut sitä iänikuista 2. maailmansotaa. Ja totta kai filmin alkupuolella on perinteinen paskamainen alokkaiden kouluttaja jota kaikki vihaa.
Kopps :1: ½
Ruotsalainen (kait) komedia poliiseista jotka alkavat tehdä itse rikoksia ettei poliisilaitosta lakkauteta turhana. No, eihän tämä TÄYSIN paska ollut. Itse asiassa se olisi ollut ihan hyvä jos se olisi ollut vain 30 min pitkä ja tullut telkkarista sarjana. Tuon puolikkaan tähden annoin sen takia kun erään itseänsä superkyttänä pitävän poliisin kuvitelmat oli oikeasti hauskoja. Mutta se viihdytti sen 5min, kyllä jotain muutakin tähän filmiin olisi voinut keksiä. Joku äklö romanssikin tähän piti väkisin ympätä, miksi lähes KAIKKIIN komedioihin pitää laittaa loppupuolelle romanssia/vakavaa henkilön kasvamista? Keskityttäisiin vain niihin vitseihin!