Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jaco sanoi:Pakko pistää vastakommenttia kun joku antoi kylälle :4: minusta tuossa on kaksi liikaa eli :2: . Itse olen tykännyt N.nNghtin edellisistä todella paljon,mutta tästä odotin parasta mitä mies on tehnyt ja paskat....

jaco sanoi:Pakko pistää vastakommenttia kun joku antoi kylälle :4: minusta tuossa on kaksi liikaa eli :2: . Itse olen tykännyt N.nNghtin edellisistä todella paljon,mutta tästä odotin parasta mitä mies on tehnyt ja paskat....
Tyssa sanoi:How High (Pilvessä) :5:
Tässä on sitten todellinen el classico, aivan loistavaa läppää ja hyvärunkoisia muijia elokuva täynnä. Elokuvassa on pääosissa hiphopin ja räpin supertähdet Method Man ja Redman ja näiltä jannuilta lähtee kyllä uskomattaman hyvää juttua. Elokuvassa kaksi edellä mainittua on koko ajan pilvessä ja meininki on sen mukainen, ettei paremmasta väliä. Pitkästä aikaa oli elokuva, joka jaksoi naurattaa lähes koko ajan ja huumori ei ollut mitään kierrätettyä paskaa vaan omalla kierolla tavallaan loistavaa.
Suosittelen lämpimästi.... :thumbs:
neutraali sanoi:Koirankynnen leikkaaja. Franzenille :5: leffalle :1:
:4:
Melkein kaikkihan me pidetään erillaisista leffoista joten nuo nolo kasvot on aivan turhaan laitettu tohon :thumbs:HounDog sanoi:Itse pidin leffasta kovasti, en vain osaa sanoa miksi.:4:
) ja omaksuu Kissanaisen roolin, metsään mennään ja lujaa! Batman sarjakuvista tuttu Kissanainen on adaptoitu elokuvaksi ilman Batmania ja muuta DC-sarjiksista tuttua meininkiä..suurimmilta osin. Toimintakohtaukset ja taistelukohtaukset mm. Sharon Stonen (?!) kanssa saavat hymyn huulille... En digannut.