Elokuva-arvostelut!

Proteos sanoi:
<b>The Aviator - Lentäjä</b> :4:
Hyvä pätkä Howard Hughesin elämästä ja mielenkiintoista faktaa lentokoneista. Ajoittain hiukan outo ja kohtalaisen pitkä leffa (melkein 3h).

Lauantaina näin ja en oikein tykänny. Alku oli ihan mielenkiintoinen, mutta koko ajan leffa muuttu tylsemmäksi. Liian "taiteellinen" mun makuun ja loppu oli myös aika ihmeellinen. Jos on koneista kiinnostunut niin voi olla, että leffasta tykkää paljonkin, mutta meikäläiseltä irtoaa :2:
Nii ja Cate Blanchett oli uskomattoman rasittava Hepburnina. Meni hermot. :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Closer - Iholla

J*malauta! Ei turhaan pikkuveli kehunut ko. leffaa. Leffa siis kertoo neljästä ihmisestä (Julia Roberts, Jude Law, Natalie Portman, Clive Owen) ja heidän elämästään tai lähinnä sekoiluistaan seksin ja "rakkauden" saralla. Elokuva onkin mainio esimerkki pakkomielteestä seksiin, ihmisen tuhoavasta vaikutuksesta lähimpiinsä, omistuksenhalusta ja maailmasta, jossa onni on tuntematon käsite.

Vaikkakin leffassa puhutaan suht roisia juttuja, niin itse seksiä siinä ei näytetä juuri laisinkaan. Romanttista hattaraa toivovien on turha vaivautua, koska leffa on äärimmäisen kylmä ja kyyninen. Näyttelijät tekevät aivan pirun upeeta työtä ja Natalie Portman & Clive Owen saivatkin ansaitusti Oscar-ehdokkuudet. Varsinkin Clive Owen (Kuningas Arthur + muuta p*skaa) yllättää todella positiivisesti ja jättääkin megastarat Robertsin ja Lawn varjoonsa.

Niin ja ...kröhm... mieskatsojille leffa tarjoaa aikamoista karkkia Natalie Portmanin esittämän stripparin keikistellessä lähes alastomana stripclubilla ;)

Olen vieläkin jotenkin häkeltynyt tästä leffasta.

:4: ½

http://sonypictures.com/movies/closer/

How High (Pilvessä) :5:

Tässä on sitten todellinen el classico, aivan loistavaa läppää ja hyvärunkoisia muijia elokuva täynnä. Elokuvassa on pääosissa hiphopin ja räpin supertähdet Method Man ja Redman ja näiltä jannuilta lähtee kyllä uskomattaman hyvää juttua. Elokuvassa kaksi edellä mainittua on koko ajan pilvessä ja meininki on sen mukainen, ettei paremmasta väliä. Pitkästä aikaa oli elokuva, joka jaksoi naurattaa lähes koko ajan ja huumori ei ollut mitään kierrätettyä paskaa vaan omalla kierolla tavallaan loistavaa.

Suosittelen lämpimästi.... :thumbs:

Purppuravirrat 2

Ranskalaisvoimin tehty "end of days - stigmata" uskonasioihin perustuva toimintaleffa.

Elokuvassa oli tyylikkäitäkin kohtauksia, mutta jotenkin aika valjuksi jäi. Liikaa yhteensattumia ja omituista toimintaa varsinkin poliiseilta...

Juonen perusteella voisi tehdä paremmankin elokuvan!

Ei kannata vaivautua jos on parempaa tekemistä tai vuokratkaa vaikka Vares!

:2:

Pakko pistää vastakommenttia kun joku antoi kylälle :4: minusta tuossa on kaksi liikaa eli :2: . Itse olen tykännyt N.nNghtin edellisistä todella paljon,mutta tästä odotin parasta mitä mies on tehnyt ja paskat.
Koko leffan ajan odottelin niitä jännittäviä kohtia ja jipii se vitun vammanen olikin se punanen tyyppi ja kylä oli yllättys yllätys joku koe systeemi.

KÄYTETÄÄN NIITÄ SPOILER TAGEJA! :Mike

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
jaco sanoi:
Pakko pistää vastakommenttia kun joku antoi kylälle :4: minusta tuossa on kaksi liikaa eli :2: . Itse olen tykännyt N.nNghtin edellisistä todella paljon,mutta tästä odotin parasta mitä mies on tehnyt ja paskat....

Pitäsikö opetella käyttämään spoiler tageja.. :rolleyes:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
jaco sanoi:
Pakko pistää vastakommenttia kun joku antoi kylälle :4: minusta tuossa on kaksi liikaa eli :2: . Itse olen tykännyt N.nNghtin edellisistä todella paljon,mutta tästä odotin parasta mitä mies on tehnyt ja paskat....

Haistappa kuule paska.
Olis ollut mukava katsoa tuokin elokuva tietämättä mikä homman nimi on.

Toisaalta ei kai sinulta voi moista odottaa, jos et kerta sitä b.lawlessin viestistäkään tajunnut.

Tyssa sanoi:
How High (Pilvessä) :5:

Tässä on sitten todellinen el classico, aivan loistavaa läppää ja hyvärunkoisia muijia elokuva täynnä. Elokuvassa on pääosissa hiphopin ja räpin supertähdet Method Man ja Redman ja näiltä jannuilta lähtee kyllä uskomattaman hyvää juttua. Elokuvassa kaksi edellä mainittua on koko ajan pilvessä ja meininki on sen mukainen, ettei paremmasta väliä. Pitkästä aikaa oli elokuva, joka jaksoi naurattaa lähes koko ajan ja huumori ei ollut mitään kierrätettyä paskaa vaan omalla kierolla tavallaan loistavaa.

Suosittelen lämpimästi.... :thumbs:

hah hah. Pari vanhaa lautailukaveria hehkutti tota leffaa ja pitihän se katsastaa. Täytyy tähän väliin sanoa, että ko. äijillä on kyllä jotain ihan kovia biisejä (tear it off, even if jne..), mutta how high leffa oli kyl suht kovaa roskaa. Kaverit joiden kaa toi tsekattiin tykkäs vielä vähemmän. mut :1: :piis:

Shrek 2 - :3:

Hyvä elokuva, mutta jostain syystä ei miellyttänyt ihan samalla tavalla kuin ensimmäinen osa, ehkä odotukset olivat liian kovat.

neutraali sanoi:
Koirankynnen leikkaaja. Franzenille :5: leffalle :1:

Itse pidin leffasta kovasti, en vain osaa sanoa miksi. :nolo: :4:

Tuli tuossa katsottua myös jokin Colin Firthin pätkä nimeltä TRAUMA.
Nimi oli enne. :1: :zzzz:

HounDog sanoi:
Itse pidin leffasta kovasti, en vain osaa sanoa miksi. :nolo: :4:
Melkein kaikkihan me pidetään erillaisista leffoista joten nuo nolo kasvot on aivan turhaan laitettu tohon :thumbs:

Blade 3 - Trinity :2: :zzzz:

Joo-o, ei tiedä itkeäkö vai nauraa... Nauran mieluummin eli oli siis sellainen täytepätkä, että en suosittele kellekään paitsi todellisille Wesley Snipes-faneille, koska leffa oli itsessään niin tekemällä tehty ja todella pitkästyttävä. Ei jaksa ymmärtää miksi näitä jatko-osia pitää tehdä, kun menee aivan täysin maku näistä aikaisemmistakin Blade-elokuvista tälläisen tekeleen takia. Huvittavinta elokuvassa oli, että tämä pahis, supervampyyri, oli kasvojen puolesta aivan samannäköinen kuin Predator-elokuvista tuttu Predator. :wall:

Open Water - :4:

Pienellä budjetilla tehty elokuva oli kyllä myönteinen yllätys. Nykyisin niin paljon laitetaan rahaa elokuviin ja sisältö on pelkkää roskaa.

Supersize Me - :5:

Eipähän tarvitse enää hampurilaisravintolaan mennä, suosittelen ehdottomasti ihan kaikille.

Katoin äsken Catwomanin. Se saa pisteitä :1: . Elokuvassa ei ollut juonta oikeastaan yhtään ja näyttelijät eivät tehneet vaikutusta. EI KANNATA KATSOA

The Machinist
:4:
Pitkän harkinnan jälkeen neljän tähden veroinen elokuva.. Innolla odottamani pimeä ja tyylikäs Machinist kertoo miehestä, jota vaivaa unenpuute ja mies on muutenkin karmeassa kondiksessa. Christian Bale (American Psyko) näyttelee Reznikiä, tehdastyöläistä, jonka painosta ystävätär toteaa :"jos laihdut vielä, lakkaat olemasta". Eli Bale on pudottanut omena päivässä tonnikalapurkin kera-dieetillä painoaan alle viidenkymmenen kilon. Juonesta en halua enempää spoilata...miehellä on issueita, kerrottakaan tämä;) Ohjaus ja tunnelma hienosti rakennettu, samoin kuvaus ja lavastus ovat pirun synkkiä ja tyylikkäitä. Tästä leffasta tullaan puhumaan pitkään ja vaikka en viittä tähteä tälle voikaan antaa, käykää tsekkaa ettette jää junasta!

Catwoman
:2:
Alussa leffa vaikutti mukvasti kerrotulta, MTV-tyylisesti ohjatulta tarinalta, mutta kun Halle Berryn esittämä typsy pukee yllensä nahka-asut (vaikkakin :kuola: ) ja omaksuu Kissanaisen roolin, metsään mennään ja lujaa! Batman sarjakuvista tuttu Kissanainen on adaptoitu elokuvaksi ilman Batmania ja muuta DC-sarjiksista tuttua meininkiä..suurimmilta osin. Toimintakohtaukset ja taistelukohtaukset mm. Sharon Stonen (?!) kanssa saavat hymyn huulille... En digannut.

Napoleon Dynamite
:3:
Kulttimaineeseen noussut pienen budjetin musta komedia. Kertoo Napoleonista, joka on lievästi ilmaistuna outo teini-ikäinen pojankloppi. Hän seikkailee elokuvassa päättömästi ystäviensä kanssa, mm. ruokkien laamaa, kampanjoiden meksikolaisystävänsä koulun presidentiksi-kampanjan puolesta sujuvin discoelein etc. Elokuvassa on monia huippuhauskoja hahmoja ja sen tempaukset ja tapahtumat saavat katsojan aluksi nolostumaan ja sitten ihastumaan. Hauskaa viihdettä hyvin omaperäisellä huumorilla varustettuna.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom