Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Faster :4:
Komee pläjäys. The Rock suorastaan jäätävän kova tässä roolissa. :lol2: Oli muuten varmaan isommissa lihoissa kuin pitkään aikaan.
Viihdyttävä leffa, no doubt.
Mä diggailin kanssa tästä kovin. Pitkästä aikaa tais olla elokuva missä DJ ei vetäny "rock bottomia"Piti eilen kirjottaa sama leffa samoilla tähdillä. Yllätti kyllä helvetin positiivisesti, kun luulin tätä ensin joksikin hurjapäät kuraksi yhdistettynä walking talliin. Ja billy bob thornton ei petä!
:4:Nuori Benjamin Braddock valmistuu koulusta, eikä vielä tiedä, mitä tekisi tulevaisuudessa. Perheen juhlissa hän vie viehättävän rouva Robinsonin kotiinsa ja sortuu pian harrastamaan seksiä hänen kanssaan. Pian Benjamin rakastuu rouvan tyttäreen mutta rouva ei hyväksy sitä. Tästä alkaa melkoinen suhdesoppa, jonka nuorukainen haluaa selvittää.

Meidän taloudessa näitä on kaksi. Vieläkin välillä kuittaillaan, kun halusin tuon leffan välttämättä nähdä. Mutta toista kertaa en halua nähdä. Ja usko pois, tykkään kyllä vähän hankalammista elokuvista ja mun top kymppiin ei kuulu yhtäkään aivotonta toimintapläjäystä, mutta toi leffa oli liikaa. Ihan vitun huono. Uskomattoman paska. Sarkastisesti sanottakoon, että tosta leffasta tykkää ne, jotka haluavat näytellä intellektuellia ja haluavat antaa muille kuvan, että leffasta on muka ymmärretty jotain.Harva katuneen leffan katsomista tai pitää sitä ihan p#skana.
THOR :5:
Kympin leffa. Kyllä nää marvelin supersankarisetit vaan toimii ku junan vessan paska sanonta. Marvelin leffoista toistaiseksi paras, minkä oon nähnyt.
Selkeästi parempi kuin Iron Man ykkönen, mutta ei aivan yllä Conan Hävittäjän tasolle.
Meidän taloudessa näitä on kaksi. Vieläkin välillä kuittaillaan, kun halusin tuon leffan välttämättä nähdä. Mutta toista kertaa en halua nähdä. Ja usko pois, tykkään kyllä vähän hankalammista elokuvistaja mun top kymppiin ei kuulu yhtäkään aivotonta toimintapläjäystä, mutta toi leffa oli liikaa. Ihan vitun huono. Uskomattoman paska. Sarkastisesti sanottakoon, että tosta leffasta tykkää ne, jotka haluavat näytellä intellektuellia ja haluavat antaa muille kuvan, että leffasta on muka ymmärretty jotain.