Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Huaah.Skyline.
![]()
Huh, onneksi en tuhlannut rahojani leffalippuun. Olihan kuule niin paska leffa ettei mitään määrää. Kannattaa katsoa vain leffan traileri, koska se on 1000x parempi kuin itse leffa. En anna edes yhtä tähteä.
Onhan toi IMO paljo parempi toi Taru Sormusten Herrasta leffana kuin kirjana. Kirja vaan on liian pitkäveteinen.Musta Punainen lohikäärme oli parempi elokuvana, kuin kirjana. Leffa ja kirja molemmat kahlattu läpi useamman kerran. Ja tästä mut varmaan lynkataan, mutta mielestäni myös Taru sormusten herrasta oli parempi elokuvana.
E. Niin ja Fight Club myös.
The Blair Witch Project. :4:
Sulla kun tämä lainaamani lause oli tuon melko kyseenalaisen seksikidutusleffan perässä ja vain yksi nuoli osoittamassa siihen päin (siis viitaten edelliseen postiin eikä sitä edelliseen), niin mä aloin miettimään, että hmm, hachiko? Onko se kenties jokin perinteinen japanilainen perversion muoto (vrt. bukkake), josta en ole kuullut, ja pitäisikö mun hävetä sitä, etten tiedä, mitä se on? Ja minkalaista se sitten oli, jos se oli paskaa, ja mikä on susta hyvää hachikoa? Sitten mä muistin, että Hachiko oli sen edellä arvostellun leffan ja koiran nimi... :adhd:^ Hachiko oli ainakin minun makuuni uskomattoman paskaa![]()
Hohoo. Aika kauan ehdit ajatella asiaaSulla kun tämä lainaamani lause oli tuon melko kyseenalaisen seksikidutusleffan perässä ja vain yksi nuoli osoittamassa siihen päin (siis viitaten edelliseen postiin eikä sitä edelliseen), niin mä aloin miettimään, että hmm, hachiko? Onko se kenties jokin perinteinen japanilainen perversion muoto (vrt. bukkake), josta en ole kuullut, ja pitäisikö mun hävetä sitä, etten tiedä, mitä se on? Ja minkalaista se sitten oli, jos se oli paskaa, ja mikä on susta hyvää hachikoa? Sitten mä muistin, että Hachiko oli sen edellä arvostellun leffan ja koiran nimi... :adhd:

The Blair Witch Project
Go Figure