Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja se Schindlerin lista. Se ON hyvä leffa, jos ei diggaa niin kannattaa sitten suosiolla pysytellä niiden "liipaisin ja lusikka pohjassa" leffojen ääressä.
Toinen leffa missä ei tapahdu sitäkään vähää kuin Schinderin listassa, mutta on vähintäänkin yhtä kova leffa, on the man from earth. Leffa perustuu ihan täysin pelkkään juoneen ja dialogeihin ja on yksi parhaista mitä olen nähnyt.
:5:

Joo, tuo on pakko tehdä ennen leffan tilaamista mehikosta. Yli seiskan leffat on jo katsottavia, alle seiskaan vaatii jo jonkun tähtinäyttelijänpakko vielä mainita, että yleensä aina tulee tarkastettua ennen jonku leffan kattomista, että minkälaiset pisteet kyseiselle teokselle on annettu imdb:ssä. Kirjottaa googleen leffan nimen ja perään "imdb". Säästyy monesti turhalta vaivalta.

Se unohtu sanoo, et aika hyvin tää leffa onnistuu "eläyttämään katsojan" (ainakin minut) itseensä,One Flew Over the Cuckoo`s Nest
Piti katsastaa, kun aika hyviä arvosteluja oon lukenu tästä ja olihan se imo ehkä paras/yks parhaimpia leffoja. Jack Nicholson vetää hyvin ja dialogi oli kans tosi jees. Nopeesti meni 2h tätä kattoessa ja rauhallinen tempo toimii.
One Flew Over the Cuckoo`s Nest
Piti katsastaa, kun aika hyviä arvosteluja oon lukenu tästä ja olihan se imo ehkä paras/yks parhaimpia leffoja. Jack Nicholson vetää hyvin ja dialogi oli kans tosi jees. Nopeesti meni 2h tätä kattoessa ja rauhallinen tempo toimii.
Lilja on nuori nainen Venäjältä, jonka äiti muuttaa ulkomaille, mutta jättää tyttärensä taakseen. Tilanne ei tästä enää kohoa ja Lilja joutuu yhä enemmän ja enemmän huonoon tilanteeseen. Toivoa on vain hetken ajan, mutta sekin paljastuu valheeksi.