Siinä tulee sellainen fiilis aina ,että "vittu ku olis makeeta nähdä taas kuinka Denzel ownataan Training Dayssä!"
jep, kyllä sen aina sillon tällöin kehtaa kattoo..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siinä tulee sellainen fiilis aina ,että "vittu ku olis makeeta nähdä taas kuinka Denzel ownataan Training Dayssä!"

jep, kyllä sen aina sillon tällöin kehtaa kattoo..![]()
Clash of the Titans
Älkää menkö teatteriin katsomaan tätä!
Clash of the Titans
Vähän aikaa sitten kotiuduin leffasta. Aivan vitun jäätävää kuraa. Dialogi oli lapsellista ja myötähäpeää herättävää. Juoni oli ennalta-arvattava ja paska, lisäksi sisälsi useita epäloogisuuksia. Kaikki selitettiin juurta jaksaen (kuka muka ei antiikin Kreikassa tietänyt minkä takia vainajan silmille laitetaan hopeakolikot, sekin piti erikseen selittää). Muutama hieno erikoistehoste. Siis aivan täyttä kuraa. Meni jaetulle ykkössijalle paskimmissa leffoissa mitä oon teatterissa käynyt katsomassa (jakaa sijan Transformers 2:n kanssa). Nukahdin ihan lopussa. Olin 4 kaverin kanssa katsomassa. Yksi kaveri nukahti jossain vaiheessa leffan kesken. Yksi kaveri sanoi että oli ihan katsottava, muut sanoi että aivan vitun paska. Älkää menkö teatteriin katsomaan tätä!
:1:
Kävin eilen katsomassa ja täytyy sanoa, että oli hyvää viihdettä. Valmiiksi pureskeltua ja kevyttä aivot narikkaan nautiskelua. Totuuden nimissä olin jo etukäteen varustautunut sillä asenteella, että mikään elokuvahistorian merkkiteos ei ole kyseessä, vaan viihdyttävä parituntinen ilman mitään sen kummempaa merkitystä.
Hyvää toimintaa näyttävissä puitteissa. Tehosteet toimii. Tosin, tissejä olisi voinut näkyä edes pari kertaa.
:4:
Itse tykkäsin kyseisestä pätkästä paljonkin. Muistutti paljon Kaunis mieli -leffaa, ja psykologiset trillerit kiehtovatkin allekirjoittanutta.![]()
Mielestäni homma kaatuu omaan nokkeluuteensa, hieman sekava kässäri paikoittain ja välillä turhan pitkät ja puuduttavat kohtaukset. :2:
Offtopic. En ymmärrä miksi ihmiset jaksaa katso leffoja 5-10 kertaa läpi. Training Daykin on 2001 tullut ulos, eli aika tiheään tahtiin tulee uusintakierrosta.
Mitä te siittä saatte irti? Onko teillä huono muisti vai mikä siinä kiehtoo?
![]()
Mielestäni homma kaatuu omaan nokkeluuteensa, hieman sekava kässäri paikoittain ja välillä turhan pitkät ja puuduttavat kohtaukset. :2: