Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by pexxi
Jet Lin Hero
:2:
Kaksi tähteä äärettömän upeista kohtauksista ja taidokkaasta kameratyöstä. Juoni oli jotain niin sekavaa ja outoa mielestäni, ettei meinannut jaksaa katsoa loppuun!
Originally posted by Fat Rat
dreamcatcher
:0:
Onneksi en katsonut kuin tunnin, niin ei mennyt kovin paljon aikaa hukkaan. En osannut odottaa avaruushirviöitä.
Scifistä pitäville varmaankin ihan hyvä leffa, mutta jos et ole scifin ystäviä niin älä katso.
Originally posted by Mike
. Kingi vain kirjoittaa niin uskomattoman lapsellista paskakauhua, ettei paremmasta väliä. Aikanaan usean sen kirjan luettuani ja läjän sen kirjojen perusteella tehtyjä haistavittu elokuvia katsottuani, olen tullut siihen johtopäätökseen, että Stephen King on vammainen ja on henkisesti 3 vuotiaan tasolla.
niin voisi noin ajatella, mutta kun miettií onnistuneita teoksia kuten hohto tai uinuuinulemmikkini niin siinä on onnistuttu kyllä kopioimaan kingin ajatusmaailma aika onnistuneesti:haart:Originally posted by Mike
Toi oli kyllä kautta aikain huonoimpia leffoja mitä oon katsonut. Kingi vain kirjoittaa niin uskomattoman lapsellista paskakauhua, ettei paremmasta väliä. Aikanaan usean sen kirjan luettuani ja läjän sen kirjojen perusteella tehtyjä haistavittu elokuvia katsottuani, olen tullut siihen johtopäätökseen, että Stephen King on vammainen ja on henkisesti 3 vuotiaan tasolla.
Originally posted by KyntöSika
NARC
Ray Liottan tähdittämä poliisitrilleri. Kannattaa vuokrata ehdottamasti jos diggaa synkästä ja "aidosta" menosta.
:4: ja puoli tähtöstä.
Originally posted by jamaan
Dark Blue
Ei ihan yhtä hyvä kuin Training Day mutta ei paljon taakse jää.