Elokuva-arvostelut!

Mulholland drive
David Lynchin viimeinen leffa jonka mä katson.
Elokuvassa ei mitään järkeä, dvd:ltä löytyy extroista "10 keinoa tajuta leffa", siinä oli vinkkejä tyyliin katso tuhkakuppia tarkasti.
Kannessa tietenkin kriitikoiden arvostelut, kaikilta 5 tähteä.
2.5 tuntia paskaa, meinasin lopettaa tunnin kohdalla.
:0: :down:

Bulletproof munk
Nyt päästään leffoihin jotka minäkin tajuan.
Ihan hyvä leffa, mukana tutunnäkönen kiinalainen ja american piesta tuttu sean scott.
Mä luulen että tää uppoaa parhaiten kankkusessa, ei tarvi liikaa miettiä.
Hyvin tehty.
:4:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Bulletproof Monk
:0:
Ei saatana mitä skeidaa.Ei muuta.

Fuck the Rules
:3:
Ärsyttävä, mutta myös mustalla tavalla hauska satiiri,
jossa American Psykon päähenkilön veli seikkailee opiskelijamaailmassa piiran perässä. Sisältää ärsyttävää 80-luvun musaa ja paljon groteskeja tilanteita ja seksiä. Tää on jakanut mielipiteitä, mutta mä tykkäsin..

Originally posted by tapio
Mulholland drive
David Lynchin viimeinen leffa jonka mä katson.
Elokuvassa ei mitään järkeä, dvd:ltä löytyy extroista "10 keinoa tajuta leffa", siinä oli vinkkejä tyyliin katso tuhkakuppia tarkasti.
Kannessa tietenkin kriitikoiden arvostelut, kaikilta 5 tähteä.
2.5 tuntia paskaa, meinasin lopettaa tunnin kohdalla.
:0: :down:

joo kaks kertaa oon tuon vuokrannut ja katsomatta on jäänyt ja ilmeisesti taitaa jäädäkkin..:rolleyes:

tää mikään elokuva oo, mutta...

"24" Season 2 :5:

On tuo kyllä sitte loistava sarja. Viimisen päälle addiktoiva ja otteessaan pitävä. En kyllä haluais kattoa telkusta jakso/viikko tahtia, sillä vituttas oottaa aina että no mitähän sitä ens jaksossa tapahtuu. Itse noudatin taktiikkaa" jos mää vielä yhden jakson katton" ja kolmen päivän jälkeen selvisi miten siinä sitten loppujen lopuks kävi.

Haluttais imuttaa noita 3.kauden jaksoja (6 kai näytetty jenkeissä), mutta vastustan haluja kunnes ne on kaikki ilmestyny.

Suosittelen:thumbs:

cubix mikä egu...en muista miten se meni..mut tosi hyvä leffa..aika omaperäinen mut tosi siistit taistelu kohtaukset..ja christian bale tekee hyvän roolisuorituksen..:4:

Nyt on tullut katsottua Lord of the Rings - Two Towers -Special Extended Version

Täytyy sanoa, että tuo 42 minuutia paransi leffaa huomattavasti. Silloin viime vuonna kun tulin teatterista jäi mulle vähän tyhjä olo, koska kakkonen ykköseen verrattuna oli elokuvana paljon huonompi. Kakkosen ylimääräinen 42 minuuttia on käytetty todella hyvin. Se korjaa elokuvan rakeista juonta. Tämän tulen katsomaan monta kertaa uudestaan.

Extrat... 13 dokumenttia ja monta monta tuntia todella kiinostavaa katsottavaa.

Leffa: :4: ½
Extrat: :5:

Originally posted by mik99
cubix mikä egu...en muista miten se meni..mut tosi hyvä leffa..aika omaperäinen mut tosi siistit taistelu kohtaukset..ja christian bale tekee hyvän roolisuorituksen..:4:

Equilibrium

Hyvä scifileffa, jota ei ole vedetty överiksi kuten esim. Matrixeja. Itselleni sopivassa määrin message-osastoa (ei siis liikaa) sekä actionia.

Toi Master & Commander oli saanu imdb:ssä huikeat 5/10 pistettä. :D

Equilibrium/Cubix. :4: (Älä unohda syödä pillereitä, kertoo tulevaisuudesta missä ihmiset eivät saa tuntea mitään tunnetiloja)

Donnie Darko. :5: (Tosi omalaatuinen elokuva, käsittelee mm ajassa matkustamista, ei kummiskaan mitenkään sci-fi tyylisesti)

Kattokaa imdb:stä loput, ei jaksa ton enempää perustella. :)

Kohtalon kirja. Voi perkele mitä paskaa.

Odotin että vois olla ihan ok leffa, kun sitä on mainostettu vähän siellä sun täällä tekijöiden toimesta suomalaisena kung-fu/toimintaleffana. Ei jumalauta! Helvetin hidastempoinen juoni, näyttelijät ihan perseestä, juoni ihan surkea. Mikään ei toimi. "toimintakin" on todella heikosti kuvattua, ja nimenomaan efektejä ja kuvausta mainostettiin mullistavana suomalaisessa elokuvassa.

Ihan rehellisesti voin sanoa että en jaksanut kattoa loppuun vaan jätin kesken.
Ja kertokaa minkätakia suomalaisissa leffoissa näyttelijöiden pitää puhua kirjakieltä?!?!?

Originally posted by metalman
Kohtalon kirja. Voi perkele mitä paskaa.

Odotin että vois olla ihan ok leffa, kun sitä on mainostettu vähän siellä sun täällä tekijöiden toimesta suomalaisena kung-fu/toimintaleffana. Ei jumalauta! Helvetin hidastempoinen juoni, näyttelijät ihan perseestä, juoni ihan surkea. Mikään ei toimi. "toimintakin" on todella heikosti kuvattua, ja nimenomaan efektejä ja kuvausta mainostettiin mullistavana suomalaisessa elokuvassa.

Ihan rehellisesti voin sanoa että en jaksanut kattoa loppuun vaan jätin kesken.
Ja kertokaa minkätakia suomalaisissa leffoissa näyttelijöiden pitää puhua kirjakieltä?!?!?

En ole muuten samaa mieltä kuin että toi kirjakieli ja näyttelijöiden kankeus oli aika rasittavaa..

Originally posted by Mike

Ihan siisti pätkä, makeet äänet tykeissä ja pääosassa toki aina cool Russel Crowe.

varsin kool näyttelijä, mutta miun silmissä russelin pisteet laski roimasti, kun näin taannoisen 4popin. :(

Originally posted by jamaan

Donnie Darko. :5: (Tosi omalaatuinen elokuva, käsittelee mm ajassa matkustamista, ei kummiskaan mitenkään sci-fi tyylisesti)

Oli kyllä omalaatuinen elokuva. Minun mielestä aivan paska.

Originally posted by Fat Rat
Oli kyllä omalaatuinen elokuva. Minun mielestä aivan paska.

Nojoo, toi ei varmaan uppoo jos tykkää halipuu äksön leffoista enimmäkseen eikä juoni/kelailu leffoista.

Originally posted by jamaan
Nojoo, toi ei varmaan uppoo jos tykkää halipuu äksön leffoista enimmäkseen eikä juoni/kelailu leffoista.

Pikku provoa yrität vissiin laittaa?
No nyt osuit harhaan ja pahasti.

Toimintaleffat on kyllä ihan ok ajanvietettä mutta ei tod. suosikkejani.
Juoni on yleensä mitä on, ei mitään monimutkaista, jotta uppoas mahd. moneen ihmiseen.(ei varmaan mitään uutta)
Nimenomaan juoni tekee mielestäni elokuvasta hyvän. On mahtavaa katsoa elokuva johon voi uppoutua kunnolla ja ehkä jopa yllättyä käänteistä.

Melkosta kelailua oman pään sisällä tuo donnie darko vaatikin että jakso kattoa loppuun asti. Idea sinänsä ok mutta paska toteutus.

Master and Commander

Odotin tältä leffalta valtavasti. Luulin, että tulossa on suuri spektaakkeli ja pääosassa suosikkinäyttelijäni Russel Crowe. Teatterista lähtiessäni olin hieman pettynyt. Elokuvassa ei ollut mitään kunnon punaista lankaa, vaan se oli pikku pätkä erään laivan historiasta. Pitää katsoa leffa uudestaan sitten DVD:ltä, jos saisi juonesta paremmin kiinni.

:3:

Suositut

Back
Ylös Bottom