Re: The Ring
joo oli tosiaankin pelottava elokuva..ja sit ne oli ärsyttävän näköisiä ne naamat ku joku oli delannu niin ne naamat muuttu suttuisiksi..kyllä tämä leffa nosti ainakin mulle kylmät väreet..
ja etenkin kannattaa katsoa tämä leffa jos on kunnon kotiteatteri laitteet..nupit kaakkoon ja mökki pimeäksi..niin siitä saa kaiken irti..mut suosittelen paras kauhuleffa minkä olen katsonut..:thumbs:
:5:
Originally posted by Force
Ring tuli katsottua äskettäin ja olihan tuo..aika pelottava. Liika yliluonnollisuus vähensi hieman tunnelmaa ja homman juju oli vähän sekava. Miten mikäkin asia liittyi toisiinsa.
Kävin miettimään mitkä ois tunnelmat, jos itse joutuisi tuollaiseen kaivoon, ilman mitään toivoa pelastua. "You will die in seven days. Hrrrrrrhh..
http://tiger.towson.edu/users/mhobby1/
Annan :3:
joo oli tosiaankin pelottava elokuva..ja sit ne oli ärsyttävän näköisiä ne naamat ku joku oli delannu niin ne naamat muuttu suttuisiksi..kyllä tämä leffa nosti ainakin mulle kylmät väreet..
ja etenkin kannattaa katsoa tämä leffa jos on kunnon kotiteatteri laitteet..nupit kaakkoon ja mökki pimeäksi..niin siitä saa kaiken irti..mut suosittelen paras kauhuleffa minkä olen katsonut..:thumbs:
:5:
oli muuten paljon säikky kohtauksia tuos leffas..ja oli se kuollu muija siel kaapis tosi vittumaisen näköinen..:urjo: ja itse anne morgan oli itsessään kammottavan näköinen..meikäläiseen tämmöiset leffat uppoaa ihan kympillä..ja niitä joskus tulee ajateltuaki jälkeenpäin...:itku: