Elokuva-arvostelut!

National security :down:

voi vittu miten joku on voinut tehdä nuin paskan leffan..ainut hyvä puoli se et itse leffa ei kestänyt kuin n 1h.20min..ja se alussa käsirautoihin sidottu muija..ja tietenkin ne jotkut huvittavat ns naurukohtaukset..jotka olivat itsessään niin säälittäviä..että ne naurattivat..:david:

mut välttäkää tätä pätkää...:0:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Re: The Ring

Originally posted by Force
Ring tuli katsottua äskettäin ja olihan tuo..aika pelottava. Liika yliluonnollisuus vähensi hieman tunnelmaa ja homman juju oli vähän sekava. Miten mikäkin asia liittyi toisiinsa.

Kävin miettimään mitkä ois tunnelmat, jos itse joutuisi tuollaiseen kaivoon, ilman mitään toivoa pelastua. "You will die in seven days. Hrrrrrrhh..

http://tiger.towson.edu/users/mhobby1/

Annan :3:

joo oli tosiaankin pelottava elokuva..ja sit ne oli ärsyttävän näköisiä ne naamat ku joku oli delannu niin ne naamat muuttu suttuisiksi..kyllä tämä leffa nosti ainakin mulle kylmät väreet..
ja etenkin kannattaa katsoa tämä leffa jos on kunnon kotiteatteri laitteet..nupit kaakkoon ja mökki pimeäksi..niin siitä saa kaiken irti..mut suosittelen paras kauhuleffa minkä olen katsonut..:thumbs:

:5:

Pistetäänpä vaihteex muutamat kommentit...

The Darkness
:4:
Pitkästä aikaa pirun hyvä kauhuleffa!!Pääosassa mm. Lena Olin.
Jos joku muistaa sellaisen ei-englanniksi puhutun kauhuleffan kuin Nimetön, niin tää on vissiin sen ohjaajan uusin. Perhe muuttaa Espanjaan vanhaan taloon, jossa tapahtuu kummia. Perheen isällä viiraa päästä, pikkupoika näkee kuolleita lapsia ja perheen tytär yrittää saada äitiä uskomaan, että jotain on vialla. Pimeys ja pimeän pelko esittää suurta osaa leffassa.Suosittelen!!

Cube 2: Hypercube
:2:
Sinänsä hyvän ja kekseliään Cuben jatko-osa. Ykkösosan tavoin näyttelijätyö ei kummoista ja tällä kertaa kuutiossa tapahtuvat aikasiirtymät etc. menevät yli hilseen. Ihan katsottavaa kamaa, muttei läheskään niin hyvä kuin edeltäjänsä..

Full Frontal
:3:
Soderbergin "dogma-tyylillä" osittain kuvaama draamakomedia, jossa mm. Julia Roberts esittää itseään. Aluksi hyvin sekavalta vaikuttanut pätkä, joka selkenee loppua kohden. Kertoo yhdestä päivästä ja joukosta elokuvien parissa työskenteleviä ihmisiä, joiden tarinat kietoutuvat toisiinsa. Mä tykkäsin..vaihteeksi hieman erilaista elokuvaa!

Kill Bill

Hyvää mättöä ja b-leffatyyliä hyvillä näyttelijöillä. Ei treffileffa, ellei tarkoitus ole happotestata morsiokandidaatin asenneosastoa. Juoni on kliseistäkin kliseisempi honkkarikostorainan perussysteemi, tarkoituksella. Kauniita asetelmia, ubercoolia dialogia ja välissä tuleva animepätkä on helmi. Sateenvarjot messiin, verta lentää tynnyrikaupalla.

Re: Re: The Ring

Originally posted by mik99
joo oli tosiaankin pelottava elokuva..ja sit ne oli ärsyttävän näköisiä ne naamat ku joku oli delannu niin ne naamat muuttu suttuisiksi..kyllä tämä leffa nosti ainakin mulle kylmät väreet..
ja etenkin kannattaa katsoa tämä leffa jos on kunnon kotiteatteri laitteet..nupit kaakkoon ja mökki pimeäksi..niin siitä saa kaiken irti..mut suosittelen paras kauhuleffa minkä olen katsonut..:thumbs:
:5:

Mitenköhän se tyttö oikein tappoi ne tyypit, ja mitä niille naamoille tapahtui kun ne oli ihan kärventyneet. Se oli vähän liian överiä, että tyttö oli kuollut aikoja sitten kaivoon, mutta sitten tulee jostain telkkarista läpi ja tappaa.

Originally posted by muscleman
Vuokraapa Wesley Snipesin Liberty Stands Still, aika lailla samanlainen leffa ja oli muuten mun mielestä parempi!!

Katottu, mutta ei tehnyt niin kovaa vaikutusta kuin Phone booth. Booth oli mun mielestä poikkeuksellisen hieno.

Re: Re: Re: The Ring

Originally posted by Force
Mitenköhän se tyttö oikein tappoi ne tyypit, ja mitä niille naamoille tapahtui kun ne oli ihan kärventyneet. Se oli vähän liian överiä, että tyttö oli kuollut aikoja sitten kaivoon, mutta sitten tulee jostain telkkarista läpi ja tappaa.

jaa-a enpä tiedä tuota miten se tappoi ne mut eiks ne naamat menny sen takia "pilalle" kun ne kuolivat..ja ne oli ns poispyyhitty..tuolla hyllyssä tuo leffa oottais katsomista...tiedä uskaltautuuko tuota..:) oli muuten paljon säikky kohtauksia tuos leffas..ja oli se kuollu muija siel kaapis tosi vittumaisen näköinen..:urjo: ja itse anne morgan oli itsessään kammottavan näköinen..meikäläiseen tämmöiset leffat uppoaa ihan kympillä..ja niitä joskus tulee ajateltuaki jälkeenpäin...:itku:

-EDIT- ps tämä elokuva voisi sopia vaikka muijan kanssa katsottavaksi..ensimmäisenä leffa iltana..vasta tapaamasi muijan kans..siinä on sit hyvä ku muijaa alkaa pelottaa huom jos..niin siinähän muijan on hyvä käpertyä kainaloon...hmm...:whip:

Kill Bill:

Tarantinon huonoin elokuva tähän mennessä mutta se ei tarkoita että se olisi muuten huono.
Loistavasti ohjattua toimintaa, visuaalisesti näytti supahyvältä omaan silmään, ja tärkeinpänä; taas kerran aivan loistava soundtrack (erityisesti tämä Battle Without Honor or Humanity sopi loistavasti kuvaan).
Muutenkin leffassa oli onnistutta hyvin musapuolen jä äänimaailman kanssa, muutama aivan hiljainen kohta.
Vaikka verisuihkut ovat varmaan tarkoituksen hakuisia niin itse en niistä pahemmin lämmennyt.
Jätä nainen kotiin vaikka miten vonkaa mukaan leffaan, häiristi hieman omaa keskittymistä.

Muutamia vietnam leffoja

Platoon - Nuoret sotilaat

Kertoo nuoren "taylorin" (Charlie Sheen) koettelemuksista Vietnamin sodassa. Tarina alkaa kun Taylor saapuu keltanokkana Helvettiin mistä hänellä ei ollut kuin kalpea aavistu.Platoon Kuvaa hyvin sodan peruskäsitteitä, osapuolia ja ryhmänjohtajien keskenäistä kamppailua vallasta.

We were soldiers - Olimme sotilaita

Realistinen kuvaus Amerikkalaisten ensimmäisestä suuresta taistelusta Vietnamin sodassa vuonna 1965.
Tässä leffassa pääsee kotiteatteri oikeuksiinsa. Lyijyä ja napalmia on enemmän ilmassa kuin katsoja ehtii laskea.
Yksittäisten sotilaiden moraali ja teot tuntuvat olevan merkittävässä asemassa.
Ei heikkohermoisille koska veri ja suolet lentää vakuuttavasti.

Pääosiaa vetää aina yhtä vakuuttavasti Mel Gibson.

Casualties of war - Sodan uhrit

Elokuva kertoo Amerikkalaisjoukkueen sekoiluista , kuten siviilien tappamisesta Vietnamin sodasta. Tarina seuraa kidnapatun Vietnamilais naisen kamppailusta 5 amerikkalaismiestä vastaan.
Uskomatonta sähellystä. Katsoja ikäänkuin odottaa milloin itse elokuva alkaa kunnes lopputekstit ovat jo ruudussa..
Sinänsä hyvä maku jäi leffan lopusta jossa paha sai palkkansa

:2: mutta koska vietnam leffa :3:

Kill bill
Tuli jotenkin mieleen sekoitus spagettiwesterniä, videopeliä ja kiinalaisia kung fu leffoja.
Videopelejä siinä mielessä että leffassa on näköjään aina yksi väli boss, joka on vaikeampi kuin tavalliset vastukset.
Tarantinon huonoin tähän mennessä, tosin hyvin tehty.
Mutta jos saman olis ohjannut joku kiinalainen kukaan ei tietäis koko elokuvasta.

:2: +

Tuli tänään käytyy kattomassa(Revolutions), eikä todellakaan ollut rahojen arvonen. Kova pettymys. Ei voi käsittää, vaikka kakkonenkin oli jo ykköseen verrattuna huono, niin tää veti jo pohjat.

Joo, kävin kattomassa Matrix III. En tiedä miksi kirjoitan tänne siitä, koska en oikein osaa sanoa siitä mitään. Ainakaan se ei ollut sellainen kuin odotin, mikä tavallaan oli hyvä. Odotin siitä näet lähes samanlaista kuin kakkososa oli. Tässä kolmosessa oli maailmankaikkeuden lesostelevin lopputaistelu ja vähemmän filosofointia kuin aikaisemmin. En tosiaan haluaisi kirjoittaa arvostelua lehteen tuosta leffasta.

Ihan mukavaa katottavaa ja kuten Lazki jo sano ettei liian filosofiapainotteista, joten oli helppo kyllä pysyy perässä toisin ku kakkosessa.
Toisaalta ehkä liianki helpoks oli juoni väännetty. Ei paljon jääny kysymyksii auki ku -oliks se nyt oraakkeli- ku sano et Neo ja Smith on sama äijä. Sit Neo ottaa ja lähtee "mestoille" eikä kukaan kysele tyhmiä, pelastaa koko maailmankaikkeuden ja hurraaa. Oli vaikee tietää et Neon täytyy vaan olla Smith ja tappaa ittensä...hohhoijjaa.
Kaikenkaikkiaan aika hitaasti etenevä juoni ja sit loppurysäyksenä helvetti pamahtaa Siioniin. Parasta leffassa oli ku se joku Siionin neekeripomo haukkuu sitä 16 V -pentuu kynäniskaks:rolleyes:

Re: Pysyvä "Arvostelu" thread

No parhaat saundit lähtee toki Star warseista Mut testaa kuule sotaleffoja ni pääsee kotiteatteri näyttämään parhaat puolensa!
:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom