Löytyy myös Anttilan hyllystä, jos ei jaksa tietokoneella ihmetellä.inflames sanoi:Mistä tuon Primerin löysit? Olen etsinyt...
Itsekään en tosin hirveästi leffasta perustanut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Löytyy myös Anttilan hyllystä, jos ei jaksa tietokoneella ihmetellä.inflames sanoi:Mistä tuon Primerin löysit? Olen etsinyt...
.

Tää on niitä leffoja, joissa pitäisi tietää alunperin, että ketä edes on Grimmin veljekset. Tässähän satujen kertojat oli itse pistetty satuun mukaan... Kaikki viittauksen Grimmin satuihin ja tarinoihin oli se mikä teki tästä hyvän. Itse annan :4: Eihän tästä voi tykätä jos ei tiedä mistä on kysymys.Jonny sanoi:Grimmin Veljekset :1:
Täytyy kyllä sanoa, että olipa köyhä elokuva. En oikein löydä mitään hyvää sanottavaa tai no 1 tähden annan Peter Stormaren esittämästä henkilöstä. Näyttelijä on loistava, mutta ei pelasta elokuvaa.
Etkö antanut leffalle tuon enempää. Noh taitaa olla, että et arvosta muutamaa näyttelijää niin paljon kun minä, sillä siinä on ainenkin kolme entistä WWE painijaa näyttelemässä.Memento sanoi:The longest yard :3:
Ihan kelpo uudelleenfilmatisoitu komedia vankien jenkkifutisjoukkueen tiestä matkalla vartijoiden puoliammattilaisjengiä vastaan.
NGV sanoi:Etkö antanut leffalle tuon enempää. Noh taitaa olla, että et arvosta muutamaa näyttelijää niin paljon kun minä, sillä siinä on ainenkin kolme entistä WWE painijaa näyttelemässä.
Joo, kiitos hyvästä kommentista. Se paransi tän threadin asiapitoisuutta ainakin 150%, ja liittyi vahvasti aiheeseen.n00kie sanoi:just. ja wwe:hän on paskaa...