Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
NGV sanoi:Etkö antanut leffalle tuon enempää. Noh taitaa olla, että et arvosta muutamaa näyttelijää niin paljon kun minä, sillä siinä on ainenkin kolme entistä WWE painijaa näyttelemässä.
Joo, kiitos hyvästä kommentista. Se paransi tän threadin asiapitoisuutta ainakin 150%, ja liittyi vahvasti aiheeseen.n00kie sanoi:just. ja wwe:hän on paskaa...
NGV sanoi:Etkö antanut leffalle tuon enempää. Noh taitaa olla, että et arvosta muutamaa näyttelijää niin paljon kun minä, sillä siinä on ainenkin kolme entistä WWE painijaa näyttelemässä.
Powerhousu sanoi:Tää on niitä leffoja, joissa pitäisi tietää alunperin, että ketä edes on Grimmin veljekset. Eihän tästä voi tykätä jos ei tiedä mistä on kysymys.
Jaa mitä? Ei tässä nyt siitä ole kysymys ollenkaan. Sanoin nyt vaan, että jos elokuvan katsoja ei ole ikinä edes kuullut Grimmin veljeksistä aikaisemmin, ei osaa yhdistää elokuvan tapahtumia heidän kirjoittamiinsa satuihin. Toihan siitä mun mielestä teki hyvän, kun siinä oli viittauksia vaikka mihin. Sen ei ollut tarkoituskaan olla mikään todenperäinen.Jonny sanoi:On se hyvä, että sinä tiedät muitten puolesta kuka tajuaa ja mitäkin.