- Ikä
- 41
Kipi I sanoi:day after tomorrows, vai mikä vittu se oli :1:
Toi leffa ei oo tosiaan kummonen jos ei omista kunnollista kotiteatteria.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kipi I sanoi:day after tomorrows, vai mikä vittu se oli :1:
HC76 sanoi:The Jacket
Vähän Butterlfy Effect tapanen aikamatkustelupätkä. Oli mun mielestä vielä jopa hivenen parempi. Kertoo miehestä jota hoidetaan hullujenhuoneella vähän kyseenalaisin menetelmin. Onnistuu kuitenkin hoidon avulla matkustamaan tulevaisuuteen jne. Aika mielenkiintoinen pätkä.
:4:
Mä en oikein ymmärrä noiden dvd:n eri loppuratkaisujen ideaa. Ne lähinnä alkaa jurppiin mua. Tosin miks helvetissä mä sit niitä edes katson Eikö se leffa nyt vaan voi loppua yhdellä tavallatraining_day sanoi:Tuo oli kyllä erittäin positiivinen yllätys. Pidin todella paljon. Loppuratkaisu (DVD:ltä löytyvine eri versioineen) jätti mukavasti tulkinnan varaa.
HabaMih sanoi:Mä en oikein ymmärrä noiden dvd:n eri loppuratkaisujen ideaa. Ne lähinnä alkaa jurppiin mua. Tosin miks helvetissä mä sit niitä edes katson Eikö se leffa nyt vaan voi loppua yhdellä tavalla
training_day sanoi:Noihin leffoihin tehdään aina useampi loppu. Ne eri loppuratkaisut näytetään sitten koeyleisölle, joka päättää, että mikä loppu on ns. paras. Joihinkin DVD julkaisuihin on haluttu laittaa ne muutkin vaihtoehdot, että ihmiset näkevät millaisia loppuja olisi myös ollut tarjolla.
HabaMih sanoi:Toi on mun mielestä sama asia ku naimisiin menneelle näytettäis vielä muutamia hemaisevia yksilöitä ja kerrotaan, että nämäkin ois kyllä olleet tarjolla