Elokuva-arvostelut!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
The Jacket

Vähän Butterlfy Effect tapanen aikamatkustelupätkä. Oli mun mielestä vielä jopa hivenen parempi. Kertoo miehestä jota hoidetaan hullujenhuoneella vähän kyseenalaisin menetelmin. Onnistuu kuitenkin hoidon avulla matkustamaan tulevaisuuteen jne. Aika mielenkiintoinen pätkä.

:4:

Perikato - :4: - Erittäin hyvä elokuva Hitlerin viimeisistä hetkistä. Tunnelma on todella ahdistunut ja synkkä kun Puna-Armeija etenee Berliiniin. Näyttelijät suoriutuvat tehtävistään loistavasti ja välistä tuntui kun olisi katsonut dokumenttia noista ajoista.

Crash :4:

Monisäikeinen draamapätkä joka keskittyy rasismiin eri näkökulmista. Hyviä roolisuorituksia ja oivallisesti valittu musiikki takaa hyvän tunnelman.
ps. hyvä treffipätkä ;)

Se 'auton syttyminen tuleen' kohtaus, sekä sen 'pikkutytön ampumis' kohtaus oli kyllä järjettömän hienosti ohjattu. Ne hetket vangitsi kyllä täydellisesti mut siihen tunnelmaan.

HC76 sanoi:
The Jacket

Vähän Butterlfy Effect tapanen aikamatkustelupätkä. Oli mun mielestä vielä jopa hivenen parempi. Kertoo miehestä jota hoidetaan hullujenhuoneella vähän kyseenalaisin menetelmin. Onnistuu kuitenkin hoidon avulla matkustamaan tulevaisuuteen jne. Aika mielenkiintoinen pätkä.

:4:

Tuo oli kyllä erittäin positiivinen yllätys. Pidin todella paljon. Loppuratkaisu (DVD:ltä löytyvine eri versioineen) jätti mukavasti tulkinnan varaa.

training_day sanoi:
Tuo oli kyllä erittäin positiivinen yllätys. Pidin todella paljon. Loppuratkaisu (DVD:ltä löytyvine eri versioineen) jätti mukavasti tulkinnan varaa.
:offtopic: Mä en oikein ymmärrä noiden dvd:n eri loppuratkaisujen ideaa. Ne lähinnä alkaa jurppiin mua. Tosin miks helvetissä mä sit niitä edes katson :rolleyes: Eikö se leffa nyt vaan voi loppua yhdellä tavalla :david:

HabaMih sanoi:
:offtopic: Mä en oikein ymmärrä noiden dvd:n eri loppuratkaisujen ideaa. Ne lähinnä alkaa jurppiin mua. Tosin miks helvetissä mä sit niitä edes katson :rolleyes: Eikö se leffa nyt vaan voi loppua yhdellä tavalla :david:

Noihin leffoihin tehdään aina useampi loppu. Ne eri loppuratkaisut näytetään sitten koeyleisölle, joka päättää, että mikä loppu on ns. paras. Joihinkin DVD julkaisuihin on haluttu laittaa ne muutkin vaihtoehdot, että ihmiset näkevät millaisia loppuja olisi myös ollut tarjolla.

training_day sanoi:
Noihin leffoihin tehdään aina useampi loppu. Ne eri loppuratkaisut näytetään sitten koeyleisölle, joka päättää, että mikä loppu on ns. paras. Joihinkin DVD julkaisuihin on haluttu laittaa ne muutkin vaihtoehdot, että ihmiset näkevät millaisia loppuja olisi myös ollut tarjolla.

Toi on mun mielestä sama asia ku naimisiin menneelle näytettäis vielä muutamia hemaisevia yksilöitä ja kerrotaan, että nämäkin ois kyllä olleet tarjolla :hyper:

HabaMih sanoi:
Toi on mun mielestä sama asia ku naimisiin menneelle näytettäis vielä muutamia hemaisevia yksilöitä ja kerrotaan, että nämäkin ois kyllä olleet tarjolla :hyper:

Ei kai se nyt sentään ihan sama asia ole :D

Mualimojen sota
:3:
Ihan hyvä elokuva mun mielestä. Se loppu oli aika tyssähdys meininkiin, mut muuten kyllä mukavaa mäiskettä ja viihdyttävä elokuva. Teki siis kaiken tarpeellisen mitä peruselokuvan pitää tehdä.

Crash :5:
Pidin älyttömästi leffasta, siinä ei oikeastaan ollut mitään kohtausta, minkä olisin halunnut muuttaa. Ainoastaan Matt Dillon olisi voinut suoritua roolistaan hieman paremmin, mutta osoitti minullekin, että hän osaa oikeasti näytellä.

Crash :1:

Kun leffa loppu niin olin niinku HÄH?

Koitin miettiä mitä leffasta tapahtu ja mikä sen tarkoitus oli,
mutta pää löi tyhjää.
Välillä meinas kyllä palaa hihat leffan aikana, mutta sekin fiilis
loppu kuin seinään.

Maailmojen sota :3:
Odotin tästä parempaa...
Hienosti visualisoitu leffa.

Police Story :3:
Jackie Chan:kin jaksaa vielä liikku (paljonko on äijällä ikää).
Taattua kinuskimeininkiä.
Ihmettelen vaan, miten kaverit pääsi niihin pankkeihin ilman häläreiden laukeamista. Piti aina soittaa poliisit paikalla.

Beauty Shop :3:
Tämäkin keskinkertainen "nege"komedia.
Miksi tuollaisissa leffoissa on aina "iso" tummanainen pääosissa?
Hyvät lihat muutamalla kaverilla :worship:

into the blue :0: (siis mitä paskaa,koitetaan myydä leffaa pelkästään jessica alban avulla)
The Hitchhiker's Guide to the Galaxy :5: (aivan loistava)

Hostage
Bruce Willisin panttivankileffa. Brucella perusrooli äijänä jolla menee päin helvettiä ja joutuu keskelle panttivankitilannetta. Tämmönen katottava leffa, ei mikään die hard.

Star Wreck
Muutamassa kohdassa repesin siitä pojoja. Ihan ok leffana ja tietenkin propsit kovasta työstä mikä tehty ilmaisleffan eteen. Hienolta näytti ja räiskettä riitti.

The Cobra. :5: :5:
Räjäytti tajunnan
. Meinaan vaihtaa nimeni cobraksi, pistää takin 100asteelle pyykkikoneeseen, että se kutistuisi cobra-mittaiseksi. Kaatopaikalta pitää etsiä 80-luvun cobra lasit välittömästi.

Lisäksi mistä saisi nahkahanskat, jotka eivät hikoile 24/7 käytössä?

Noista vaihtoehtolopuista kannattaa myös muistaa, että usein USA:ssa on valittu jakeluun eri loppu kuin muualla maailmassa, siellä kun Box Officet tykkää enempi onnellisista lopuista, kuin pohdiskelevista, tulkinnanavaraisiksi jäävistä, tai peräti onnettomista.

Cinderella Man
:5:
Välillä tuntui, että lässytystä liikaa ja olis kaivannu lisää fighter-macho-bullshittiä(tm) mut loppujen lopuksi elokuva oli yks parhaista mitä oon ikinä nähny. Jännitin jopa itekin lopussa.

Kopps
:2: ½
http://www.imdb.com/title/tt0339230/
6.7/10 (2,779 votes)

Ruotsalaista komediaa. Leffa alkoi todella hyvin, mutta sitten ideat loppuivat kesken.
arvostelut_kopps.gif

Saw :4:

Sairasta meininkiä. Olis saanu 5tähteä jos se pääpahis ois kuollu :jahas:

[mod]
Nuo SPOILER-tagit on juuri tällaisia paljastuksia varten tehty. :Timba79[/mod]

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom